#TrainTheTrainers
Новий формат та нова порція корисної інформації для підприємців, експортерів та експортних консультантів.
Consultant’sDigest – це підбірка корисної інформації для підприємців, експортерів та консультантів в експорті, що допоможе Вашій компанії у виході на іноземні ринки від учасників інноваційної освітньої програми Train the Trainers для консультантів державного та приватного секторів у сфері експортної діяльності.
Наразі, навчання проходять 55 учасників (10 команд) з 13 регіонів України! В рамках кожного модулю впродовж одного місяці учасники працюватимуть на базі реальних компаній, що дозволить понад 60 компаніям отримати безкоштовні консультації, а учасникам отримати навички в різних галузях.
Консолідуючи інформацію отриману в рамках кожного Модулю, команди створюють освітні статті та кейс-стаді, що допоможуть Вам у виході на нові ринки! Перший випуск Consultant’sDigest #1 розкриває тематики маркетингу, брендингу, сторітелінгу, а також Ви зможете знайти для себе інформацію у форматі кейс-стаді про меблевий, поліграфічний та креативний сектори.
Читайте перший випуск та підписуйтесь на сторінки команд учасниць, щоб отримувати більше інформації з питань міжнародної торгівлі: https://epo.org.ua/ttt_digest-1/
Держпродспоживслужба працює над відкриттям нових ринків збуту української аграрної продукції у 33 країнах.
За словами голови ДПСС Владислави Магалецької, в найближчій перспективі очікується відкриття таких ринків:
- Канади - м’ясо птиці;
- КНР - риби та рибних продуктів, кормів, меду, пшеничного борошна, бобових;
- Кувейту - молока та молочних продуктів.
Також, як повідомила Владислава Магалецька, днями були отримані позитивні звістки від компетентних органів торговельних партнерів про погодження форм сертифікатів на експорт ВРХ в ОАЕ та меду в Сербію.
Голова Держпродспоживслужби підкреслила, що в пріоритеті - відкриття ринків країн Азії, зокрема, КНР, країн ASEAN (В’єтнам, Малайзія, Філіппіни, Індонезія), країн GCC (Катар, Кувейт, ОАЕ), країн Південної Азії (Індія, Шрі-Ланка, Пакистан, Афганістан) та країн Східної Азії (Республіка Корея та Японія).
У ході робочого візиту до Турецької Республіки 29 листопада Прем’єр-міністр України Денис Шмигаль провів зустріч із Міністром промисловості та технологій Туреччини Мустафою Варанком.
У зустрічі також взяли участь Віце-прем’єр-міністр Олег Уруський, Міністр інфраструктури Владислав Криклій та інші представники Уряду.
Прем’єр-міністр наголосив, що Україна й Туреччина мають великий потенціал у сфері торговельного співробітництва: «Впевнений, що з підписанням Угоди про вільну торгівлю між нашими країнами ми подвоїмо цей потенціал з 5 млрд доларів щорічного обороту сьогодні до 10 млрд доларів, які можна досягнути разом», — сказав він.
Денис Шмигаль запропонував Мустафі Варанку відновити регулярні засідання Спільної українсько-турецької групи з координації стратегічного співробітництва у сфері ОПК. За словами очільника Уряду України, це дасть можливість ефективно імплементувати домовленості, досягнуті на рівні президентів України й Турецької Республіки.
Як підкреслив Прем’єр-міністр, Україна зацікавлена у співпраці з Туреччиною у торгово-економічній та науково-технічній сфері.
Зі свого боку Міністр промисловості та технологій Турецької Республіки відзначив інвестиційний та ресурсний потенціал України. Мустафа Варанк підкреслив, що Угода України з ЄС відкриває нові можливості для української продукції на європейських ринках.
Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України проводить масштабне опитування серед українських експортерів, галузевих та бізнес-асоціацій щодо зацікавленості взяти участь у найбільших закордонних міжнародних виставках та ярмарках. Зазначений метод збору інформації проводиться для аналізу потреб українського бізнесу та подальшого вироблення механізму надання державної підтримки у контексті забезпечення участі вітчизняних суб’єктів господарювання у закордонних міжнародних виставкових та ярмаркових заходах у сфері розвитку експорту, які плануються в країнах – ринках у фокусі відповідно до Експортної стратегії України.
Нижче наведено стисле електронне опитування стосовно зацікавленості українських експортерів бути представленими на Національному стенді України у рамках найбільш ключових закордонних міжнародних виставках та ярмарках.
Пройти опитування та висловити свою позицію можна за посиланням: https://bit.ly/39cpWnc
Опитування триватиме до 28 грудня 2020 року.
Результати опитування, які мають зафіксувати основні потреби та інтерес українського бізнесу щодо участі у міжнародних виставково-ярмаркових заходах, будуть враховані Мінекономіки в плануванні своєї роботи.
До уваги експортерів пропонується Довідник процедур для експортера. Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства виступив упорядником довідника. Вказаний довідник сформований для представників малого та середнього бізнесу, які орієнтовані на продаж товарів та надання послуг на міжнародних ринках.
Довідник складається із трьох частин, кожна з яких адресує ключові потреби МСБ при розширенні ринків збуту та клієнтської бази.
Ознайомитися з Довідником можна за посиланням