В Україні завершилися дві потужні інформаційні кампанії на тему європейської та євроатлантичної інтеграції України, мета яких – роз’яснення українцям переваг стратегічного курсу країни щодо членства в ЄС і НАТО.
27 грудня Кабінет Міністрів ухвалив ініційовану Мінекономрозвитку Постанову “Про внесення змін до переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації".
Ухвалено низку ініціатив: запропоновано скасувати мито на імпорт пряжі, уряд ухвалив перелік товарів, імпорт та експорт яких підлягає ліцензуванню в 2019 році, уряд продовжив звільнення від ПДВ операцій з металобрухтом до 2022 року, міжнародні організації та посольства зможуть залучати для обліку трудових книжок українські консалтингові компанії
22-24 січня 2019 року ДУ «Офіс з просування експорту України» організовую низку семінарів, де експортери зможуть перевірити готовність до експорту, зокрема, в аспектах прибутковості асортименту, підходів до ціноутворення та формування плану продаж.
8 лютого 2019 року в м.Київ відбудеться IV Конференція "Стратегії експорту: трейдинг і логістика 2019".
Міжнародні торгово-промислові виставки і ярмарки, що проводитимуться в 2019 році в Словенії.
Українські підприємці можуть представити свої товари на виставці торгівлі та імпорту IAW в Німеччині, м. Кельн.
Китайська Народна Республіка зняла заборону на імпорт українських птахопродуктів.
Українська продукція з європейською сертифікацією – таку можливість може надати Угода про оцінку відповідності та прийнятність промислової продукції (Agreement on Conformity Assessment and Acceptance of Industrial Products, скорочено ACAA).
Канада – один зі світових лідерів споживання органічних продуктів – середньостатистичний канадець витрачає на органіку близько 150 канадських доларів на місяць. Канадський ринок органічних продуктів є п’ятим за обсягом в світі (близько 5,4 млрд канадських доларів)
Як пробитися на цей ринок, і які ніші є найбільш прибутковими для експортера.
