Форуми, семінари, вебінари
Воркшопи для іноземних бізнесів: нові можливості залучення інвестицій у відбудову України

В межах загальної ініціативи, Міністерство економіки, довкілля та сільського господарства України, спільно з українськими та міжнародними партнерами, проводить серію воркшопів для підвищення обізнаності іноземного бізнесу про ринок України та його потенціал. Це нові інвестиційні можливості та залучення їх у проєкти відбудови. 

Найближчим часом 4 листопада (онлайн) та 16 грудня (офлайн, у Нідерландах) воркшопи відбудуться для нідерландського бізнесу. Так, 4 листопада (онлайн) та 16 грудня (офлайн, у Нідерландах) Мінекономіки спільно з Нідерландським агентством з питань підприємництва (RVO) та Посольством Королівства Нідерландів в Україні, за підтримки Київської школи економіки та Інституту Тоні Блера, проведуть воркшоп: «Партнерство Україна–Нідерланди для відновлення: нові можливості для бізнесу та інвестицій в Україні».

Учасникам заходу представлять можливості для торгівлі та інвестицій в Україні, а також напрями співпраці у ключових секторах, зокрема енергетиці, водному господарстві, сільському господарстві, охороні здоров’я та циркулярному будівництві.

Серед основних тем воркшопу:

  • Інвестиційний ландшафт України: економічні пріоритети та ключові сектори.
  • Стимули та підтримка: державні програми, фінансування, інструменти мінімізації ризиків та бізнес-можливості для нідерландських компаній.
  • Нетворкінг: прямі контакти між українськими та нідерландськими компаніями, фінансовими установами та представниками урядів.

Запрошуємо нідерландський бізнес долучатися до воркшопу.

Реєстрація: за посиланням до 31 жовтня включно.

Мова: англійська.

Детальна інформація щодо порядку денного, часу проведення та місця буде оприлюднена згодом.

Джерело


 

Стартувала реєстрація на практичні вебінари для компаній, зацікавлених у виході на ринки Японії та АСЕАН

Міністерство економіки, довкілля та сільського господарства України запрошує малий та середній бізнес, який працює чи прагне вийти на ринки Японії та країн АСЕАН узяти участь в тематичних вебінарах. 

На безкоштовних вебінарах, які проводитиме Японське агентство міжнародного співробітництва (JICA) у межах безоплатної консультаційної програми для українського бізнесу та за підтримки Мінекономіки, підприємцям розкажуть про потенціал ринків, специфіку роботи з місцевими партнерами, особливості просування продукції тощо. Учасники ознайомляться із конкретними успішними кейсами та отримають практичні поради.

До уваги підприємців наступні вебінари:

Коли: 21 жовтня 2025 р., 10:00-11:00

Ключові теми: 

• характеристики ринку Японії;

• представлення консультаційної програми для МСБ.

Для кого: українські компанії, зацікавлені у виході на ринок Японії.

Реєстрація на вебінар: https://x.gd/nrOVe 

Дата і час: 24 жовтня 2025 р., 10:00 – 11:30

Ключові теми: 

• ринкові тенденції

• канали збуту

• позиціонування та конкуренти

• бар’єри входу та регуляторні вимоги

• успішні моделі

Для кого: виробники, що хочуть вийти на ринок вина Японії

Реєстрація на вебінар: https://x.gd/eW1Zw

Дата і час: 29 жовтня 2025 р., 10:00 – 12:00

Ключові теми: 

• характерні риси ринку АСЕАН 

• ринкові тенденції 

• споживчі тенденції 

• бізнес-практики 

• успішні експортні кейси

Для кого: український бізнес, зацікавлений у виході на ринки АСЕАН

Реєстрація на вебінар: https://zoom.us/webinar/register/WN_BPnGUW1WTT-WEw45RnATbA#/registration 

Мова вебінарів - англійська, з синхронним перекладом на українську.

Джерело


 

В2В-зустрічі для українських енергетичних компаній з італійськими партнерами

23 жовтня відбудеться секторальний воркшоп для українських та італійських енергетичних компаній, який передбачає можливість віртуальних В2В-зустрічей після основної частини заходу. 

Онлайн-захід «Italy meets Ukraine: Unlocking trade and investment opportunities in the energy sector» організовано у партнерстві з італійською фінансовою установою DFI – Cassa Depositi e Prestiti (CDP), експортно-кредитною агенцією SACE та фінансовою установою SIMEST, за участі представників урядів Італії та України.

Наприкінці події відбудеться B2B-сесія у віртуальних “кімнатах” між українськими та італійськими енергетичними компаніями, під час якої підприємства зможуть познайомитися, обмінятися досвідом та обговорити потенційні проєкти співпраці.

Дата: 23.10.2025

Час: 11:00

Для участі у воркшопі й слухачам, й учасникам В2В-зустрічей необхідно зареєструватися за посиланням на платформі CDP: https://businessmatching.cdp.it/it/dashboard/eventi/italy-meets-ukraine-unlocking-trade-investment-opportunities-energy-sector?id=166. Після реєстрації кожен учасник отримає електронного листа з підтвердженням та можливістю додати посилання на подію до свого календаря. Трансляція воркшопу розпочнеться за кілька хвилин до офіційного старту заходу на платформі CDP.

Покрокову інструкцію з реєстрації на платформі CDP можна переглянути тут:CDP matching platform brochure.pdf

Джерело


 

TechStep Sweden 2026–2027: набір ІТ-компанії для участі у програмі виходу на ринок Швеції

screenshot_2025-10-14_103746Стартував відбір ІТ-компаній до оновленої програми TechStep Sweden, яка триватиме з січня 2026 до березня 2027 року. Програма допоможе українському технологічному бізнесу вийти на ринок Швеції, масштабувати діяльність і розвинути партнерства у Північній Європі.

TechStep Sweden — це комплексна 15-місячна програма, що поєднує навчальні модулі, бізнес-менторинг, нетворкінг і практичні інструменти для виходу на ринок. Її мета — допомогти українським компаніям адаптуватися до вимог шведського ринку, знайти партнерів, клієнтів та побудувати системну присутність у країні.

Для участі у програмі буде відібрано 10 українських ІТ-компаній. Учасники отримають можливість навчатися у шведських експертів, взяти участь у галузевих подіях, бізнес-візитах, зустрічах із потенційними партнерами та отримати менторський супровід у розробленні стратегії виходу на ринок.

Програма передбачає п’ять етапів:

  • Get to Know the Market (січень — березень 2026): навчальні модулі, бізнес-візити до Швеції, участь у TechArena 2026

  • Building Pipeline (квітень — червень 2026): створення реалістичного go-to-market плану, бізнес-поїздка до Гетеборга (Vitalis 2026) 

  • Lead Capture (липень — вересень 2026): робота з контактами, отриманими під час попередніх етапів

  • Accelerate (жовтень — грудень 2026): реалізація експортного плану, ділові зустрічі в Стокгольмі чи Гетеборзі

  • Growth (січень — березень 2027): участь у TechArena 2027, індивідуальний коучинг для підтримки процесу продажів 

Для кого? 
До участі запрошують українські ІТ-компанії, які:

  • працюють у напрямах Healthtech, Fintech або GameTech

  • мають готовий продукт або рішення

  • орієнтовані на вихід на ринок Швеції

  • фінансово стабільні та готові покрити логістичні витрати

Як подати заявку?
Реєстрацію відкрито до до 31 жовтня 2025 року (включно). Більш детально за посиланням.

Джерело


 

JICA проведе вебінар для українського бізнесу про можливості на ринку Японії

Японське агентство міжнародного співробітництва (JICA) оголошує про проведення свого першого безоплатного вебінару у межах консультаційної програми для українських підприємців.

Під час онлайн-заходу учасники дізнаються про потенціал японського ринку, специфіку роботи з місцевими партнерами та можливості, які відкриває ініціатива JICA.

Чому варто долучитися

Японський ринок — один із найперспективніших напрямів для розвитку бізнесу, відомий високою купівельною спроможністю, стрімким попитом на натуральні та органічні продукти, інтересом до європейського стилю й відкритістю до інноваційних ІТ-рішень.

Ці фактори створюють унікальні можливості для українських компаній, зацікавлених у виході на міжнародний рівень.

Для кого?

Вебінар буде корисним для:

  • експортерів;

  • підприємців;

  • представників малих і середніх компаній,

які розглядають можливість виходу на ринок Японії, планують масштабування бізнесу або шукають нові міжнародні партнерства.

Ключові теми вебінару

  • Основні характеристики ринку Японії;

  • Представлення консультаційної програми для МСП, що охоплює маркетингові консультації та практичні поради.

Більш детальна інформація за посиланням.

Джерело


 

Побудова експортної маркетингової стратегії: онлайн-курс зі спікером ШІ-аватаром

screenshot_2025-10-06_110439Успішний вихід на міжнародні ринки починається з правильного вибору напряму експорту, глибокого розуміння локальних культурних особливостей та уподобань цільової аудиторії. Це дозволяє продукту швидко здобути сильні позиції на міжнародній арені.

Бізнес із чітким і покроковим планом дій ефективно використовує бюджет, спрямовує ресурси у найбільш перспективні напрями, швидко адаптує продукт до потреб конкретних країн та закріплюється на нових ринках у найкоротші терміни.

Онлайн-курс «Як побудувати експортну маркетингову стратегію» допоможе підприємцям впевнено виходити на міжнародні ринки, створюючи ефективну маркетингову стратегію, яка забезпечує зростання бізнесу та мінімізує типові помилки.

Для кого?

  • Підприємців, які планують або вже виходять на міжнародні ринки і хочуть систематизувати свій підхід до експорту

  • Підприємців-експортерів, які прагнуть збільшити продажі за кордоном і мінімізувати ризики

  • Підприємців, які хочуть розвивати свій бізнес і масштабувати його глобально

За 6 коротких онлайн-уроків, які проводить спікер ШІ-аватар, підприємці дізнаються:

  • що таке маркетинг і брендинг та як їх застосовувати для розвитку бізнесу

  • як аналізувати ринки, виявляти можливості та ризики

  • як сегментувати клієнтів і обирати найпривабливіші ринки

  • як формувати ціннісну пропозицію, що відрізняє вас від конкурентів

  • як адаптувати продукт, ціну, просування та канали збуту до вимог цільових країн

  • які стратегії виходу на ринок існують (агенти, дистриб’ютори, e-commerce, партнерства, філії)

  • як інші компанії систематизують експорт і здобувають перевагу на глобальному рівні

Після завершення курсу підприємці зможуть:

  • створити власну експортну маркетингову стратегію

  • визначити цільові ринки та сегменти клієнтів

  • розробити конкурентну ціннісну пропозицію

  • уникати типових помилок під час виходу на міжнародні ринки

  • розробити реалістичний план дій і ефективно розподіляти ресурси

  • зміцнити бренд, збільшити продажі та розвивати бізнес глобально

Переглядайте курс за посиланням.

Джерело


 

Запрошуємо доєднатися до вебінару «Хеджування (страхування) валютних ризиків – нові можливості 2026»
Валютні коливання – одна з головних проблем для українських експортерів. Навіть незначні зміни курсу можуть вплинути на прибутковість контрактів, фінансову стабільність компанії та конкурентоспроможність на міжнародних ринках. Використання інструментів хеджування допомагає знизити ризики та гарантувати прогнозовані результати у роботі з іноземними партнерами.
???? Дата: 25.09.2025 об 11:00 (за Києвом)
???? Реєстрація: за посиланням https://forms.gle/NfCMonsSqDUWFzpr9
Під час вебінару буде обговорено:
✅ Валютний ризик – що це таке та чому він стосується кожної експортної компанії.
✅ Основні інструменти хеджування для експортерів: форвард та SWAP.
✅ Форвардні угоди – можливість продажу валюти за бажаним курсом + отримання додаткової премії від банку.
✅ SWAP-операції – як уникнути продажу валюти за низьким курсом із одночасним фінансуванням у гривні.
✅ Практичні кейси використання хеджування валютних ризиків для українського бізнесу.
Спікер Олександр Москаленко (понад 20 років практичного досвіду роботи на валютному ринку та з інструментами хеджування валютних ризиків).
Не пропустіть можливість отримати практичні інструменти для захисту вашого бізнесу від валютних коливань у 2026 році!
 
Вебінар щодо гармонізації законодавства України з нормами ЄС у сферах с/г, сільського розвитку і рибальства

image.[9]16 вересня 2025 року відбудеться вебінар, присвячений приведенню українського законодавства у сферах сільського господарства, сільського розвитку та рибальства у відповідність до норм та стандартів Європейського Союзу. На заході будуть представлені досягнуті результати та окреслено подальші завдання у цьому процесі.

Під час заходу учасники дізнаються:

  • про ключові норми права ЄС, що регулюють сільське господарство, розвиток сільських територій та рибальство;
  • як впровадити європейські стандарти захисту географічних зазначень для якісних українських агропродовольчих товарів;
  • про вимоги Нітратної директиви ЄС для захисту водних ресурсів від забруднення;
  • про процес створення в Україні Спільної політики у сфері рибальства за моделлю ЄС;
  • що таке оцінка відповідності (скринінг) законодавства, як вона відбувається і чому це важливий крок до вступу в ЄС;
  • а також матимуть нагоду поставити свої запитання експертам під час сесії «питання–відповіді».

Дата та час: 16 вересня 2025 року, 10:00–12:30

Формат: онлайн, платформа Zoom

Мова заходу: українська, англійська (із синхронним перекладом)

Цільова аудиторія: українські фермери та асоціації, сільськогосподарські дорадчі служби, представники громад, аграрні громадські організації, наукові та освітні аграрні установи, обласні департаменти агропромислового розвитку.

Реєстрація обов’язкова: https://forms.gle/PraFS7pCxMwkA1nMA

Посилання на Zoom буде надіслано зареєстрованим учасникам напередодні заходу.

Організатори: Міністерство економіки, довкілля та сільського господарства України та проєкт ЄС «Інституційна та політична реформа дрібномасштабного сільського господарства в Україніі» (EU4SmallFarms).

Джерело


 

Вебінар "Вимоги ESG як обов’язкова умова для експортерів: Ключові аспекти для українського бізнесу при виході на міжнародні ринки"

542654758_780909201362353_5900376890931052896_nESG — це вже не майбутнє, а нова щоденна реальність. Це підхід до ведення бізнесу, що враховує екологічну (Environmental), соціальну відповідальність (Social) та корпоративне управління (Governance).

Запрошуємо вас на онлайн-вебінар, де експерти зі сталого розвитку обговорять ключові аспекти виходу українського бізнесу на міжнародні ринки та те, як вимоги ESG вже впливають на компанії-експортери.

Формат: онлайн-вебінар
Дата: 19.09.2025 року
Час: 11:00 (тривалість 1,5 години)
Мова: українська/англійська
Умови участі: Участь безоплатна за умови попередньої реєстрації

Партнери: Nazovni.online, Miltton Ukraine та Smartsolutions

На вебінарі компанії-експортери дізнаються:
☑️Які вимоги ESG вже впливають на українських експортерів
☑️Як скористатися інструментом ESG-самодіагностики
☑️Які уроки дають реальні кейси міжнародних компаній
☑️Які юридичні вимоги потрібно виконати для виходу на ринки ЄС
☑️Як отримати підтримку від експертів зі сталого розвитку та платформи Nazovni

Цей вебінар буде корисним для:
▪️Українських експортерів (як тих, що вже працюють з ЄС, так і тих, хто планує вихід на нові ринки)
▪️Виробничих компаній, які постачають продукцію чи сировину за кордон
▪️Фінансових та факторингових компаній, що супроводжують експортні операції

????️Запрошені спікери:
- Heidi Melkas, старша консультантка зі сталого розвитку, Miltton Group
- Тетяна Трегобчук, виконавча директорка, Miltton Ukraine
- Олександр Морозюк, старший юрист, Smartsolutions

Зареєструватись на онлайн-вебінар можна за посиланням: https://forms.gle/4et6YtoZtd8izEtB6

Після реєстрації, за добу до вебінару, ви отримаєте підтвердження та посилання для підключення.

Джерело


 

Дослідження ринку харчової продукції США: вебінар

1.[2]Про захід

9 вересня 2025 року о 16:00 відбудеться презентація дослідження ринку харчової продукції США, підготовленого Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес на замовлення Альянсу українських виробників продуктів харчування (UFMA) за підтримки Швейцарської програми сприяння імпорту (SIPPO). Програма SIPPO ініційована Державним секретаріатом Швейцарії з економічних питань (SECO) у межах співробітництва у сфері економічного розвитку.

Для кого?

  • Експортерів харчової продукції, які планують відкривати для себе американський ринок, виробників харчової продукції України, 

  • представників галузі, які займаються дистрибуцією або надають супровідні послуги,

  • національних та міжнародних галузевих бізнес-об’єднань, 

  • представників державних органів, експертів, консультантів та інших зацікавлених сторін.

Дослідження охоплює:

  • Економічну та демографічну ситуацію

  • Особливості споживання

  • Зовнішню торгівлю (обсяги імпорту США з України та світу, найбільші країни-постачальниці)

  • Імпортні тарифи

  • Внутрішній ринок (обсяги роздрібного ринку, тренди, частки брендів та канали продажів)

  • Перелік профільних асоціацій

Спікери:

  • Олексій Грушецький, заступник директора з просування експорту Офісу з розвитку підприємництва та експорту

  • Руслана Римарська, Президентка Українського альянсу виробників харчових продуктів (UFMA)

  • Андрій Бліновський, менеджер з просування експорту Швейцарської програми сприяння імпорту (SIPPO)

  • Ольга Гвоздьова, радниця директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту

Для участі в онлайн-заході потрібно зареєструватися до 14:00 8 вересня 2025 року.
Більш детальна інформація та реєстрація за посиланням.

Джерело


 

1 2 3 4 5 6 7 ...16 17 >