За 11 місяців 2019 року Китай вийшов на перше місце серед країн – торгових партнерів України. Товарообіг зріс на 32,5% і досяг 11,7 млрд доларів США. Ключовими пріоритетами співпраці з КНР зараз є сільське господарство, енергетика та енергоефективні технології, туризм, культурний та науковий обмін, космічна галузь.
“КНР – наш стратегічний партнер. З одного боку, маємо підтримувати загальнополітичну рамку співробітництва, з іншого – починати нові, вигідні для України, масштабні проєкти і відкривати нові можливості, зокрема, для підвищення інтенсивності торгівлі та розвитку української економіки і інфраструктури”, – наголосив Віце-прем’єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Дмитро Кулеба на засіданні Української частини Комісії зі співробітництва між Урядом України та Урядом Китайської Народної Республіки.
Засідання Комісії під головуванням Дмитра Кулеби відбулося 31 січня. Разом з представниками міністерств та Послом України в Китаї Сергієм Камишевим було проаналізовано виконання попередніх домовленостей і проєктів, результати та плани роботи галузевих підкомісій та робочої групи з питань інвестицій, визначено перспективні напрями подальшої співпраці.
За результатами зустрічі Дмитро Кулеба доручив підготувати атлас перспективних проєктів за усіма напрямами роботи Комісії для подальшого обговорення з китайською стороною.
В планах – розширити торгівлю і, зокрема, зняти бар'єри торгівлі. Крім торговельно-економічного напряму, ключовими сферами співробітництва між Україною та Китаєм є науково-технічна, космічна галузі, сільське господарство, культура, освіта та медицина. По кожному з цих напрямів працюють відповідні підкомісії і виконуються спільні проєкти. Так, наприклад, зараз українські науковці разом з китайськими колегами проводять 34 науково-дослідних проєкти. Співпрацюють і в космічній сфері. У рамках п’ятирічного плану – участь в китайській програмі освоєння Місяця. Також є зацікавленість у розвитку взаємодії у сфері кінематографії.
Уже цього року Україна візьме участь у Другій Глобальній конференції ООН з питань сталого транспорту, яка відбудеться з 5 по 7 травня в Пекіні, а восени – у Третій Китайській міжнародній імпортній виставці у Шанхаї. Також у планах – проведення двостороннього бізнес-форуму, засідань галузевих підкомісій та робочих груп.
Крім того, Україна прагне реалізувати з Китаєм низку нових інвестиційних проєктів у сфері енергетики, інфраструктури тощо.
Довідково
Комісія зі співробітництва між Урядом України та Урядом КНР працює з 2011 року. Було проведено три спільних засідання. Востаннє Комісія збиралася наприкінці 2017 року. Наступне спільне засідання відбудеться цього року у Пекіні. Українську частину Комісії очолить Віце-прем’єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Дмитро Кулеба.
Також працюють 7 галузевих підкомісій з питань співробітництва – торговельно-економічного, у галузі сільського господарства, у галузі культури, у космічній галузі, з питань науково-технічного співробітництва, у галузі освіти, у галузі медицини.
Компетентні органи України та Об'єднаних Арабських Еміратів погодили сертифікати здоров'я для експорту столових яєць та яєчних продуктів, а також м'яса та м'ясних продуктів з України до Об'єднаних Арабських Еміратів.
Детальніше ознайомитися з сертифікатом можна на офіційному сайті Держпродспоживслужби у розділі «Міжнародне співробітництво», рубрика «Сертифікати на експорт з України».
За результатами 2018 року, канадські споживачі витратили на одяг 36 млрд кан дол. З них більш ніж 18 млрд кан дол припадає на одяг для жінок і близько 11 млрд кан дол — для чоловіків. Очікується, що до 2023 року сукупний обсяг реалізації одягу сягне 43 млрд кан дол. В середньому житель Канади витрачає на одяг 974 кан дол на рік або 2 492 кан дол на сім'ю.
Найбільшим постачальником одягу до Канади є Китай. На нього припадає понад третина всього імпорту одягу — 4,8 млрд кан дол. Однак це — переважно продукція глобальних і канадських брендів, виготовлена на замовлення.
Обсяг канадського імпорту одягу з України є незначним порівняно з найбільшими країнами-постачальниками. У 2018 році він становив 6,5 млн кан дол, тобто менше 0,1% від сукупного обсягу імпорту. Більш ніж дві третини сукупного обсягу канадського імпорту одягу з України припадало на нетрикотажний одяг.
У 2017 році набула чинності угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою (CUFTA, Canada-Ukraine Free Trade Agreement). Завдяки цьому український одяг отримав 18% фори на канадському ринку порівняно з імпортом з потужних світових гравців, наприклад, з Китаю.
Це створює привабливі умови для українських виробників одягу для експорту в Канаду. На що їм потрібно звернути увагу, щоб стати успішними в Канаді? Відповідь на ці питання є у статті Марії Гузман, експертки з ринку одягу Офісу з просування експорту Канади (TFO Canada), консультантки Канадсько-українського проєкту підтримки торгівлі та інвестицій (CUTIS).
Ознайомитися зі статтею можна за посиланням
Розпочато відбір кандидатів на отримання нагороди Dubai International Best Practices Award for Sustainable Development.
Зазначеною нагородою відзначаються кращі світові приклади сталого міського розвитку, який є результатом співробітництва між державним, приватним та громадським секторами у таких сферах: міське відновлення та публічні простори; будівництво інноваційних будинків; сталі системи міського харчування; вирішення проблем зміни клімату та зменшення забруднення;
планування та менеджмент міської інфраструктури.
Потенційними кандидатами на отримання нагороди можуть бути національні та регіональні уряди, міські адміністрації та їх асоціації, НУО, міжнародні агентства, об'єднання громад, науково-дослідні інститути, приватні та державні фонди, ЗМІ та приватні особи.
Взяти участь у відборі можна, заповнивши онлайн заявку на сайті: dubaiaward.ae
Кінцевий термін подачі заявок - 30 квітня 2020 року.
Нагородження переможців відбудеться в рамках виставки Dubai Expo 2020.
Інформація про категорії виставки
Інформація про заповнення аплікаційної форми
Відповідно до повідомлення компетентного органу Спеціального адміністративного району Гонконг змінено умови ввезення вантажів столових яєць виробництва українських підприємств на територію Гонконгу.
Починаючи з 27 січня 2020 року, здійснення експорту столових яєць з авторизованих компетентним органом Гонконгу підприємств можливе лише за наявності підтверджень (експертні висновки уповноважених акредитованих лабораторій), що кожна партія експортованих столових яєць не містить антибіотиків групи фторхінолонів, саліноміцину та є безпечними для споживання людиною.
Експорт столових яєць Спеціального адміністративного району Гонконг можливий лише за умови забезпечення неухильного дотримання вимог країни призначення.