За результатами січня-вересня 2018 року зовнішньоторговельний обіг продукції агропромислового комплексу досяг $16,8 млрд. Український експорт при цьому становить $12,9 млрд. Про це розповіла заступник Міністра аграрної політики та продовольства України з питань європейської інтеграції Ольга Трофімцева.
«Минулого року український аграрний експорт показав рекордні для останніх років результати, майже $18 млрд. За результатами 9 місяців 2018 року показники експорту продемонстрували незначне зменшення у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Проте обсяги цьогорічного врожаю дають нам всі підстави очікувати результати на не гіршому рівні за підсумками року», - підкреслила Ольга Трофімцева.
Вона зазначила, що в трійку товарів-лідерів аграрного експорту традиційно входять зернові культури з часткою 37%, олії – 24,1% та насіння олійних культур – 10,3%.
Також заступник Міністра додала, що порівняно з попереднім роком збільшились обсяги експорту таких українських товарів АПК як: насіння ріпаку – на 15,2%, м’яса та субпродуктів домашньої птиці – на 29,3%, яєць птиці – на 73,9%, олії зі свиріпи, ріпакової або гірчичної – на 83,9%, горіхів – на 79,4%, шоколаду та інших продуктів з вмістом какао – на 21,3%, олії соєвої – на 18,3%, маргарину – на 31,9%, кондитерських виробів з цукру – на 20%, масла вершкового та інших жирів, вироблених з молока – на 16,3%, хлібобулочних, кондитерських виробів – на 12%, вин виноградних натуральних – на 46,5%.
В географічній структурі експорту української аграрної та харчової продукції перше місце займають країни Азії, з часткою 43,5%, друге місце займають країни ЄС – 31,8% та Африканські країни – 13%.
Ольга Трофімцева додала, що в ТОП-3 азійських країн-покупців наших аграрних та харчових товарів входять: Індія, Китай та Туреччина. А в ТОП-3 країн ЄС: Нідерланди, Польща та Італія. Серед країн Африки найбільше українських аграрних та харчових продуктів купують Єгипет, Туніс та Марокко.
12-14 лютого 2019 року відбудеться торгова місія до м.Париж (Франція).
Мета торгової місії: вивчення ринку Франції та нюансів ведення бізнесу, тенденцій в легкій промисловості та роздрібній торгівлі, проведення В2В зустрічей з потенційними замовниками.
Програмою передбачено:
- Встановлення B2B контактів, програма зустрічей з якими буде розроблена ІНДИВІДУАЛЬНО і у співпраці з професійним французьким бізнес-консультантом. Знайомство з консультантом відбулось 30-го жовтня в Києві.Деталі та відео зустрічі за посиланням.
- З дослідженням ринку Франції та торгових можливостей для українських виробників можна ознайомитись за посиланням.
- Вивчення ринкових можливостей для українських компаній легкої промисловості у Франції.
- Серія візитів до модних магазинів в серці Парижа для обміну досвідом. В цей день учасники отримають можливість вивчити найкращі французькі практики, дізнаються про останні тенденції в галузі мерчандайзингу, дизайну та інноваційних послуг, познайомляться з новими концепціями роздрібної торгівлі та відкриють для себе фешн магазини (аналіз вітрин, торгових марок та архітектурних концепцій). В деяких магазинах українські компанії-учасниці зможуть поспілкуватися з менеджерами бізнесів, отримати відповіді на свої питання, а також представити їм свої матеріали та зразки продукції.
-
Діловий візит на Première Vision Show (https://www.premierevision.com/en/), де зібралися шість основних галузей, що постачають матеріали та послуги для світової індустрії моди: нитки, тканини, дизайн, аксесуари, виробництво, виробники, субпідрядники та виробники одягу, домашній текстиль та модні аксесуари, трикотажні вироби, виробництво шкіри та хутра, верхній одяг. Ми також працюємо над можливістю проведення ділових зустрічей під час візиту.
Реєстрація відкрита до 21 листопада
Важлива інформація про участь у місії:
- Участь в торговій місії є безкоштовною, учасники самостійно покривають лише витрати на квитки, проживання, харчування.
- Вісім (8) компаній будуть відібрані шляхом індивідуальних співбесід. Для них будуть організовані індивідуальні в2в зустрічі французьким бізнес консультантом та витрати на таку організацію будуть профінансовані в рамках ініціативи "EU4Business" Європейського Союзу.
- Компанії, які НЕ пройдуть відбір, зможуть долучитись до торгмісії, але лише у якості відвідувачів - для них місія не буде включати в2в зустрічі.
- Робоча мова торгової місії та підготовки до неї - виключно англійська.
РЕЄСТРАЦІЯ триває на сайті Офісу з просування експорту за посиланням
За додатковою інформацією просимо звертатися на e-mail ionikienko@epo.org.ua
Днями відбулося VII засідання змішаної Українсько-французької міжурядової комісії з економічного співробітництва в м.Київ. Делегації очолили Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко та Держсекретар при Міністрі Європи та закордонних справ Франції Жан-Батист Лемуан.
Серед пріоритетів для співробітництва обох країн - посилення двосторонньої торгівлі та інвестиційної співпраці, сільське господарство, інфраструктура та транспорт, галузь енергетики, енергоефективності, залучення компаній до активної співпраці в інжиніринговому секторі і комунальному господарстві.
У рамках VII засідання змішаної Українсько-французької міжурядової комісії з економічного співробітництва також були обговорені питання щодо розвитку співпраці в IT-галузі та кібербезпеці.
Домовленості, що були досягнуті під час засідання:
- залучення французьких компаній до розвитку фермерських господарств;
- залучення інвестицій у галузь насінництва;
- посилення співпраці у тваринництві, зокрема молочного напрямку;
- розвиток інновацій в сільськогосподарській галузі.
- створення спільний метеокластер для сільського господарства та допомоги фермерам, залучення новітніх технологій до обробки метеорологічних даних;
- захист географічних зазначень, зокрема через програму технічної допомоги ЄС «Support to the development of a Geographical Indication System»;
- вже у лютому 2019 року українські компанії візьмуть участь у Міжнародній виставці сільськогосподарського машинобудування (SIMA) у Парижі.
- розвиток співпраці в IT-галузі і кібербезпеці;
- участь французьких компаній у держзакупівлях через систему ProZorro;
- участь французьких компаній у проектах з енергоефективності та відновлювальної енергетики;
- участь українських підприємців 10 грудня у бізнес-форумі, який відбудеться у Франції. На ньому Україна планує представити перспективи і можливості як регіонального розвитку, так і залучення інвестицій в галузевих напрямках.
В період з 21 по 23 листопада ц.р. ТПП України організовує діловий візит українських підприємців до Тунісу за підтримки Посольства України в Республіці Туніс та Торгово-промислової палати Сфакса (Туніс). Програмою перебування передбачається участь українських підприємців у виставці, конференції з питань глобалізації, форумі «Туніс-Бізнес, Експорт», семінарі, B2B зустрічах.
Туніська сторона зацікавлена у співпраці у таких пріоритетних галузях, як: продукція сільського господарства, косметичні засоби/засоби догляду за здоров’ям, хімічна промисловість, машинобудування, енергетика, електронне обладнання, чорні метали, продукти неорганічної хіміїта інше. Основу українського імпорту складають пластмаси та полімерні матеріали, електричні машини, текстильні вироби, взуття, продукти харчування.
Участь у бізнес-місії дозволить представникам українського бізнесу встановити прямі ділові контакти, налагодити взаємовигідні коопераційні зв’язки, отримати актуальну інформацію про ситуацію на цікавих для них туніських ринках.
Щодо детальної інформації про умови та вартість участі звертайтеся до Дирекції міжнародного співробітництва ТПП України – Ольга Сухенко (+38067 230-90-38, +38 044 461-98-07, oas-ier@ucci.org.ua).
Обсяг експорту товарів у січні-серпні 2018 року збільшився у порівнянні з січнем-серпнем 2017 року на 12,4% або на $3,4 млрд і склав $30,9 млрд. Таким чином, експорт товарів росте вже 20 місяців поспіль.
Найбільша питома вага в українському експорті належить:
- продукції АПК та харчової промисловості (36,8%),
- продукції металургійного комплексу (26,4%),
- продукції машинобудування (11,7%),
- мінеральним продуктам (9,2%).
В географічному розрізі збільшення експорту товарів за вказаний період відбулося до країн:
- Америки – на 30,4%;
- Європи – на 18,6%;
- Азії – на 10,0%;
- СНД – на 4,4%;
- Африки – на 2,9%.
ЄС залишається найбільшим торговельним партнером України. Питома вага країн ЄС в експорті товарів з України у січні-серпні 2018 року становила 42,1%. Так, експорт товарів до країн ЄС зріс на 18,3% або $2,0 млрд і становив $13,0 млрд.
До найбільших торговельних партнерів України в експорті товарів, крім країн ЄС, також належать Росія, Туреччина, Індія, Китай, Єгипет, Білорусь, США та Молдова.
Більше статистичної інформації шукайте в інфографіці: http://bit.ly/2yGVgrd