Уряд Канади продовжив на наступні 12 місяців дію постанови, яка передбачає скасування митних зборів на імпорт українських товарів. Про це повідомила Перша віцепрем’єр-міністерка України – Міністерка економіки України Юлія Свириденко.
«Хочу подякувати Уряду Канади за підтримку України під час війни. Продовження дії пільгового режиму для імпорту українських товарів сприятиме зміцненню українського експорту, збереженню робочих місць та загальному зміцненню економіки в умовах війни. Це дозволить залучати ще більше українських виробників до світової торгівлі й глобальних торгових ланцюгів», — зазначила Юлія Свириденко.
Українські товари продовжать безмитний доступ до канадського ринку до 9 червня 2026 року.
«Канада підтвердила свою підтримку справедливого і тривалого миру в Україні шляхом надання військової, фінансової та гуманітарної допомоги. Сьогоднішнє рішення підкреслює цю підтримку, сприяючи економічній стійкості України та демонструючи рішучість Канади залишатися пліч-о-пліч з Україною стільки, скільки буде потрібно», — заявив міністр фінансів і національних доходів Канади Франсуа-Філіп Шампань.
Довідково:
Указ про звільнення від митних зборів для українських товарів набув чинності 9 червня 2022 року на початковий однорічний період, а потім щороку продовжувався.
З моменту запровадження пільгового режиму у 2022 році український експорт за цією програмою до Канади вже сягнув понад 35 млн дол., а канадські імпортери зекономили 8,5 млн дол. мит. Продовження дає потенціал ще на 1,2 млн дол. економії. Загальний експорт до Канади у 2024 році склав 152 млн дол.
Від початку повномасштабного вторгнення Канада виділила понад 8 мільярдів доларів на підтримку України.
З початку 2025 року митницями Державної митної служби України видано вже 75 000 сертифікатів походження товару форми EUR.1, які надають преференційний доступ українським товарам на зовнішні ринки. Про це повідомляє Державна митна служба України.
Що таке сертифікат EUR.1 і чому він важливий
Сертифікат EUR.1 підтверджує українське походження товарів та звільняє їх від сплати ввізного мита до країн:
-
Європейського Союзу (ЄС)
-
Європейської асоціації вільної торгівлі (ЄАВТ)
-
Чорногорії
-
Великої Британії
-
Грузії
-
Ізраїлю
Це дозволяє українським виробникам бути більш конкурентоспроможними та розширювати присутність на міжнародних ринках.
Головні напрямки експорту з EUR.1
Серед країн, до яких найчастіше експортувалися товари з цим сертифікатом, лідирують:
-
Польща — 16 606 сертифікатів
-
Німеччина — 6 546
-
Румунія — 5 465
-
Італія — 4 081
-
Литва — 3 247
Основні товари, що отримували сертифікати форми EUR.1
Найчастіше сертифікати EUR.1 видавали на експорт таких товарів:
-
Товари рослинного походження
-
Олія соняшникова
-
Цукор білий
-
М’ясо курчат
-
Натуральний мед
Інформацію про пункти видачі сертифікатів EUR.1 можна переглянути за посиланням.
Посібник «Як експортувати до Японії» — це спеціалізований посібник, розроблений для українських компаній, які зацікавлені у виході на японський ринок.
Він містить комплексну, практичну інформацію, необхідну для успішної підготовки та здійснення експорту до Японії — одного з найвибагливіших, проте водночас стратегічно важливого ринку.
Посібник орієнтований на виробників і постачальників, які прагнуть не лише знайти нові ринки збуту, а й готові адаптувати свої продукти до жорстких нормативних вимог Японії та враховувати специфіку місцевої ділової культури.
Що містить посібник:
- Огляд ринку Японії, економічні тенденції, виклики та можливості для українських експортерів у різних секторах.
- Регуляторні вимоги – детальні пояснення щодо стандартів, сертифікації, маркування, пакування, санітарних, фітосанітарних і технічних вимог.
- Практичні аспекти торгівлі – митне оформлення, тарифне регулювання, логістика, контроль та нагляд за продукцією.
- Канали збуту, традиційні торговельні мережі, електронна комерція.
- Комунікація з японськими партнерами – діловий етикет, стиль переговорів, побудова довіри та довгострокових відносин.
- Стратегії виходу на ринок, вибір моделей експорту, підготовка компанії до роботи з японськими контрагентами.
- Джерела інформації та контакти профільних організацій, бізнес-платформ; офіційні ресурси уряду Японії.
Посібник поєднує аналітичний підхід з прикладними рекомендаціями, включає покрокові інструкції та містить посилання на актуальні нормативно-правові документи.
Для кого цей посібник:
- Для виробників продукції, які прагнуть розширити географію експорту;
- Для компаній, які розглядають участь у виставках у Японії;
- Для експортерів, які прагнуть краще розуміти правила гри на цьому ринку.
Посібник допоможе зменшити ризики, підвищити рівень підготовки до експорту та зробити перші кроки на японському ринку більш впевненими.
Формат: цифровий
Додатки: корисні контакти, джерела інформації, перелік актуальних вимог за видами товарів.
Готові до виходу на японський ринок?
Почніть з цього посібника!
Завантажити Посібник "Як експортувати до Японії"







