Огляд, статті
Переможці ініціативи Made in UA Support Project
285307477_985103585541448_3416562866303503273_nОрганізатори  Made in UA Support Project – ініціативи, створеної для допомоги українським виробникам під час війни, Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України», АТ Укрпошта, ГО TECHBUREAU та Національний проєкт з розвитку підприємництва та експорту Дія.Бізнес обрали  переможців серед учасників проєкту Made in UA Support Project.
100 українських крафтових виробників-переможців, які продовжують свою діяльність в Україні в важких умовах повномасштабної війни, отримають фінансову допомогу $1000. Ці кошти вони зможуть направити на будь-які найбільш актуальні витрати виробництва: матеріали, обладнання для створення продукції, рекламу, зарплатню, покращення презентації товарів.
Серед переможців 13 компаній та брендів.
Noisy Wood - майстерня з виготовлення дерев’яних музичних інструментів ручної роботи.
ZooZoo_forkids - виробник дитячої банної продукції (#махрушкізверюшкі ????????)
NicePeopleWorkshop (www.etsy.com/shop/NicePeopleWorkshop) з брендом PetSo – виробник товарів для домашніх тварин: будиночків, лежанок, годівниць тощо.
BeautyWalls LLC - бренд BEAUTYWALLS гіпсових 3D стінових панелей для внутрішньої оздоблення стін.
FunEra Kids - виробник дитячих меблів та килимків.
ТОВ "САНФІЛЛ" (sunfill.ua) - виробник корисних та натуральних продуктів (хлібців та цукерок із сухофруктів та горіхів).
Bee Granola – компанія, що займається виробництвом граноли - запечених вівсяних пластівців з медом.
ТОВ Медик Ведмедик - крафтовий виробник меду.
Zhygun Herbs – компанія, що випускає функціональні трав‘яні чаї з супер силою та неймовірним смаком.
ФОП Іващенко Сергій Борисович (www.etsy.com/shop/CarvingSM)– компанія, яка займається виготовленням різних речей, вирізьблених з дерева.
florella ( Доставка Цветов по Чернигову ) – бренд, який поділяється на роздрібну торгівлю квітами та вирощування квітів у теплицях
Dolce-Club (dolceclubua.taplink.ws)- крафтовий виробник крем-меду з сублімованими фруктами, та горішків з медом - з власної пасіки.
Жу-жу shop - виробник натурального шоколаду з медом із власної пасіки.
Цікаві факти:
☑ Made in UA Support Project викликав значний інтерес серед українських підприємців. Загалом ми отримали 3397 заявок!
☑ Організатори проєкту поставили за мету обрати різнопланових виробників та допомогти компаніям з різноманітними потребами. Зокрема допомогу отримають виробники одягу та взуття, меблів, іграшок, декору для дому, косметики.
☑ Понад 25% брендів, які подали заявки для участі у проєкті – з Києва, більше 10% – з Харківської області. Також активно відгукнулися Дніпропетровська, Одеська, Львівська області. Водночас до проєкту долучились підприємства з регіонів, які найбільше потерпають від бойових дій – Донецької, Луганської, Запорізької областей.
☑ Понад 75% підприємств-заявників мають до 10 людей в команді. Найбільш поширені види продукції – одяг або взуття, декор для дому, меблі, іграшки, косметика тощо. Майже 40% підприємств займається експортом. Багато хто з них почав експортувати вже під час війни, відкривши для себе такі майданчики, як eBay, та Etsy.
Цифрова платформа сприяння експорту Nazovni
23Цифрова платформа сприяння експорту Nazovni створює нові можливості для українського бізнесу в умовах економічних викликів воєнного часу.
 
Про це міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба розповів в Українському домі в рамках візиту на Всесвітній економічний форум в Давосі, Швейцарія.
 
Nazovni – це цифрова платформа МЗС, яка надає українським компаніям можливість зручної та ефективної взаємодії з українськими посольствами в світі. Отримавши запити бізнесу, посольства конвертують їх в нові зв‘язки та контракти за кордоном.
 
Nazovni працює в бета-версії та доступна за посиланням 
 
 
 

Віртуальний центр Дія.Бізнес
284438109_613087313721375_6835341053266121589_nОфіс з розвитку підприємництва та експорту і Дія.Бізнес запускають віртуальний центр Дія.Бізнес, щоб допомогти українцям з питань оформлення перебування, отримання допомоги чи реєстрації бізнесу в 7 європейських країнах 
Що це значить для українців?
Віртуальний центр Дія.Бізнес – це інноваційна гаряча лінія, яка поєднує два зручних інструменти: чат-бот diia_business_bot та безоплатну телефонну лінію 0800333183.
Відтак українці, які перебувають за кордоном в 7 країнах: Болгарії, Литві, Німеччині, Польщі, Словаччині, Словенії та Чехії можуть отримати необхідну інформацію дистанційно у зручний їм спосіб. Центр також надаватиме відповідні консультації внутрішньо переміщеним особам в Україні.
Про що можна дізнатися?
- як отримати статус тимчасового захисту або про інші правові підстави перебування на території іншої держави;
- як знайти житло, отримати фінансову підтримку та знайти роботу;
- про те, як тимчасово перемістити власний бізнес в інші області України або у європейські країни і згодом повернутися.
Усі деталі за посиланням.
Гаряча лінія віртуального центру Дія.Бізнес працює з 08:00 до 20:00 за київським часом.

Презентуйте свій стартап на Creative Business Cup BRIGHT
21Creative Business Cup — платформа для пошуку іноземних інвесторів, міжнародної аудиторії та знайомств серед власників стартапів із 80 країн світу.
Ви можете презентувати свій креативний стартап на Creative Business Cup BRIGHT у Данії.
 
У межах конкурсу програмою Європейського Союзу House of Europe оберуть один український креативний стартап 
Долучитися можуть креативні стартапи та підприємства, які:
- вважають своїм основним активом креативні компетенції;
- офіційно зареєстровані в Україні: ФОП, ТОВ, ПП;
- мають готовий продукт або прототип із ринковим потенціалом;
- мають право власності на продукт або прототип;
- ще не отримували інвестицій понад 1 мільйон доларів.
Учасники будуть змагатися за грошовий приз та звання стартапу року з підприємцями з 80 країн світу.
Обраному в рамках конкурсу стартапу буде забезпечено покриття витрат на поїздку.
 
Дедлайн реєстрації: 31 травня 2022 року.
Логістичні шляхи експорту української молочної продукції
moloko31 червня  14:00 на платформі Zoom для українських виробників молочної продукції відбудеться експертна дискусія «Логістичні шляхи експорту української молочної продукції»
Це другий захід у межах серії зустрічей із підтримки та просування експорту молочної продукції в умовах війни 
Теми дискусії:
- динаміку й географію українського молочного експорту;
- логістичні шляхи експорту української молочної продукції — проблеми та напрацьовані механізми;
- очікування експортерів і трейдерів.
 
Дедлайн реєстрації: 31 травня до 17:00
 
Організатори: Офіс з розвитку підприємництва та експорту, аналітичне агентство ІНФАГРО за підтримки Швейцарії в рамках швейцарсько-української програми Quality FOOD Trade Program, що впроваджується Research Institute of Organic Agriculture (FiBL) у партнерстві з SAFOSO AG (Швейцарія).

<1 2 ...30 31 32 33 34 ...199 200 >