Огляд, статті
Чергове засідання Ради з міжнародної торгівлі

3 вересня відбулось засідання Ради з міжнародної торгівлі під головуванням Першого віце-прем’єр-міністра - Міністра економічного розвитку і торгівлі України Степана Кубіва. Рада з міжнародної торгівлі є складовою системи державної підтримки та просування експорту, над запуском якої працює Уряд.

“Одним із завдань Ради з міжнародної торгівлі є контроль виконання Експортної стратегії України, яка вже зараз реалізується комплексно. Уже завтра розпочнемо Другі національні консультації з розробки секторальних та крос-секторальних експортних стратегій, щоб запропонувати світу збалансований “кошик” як наявних, так і нових українських товарів та послуг та збільшити український експорт”, - наголосив Степан Кубів.

Степан Кубів зауважив, що реалізація Експортної стратегії відбувається у два етапи. Перший - Дорожня карта стратегічного розвитку торгівлі, яку у грудні 2017 року затвердив Уряд. Дорожня карта визначає стратегічні цілі розвитку торгівлі України на наступні чотири роки. Серед них: створення умов для розвитку сфер торгівлі та інновацій задля диверсифікації експорту українських товарів та послуг, підтримка експорту з боку держави, а також  підвищення рівня знань та навичок, необхідних підприємствам для здійснення міжнародної торгівлі.

Другий етап - розробка секторальних та крос-секторальних експортних стратегій, що сприятимуть переходу України до експорту наукомісткої інноваційної продукції для сталого розвитку та успіху на світових ринках. 4 вересня у Києві розпочинаються Другі національні консультації з розробки секторальних та крос-секторальних експортних стратегій за участі близько 500 представників бізнес- та галузевих асоціацій, організацій, об’єднань, офісів реформ, освітніх закладів, а також профільних експертів, представників законодавчої, виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

Під час засідання Ради з міжнародної торгівлі експерти Міжнародного торговельного центру презентували перші результати опитування щодо конкурентоспроможності українських МСП. Дане опитування проводиться в рамках проекту “Експортна стратегія України” та дозволяє визначити сильні та слабкі сторони українських малих та середніх підприємств, а також оцінити показники їх можливостей та бізнес-середовища. Окремо проведено опитування по секторах та крос-секторах Експортної стратегії, результати якого будуть представлені під час Других нацконсультацій.

Більше про Раду з міжнародної торгівлі та ключові завдання можна дізнатись у презентації за посиланням: http://bit.ly/2CcOu0v

Довідково

Рада з міжнародної торгівлі створена на виконання Експортної стратегії України та є єдиним координаційним органом для розвитку міжнародної торгівлі України, підтримки зростання українського експорту та спрощення процедур торгівлі, а також впровадження Дорожньої карти стратегічного розвитку торгівлі на 2017-2021 роки. До її складу входять заступник бізнес-омбудсмена, керівництво Мінфіну, Мінінфраструктури, НБУ, Мінагрополітики та інших органів виконавчої влади, народні депутати, а також представники галузевих та бізнес-асоціацій, аналітичних центрів з питань міжнародної торгівлі та експорту, Офісу з просування експорту.

Джерело


 

Бізнес-місія у Велику Британію

london-Офіс з просування експорту запрошує українських виробників продуктів харчування та меблів взяти участь в бізнес-візиті  до Лондона, якийвідбудеться 8– 10 жовтня 2018 року, в рамках  Ukrainian Week in London. 

Програмою передбачено:

  • проведення Україно-Британського бізнес-форуму на високому рівні;
  • індивідуальні бізнес зустрічі, організовані у співпраці з професійним британським бізнес-консультантом;
  • вивчення ринкових можливостей для українських компаній у Великій Британії;
  • освітній захід щодо особливостей експорту до Великої Британії.

Мета візиту: забезпечити торгівельні можливості для українських підприємств в Великій Британії.

До участі запрошуються українські підприємства з секторів продуктів харчування FMCG (кондитерські вироби, корисні снеки, органічна продукція, мед та джеми) та меблевої промисловості (готові вироби та компоненти). 

Критерії відбору компаній:

  • Компанія є виробником продуктів харчування або меблів
  • Компанія є зареєстрованим суб’єктом (приватний підприємець або юридична особа) згідно чинного законодавства України
  • Власність підприємства: принаймні 51% акцій компанії належать громадянам України
  • Компанія-учасник гарантує покрити логістичні витрати свого представника
  • Учасник бізнес-візиту вільно володіє англійською мовою
  • Хороша репутація компанії
  • Наявність веб-сайту та маркетингових матеріалів англійською

Попередня реєстрація відкрита до 10 вересня 2018 р. за посиланням https://goo.gl/ekFbSD

Довідково:

  • Участь у програмі бізнес-візиту безкоштовна для українських компаній, які пройдуть відбір до участі (до 12 компаній)
  • Бізнес-складова організується Офісом з просування експорту та за допомогою британського бізнес-консультанта
  • Учасники самостійно покривають витрати на квитки, проживання та харчування;
  • Робоча мова візиту – англійська.

Джерело


 

Інтенсивний практикум для експортерів

ahr0chm6ly9idwnrzxqubwxjzg4uy29tl2evnzi3lzcynzmwny9pbwfnzxmvogrjngu1ytrin2mxngfhyznhntg1n2m5ntfkogu0mzq1yze5y2iyni5qcgvnlzi3m2u4nta1ndq3njblntjjmmuxn2eymmy2yjewmmvin2e0owvhntkuanblzw19 вересня в м.Київ відбудеться інтенсивний парктикум «GoChina: нові можливості на ринку Китайської Народної Республіки (КНР) для українських експортерів».

Сектори у фокусі: «Харчова промисловість», «Інформаційно–комунікаційні технології», «Креативні сервіси» та «Туризм».

Мета практикуму – представити поглиблену аналітику ринку Китаю за вказаними секторами, визначити можливості для українських експортерів з фокусом на товари та послуги, що мають найбільший споживчий потенціал, розглянути регуляторні вимоги (імпортні мита, обмеження та правила) та особливості ведення бізнесу в Китаї – як шукати потенційних партнерів та покупців.

Друга частина практикуму присвячена ключовому інструменту при виході на ринок Китаю – міжнародним експортним виставкам: учасникам події буде представлено практичну інформацію щодо повного циклу підготовки до участі у виставці для ефективного результату – від створення передчасних маркетингових досліджень, аналізу компаній, проведення виставки, спілкування на стенді з потенційними партнерами та пост-дії після завершення події (листування, заключення договорів, тощо).

Участь у заході є безкоштовною для учасників, які заповнять аплікаційну форму та отримають підтвердження від організаторів.

Останній день реєстрації на подію – 17 вересня.

Зареєструватися


 

Рада з просування експорту в Чернігові

30 серпня 2018 року у Чернігові заплановано проведення Діалогової зустрічі «Влада та бізнес», в рамках якої відбудеться виїзне засідання Ради з просування експорту під головуванням Першого віце-прем’єр-міністра – Міністра економічного розвитку і торгівлі України Степана Кубіва, за участі керівника Офісу з просування експорту Мар’яни Каганяк та інших представників центральних і місцевих органів влади.

В ході засідання планується напрацювання спільних з бізнесом рішень щодо розвитку експортного потенціалу Чернігівщини. 

До участі запрошуються всі зацікавлені підприємці регіону.

Час: 30 серпня 2018 року, 10.00 – 13.00

Місце: м. Чернігів, с. Сновянка, Конференц-зал «ШішкіNN»

РЕЄСТРАЦІЯ учасників триває до 12:00, 28 серпня 2018 року за посиланням>>

АКРЕДИТАЦІЯ представників ЗМІ триває до 28 серпня, 12:00 за посиланням>>

Організатори заходу: 
Офіс з просування експорту та Міністерством економічного розвитку і торгівлі України за підтримки Координатора проектів ОБСЄ в Україні та Чернігівської ОДА.

chernigiv-08_1534935077

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

Щодо експорту аграрної продукції

amebh203sn8lrhi3bd0o3anazkkzvwbonhmr2-8v45vahe39el9f0m0k-pdg82yzrluzfn0xrssqhzlvo3g_-nqmx4cokomuozce5lceefqЗа результатами січня-червня 2018 року український аграрний експорт становив $8,6 млрд. Загальний зовнішньоторговельний обіг продукції АПК досяг $11,3 млрд, що більше на 3,5% порівняно з аналогічним періодом минулого року, та становить 23% від загального зовнішньоторговельного обігу України.

Про це розповіла заступник Міністра аграрної політики та продовольства України з питань європейської інтеграції Ольга Трофімцева.

«За результатами першого півріччя 2018 року український агроекспорт становив $8,6 млрд. В минулому році український аграрний експорт досяг рекордних результатів та становив майже $18 млрд. В цьому році також очікуємо на не менший результат, зважаючи на кон’юнктуру світових ринків таких товарів як зернові»,- наголосила Ольга Трофімцева.

За словами заступника Міністра, товарами-лідерами українського аграрного експорту залишаються зернові культури з часткою 36,8%, рослинні олії – 26,2% та насіння олійних культур – 7,5%. При цьому, за перше півріччя поточного року найбільші темпи зростання експорту показали такі товарні групи як: яйця птиці – в 2,1 рази (на $27,7 млн), яблука, груші та айва – в 5,3 рази (на $6,7 млн), бобові овочі, лущені або нелущені – в 58,3 рази (на $11 млн), масло вершкове та інші жири, вироблені з молока – на 65,2% (на $29,2 млн ) та інші.

За її словами, регіональна структура українського аграрного експорту не змінилась: перше місце посідають країни Азії з часткою - 43,2%, друге місце - країни Європейського Союзу - 30,4%, а третє місце зайняли країни Африки – 14,6%.

«ТОП-5 наших найбільших покупців в 2018 році очолює Індія, куди було експортовано аграрних та харчових товарів на суму понад $1 млрд. Далі йдуть Єгипет - $575,9 млн, Китай - $526,6 млн, Нідерланди - $525,3 млн, Іспанія - $470,3 млн», - резюмувала заступник Міністра з питань євроінтеграції.

Джерело


 

<1 2 ...190 191 192 193 194 ...199 200 >