Огляд, статті
Переможці ініціативи Made in UA Support Project
Організатори Made in UA Support Project – ініціативи, створеної для допомоги українським виробникам під час війни, Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України», АТ Укрпошта, ГО TECHBUREAU та Національний проєкт з розвитку підприємництва та експорту Дія.Бізнес обрали переможців серед учасників проєкту Made in UA Support Project.100 українських крафтових виробників-переможців, які продовжують свою діяльність в Україні в важких умовах повномасштабної війни, отримають фінансову допомогу $1000. Ці кошти вони зможуть направити на будь-які найбільш актуальні витрати виробництва: матеріали, обладнання для створення продукції, рекламу, зарплатню, покращення презентації товарів.
Серед переможців 13 компаній та брендів.
Noisy Wood - майстерня з виготовлення дерев’яних музичних інструментів ручної роботи.
NicePeopleWorkshop (www.etsy.com/shop/NicePeopleWorkshop) з брендом PetSo – виробник товарів для домашніх тварин: будиночків, лежанок, годівниць тощо.
BeautyWalls LLC - бренд BEAUTYWALLS гіпсових 3D стінових панелей для внутрішньої оздоблення стін.
FunEra Kids - виробник дитячих меблів та килимків.
ТОВ "САНФІЛЛ" (sunfill.ua) - виробник корисних та натуральних продуктів (хлібців та цукерок із сухофруктів та горіхів).
Bee Granola – компанія, що займається виробництвом граноли - запечених вівсяних пластівців з медом.
ТОВ Медик Ведмедик - крафтовий виробник меду.
Zhygun Herbs – компанія, що випускає функціональні трав‘яні чаї з супер силою та неймовірним смаком.
ФОП Іващенко Сергій Борисович (www.etsy.com/shop/CarvingSM)– компанія, яка займається виготовленням різних речей, вирізьблених з дерева.
florella ( Доставка Цветов по Чернигову ) – бренд, який поділяється на роздрібну торгівлю квітами та вирощування квітів у теплицях
Dolce-Club (dolceclubua.taplink.ws)- крафтовий виробник крем-меду з сублімованими фруктами, та горішків з медом - з власної пасіки.
Жу-жу shop - виробник натурального шоколаду з медом із власної пасіки.
Цікаві факти:
Цифрова платформа сприяння експорту Nazovni
Цифрова платформа сприяння експорту Nazovni створює нові можливості для українського бізнесу в умовах економічних викликів воєнного часу.Про це міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба розповів в Українському домі в рамках візиту на Всесвітній економічний форум в Давосі, Швейцарія.
Nazovni – це цифрова платформа МЗС, яка надає українським компаніям можливість зручної та ефективної взаємодії з українськими посольствами в світі. Отримавши запити бізнесу, посольства конвертують їх в нові зв‘язки та контракти за кордоном.
Віртуальний центр Дія.Бізнес
Офіс з розвитку підприємництва та експорту і Дія.Бізнес запускають віртуальний центр Дія.Бізнес, щоб допомогти українцям з питань оформлення перебування, отримання допомоги чи реєстрації бізнесу в 7 європейських країнах Що це значить для українців?
Віртуальний центр Дія.Бізнес – це інноваційна гаряча лінія, яка поєднує два зручних інструменти: чат-бот diia_business_bot та безоплатну телефонну лінію 0800333183.
Відтак українці, які перебувають за кордоном в 7 країнах: Болгарії, Литві, Німеччині, Польщі, Словаччині, Словенії та Чехії можуть отримати необхідну інформацію дистанційно у зручний їм спосіб. Центр також надаватиме відповідні консультації внутрішньо переміщеним особам в Україні.
Про що можна дізнатися?
- як отримати статус тимчасового захисту або про інші правові підстави перебування на території іншої держави;
- як знайти житло, отримати фінансову підтримку та знайти роботу;
- про те, як тимчасово перемістити власний бізнес в інші області України або у європейські країни і згодом повернутися.
Усі деталі за посиланням.
Гаряча лінія віртуального центру Дія.Бізнес працює з 08:00 до 20:00 за київським часом.
Презентуйте свій стартап на Creative Business Cup BRIGHT
Creative Business Cup — платформа для пошуку іноземних інвесторів, міжнародної аудиторії та знайомств серед власників стартапів із 80 країн світу.Ви можете презентувати свій креативний стартап на Creative Business Cup BRIGHT у Данії.
У межах конкурсу програмою Європейського Союзу House of Europe оберуть один український креативний стартап
Долучитися можуть креативні стартапи та підприємства, які:
- вважають своїм основним активом креативні компетенції;
- офіційно зареєстровані в Україні: ФОП, ТОВ, ПП;
- мають готовий продукт або прототип із ринковим потенціалом;
- мають право власності на продукт або прототип;
- ще не отримували інвестицій понад 1 мільйон доларів.
Учасники будуть змагатися за грошовий приз та звання стартапу року з підприємцями з 80 країн світу.
Обраному в рамках конкурсу стартапу буде забезпечено покриття витрат на поїздку.
Дедлайн реєстрації: 31 травня 2022 року.
Логістичні шляхи експорту української молочної продукції
1 червня 14:00 на платформі Zoom для українських виробників молочної продукції відбудеться експертна дискусія «Логістичні шляхи експорту української молочної продукції»Це другий захід у межах серії зустрічей із підтримки та просування експорту молочної продукції в умовах війни
Теми дискусії:
- динаміку й географію українського молочного експорту;
- логістичні шляхи експорту української молочної продукції — проблеми та напрацьовані механізми;
- очікування експортерів і трейдерів.
Дедлайн реєстрації: 31 травня до 17:00
Організатори: Офіс з розвитку підприємництва та експорту, аналітичне агентство ІНФАГРО за підтримки Швейцарії в рамках швейцарсько-української програми Quality FOOD Trade Program, що впроваджується Research Institute of Organic Agriculture (FiBL) у партнерстві з SAFOSO AG (Швейцарія).
