Огляд, статті
У 2019/2020 МР Україна оновила рекорд з експорту зернових

275038За даними Держмитслужби за результатами 2019/2020 маркетингового року на зовнішні ринки поставлено рекордні 57,2 млн тонн зернових, зернобобових та борошна, що на 6,8 млн тонн більше ніж минулого МР, коли експорт склав 50,4 млн тонн.

Всього зернових і зернобобових експортовано 56,7 млн тонн, з яких:

  • пшениця і суміш пшениці та жита – 20,5 млн тонн;

  • ячмінь – 5,08 млн тонн;

  • жито – 8,2 тис. тонн;

  • кукурудза – 30,3 млн тонн;

  • інші зернові та зернобобові – 791 тис. тонн.

Всього борошна експортовано 334,2 тис. тонн, з яких:

  • борошно пшеничне або суміші пшениці та жита (меслину) – 331,7 тис. тонн;

  • борошно інших зернових культур – 2,5 тис. тонн.

Джерело


 

Онлайн В2В місія до КНР для представників аграрного сектору та харчової промисловості

china_b2b_fashion3-12 серпня 2020 року відбудеться онлайн В2В місія до КНР для представників аграрного сектору та харчової промисловості.Захід організовується в рамках проєкту «Консолідація експортного потенціалу МСБ та спрощення доступу до зовнішніх ринків», який фінансується ЄС у рамках ініціативи EU4Business та реалізується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР).

       Вісім  компаній, які будуть відібрані для участі у місії шляхом конкурсного відбору та відповідно до критеріїв, отримають наступні послуги:

  • Організацію онлайн-бізнес перемовин із представниками китайських баєрів, рітейлерів, асоціацій та роздрібних покупців, індивідуально підібраними для кожної компанії окремо для встановлення прямих ділових контактів і налагодження продажів; персонально сплановані графіки онлайн В2В сесій;
  • Допомогу у підготовці  та перекладі презентаційних матеріалів компаній, включаючи візуальну та текстову адаптацію до вимог китайського ринку;
  • Каталог із профілями і продукцією українських та китайських компаній;
  • Організаційний супровід та модерацію усіх онлайн В2В сесій через WeChat;
  • Повний супровід китайського перекладача на всіх етапах місії – від підготовки матеріалів до самих онлайн В2В зустрічей із китайськими контрагентами.

      Заявки на участь у конкурсному відборі приймаються до 10 липня 2020 року включно (18:00) за посиланням: https://bit.ly/2VR06O3

      За додатковою інформацією (щодо критеріїв участі, шляхів подачі документів) просимо звертатися до Гната Забродського (sme@fsr.org.ua) або за посиланням: https://preview.mailerlite.com/p8t1o4


 

Онлайн В2В місія до КНР для представників індустрії моди

fashion_china3-14 серпня 2020 року відбудеться онлайн В2В місія до КНР для представників індустрії моди та перемовини з китайськими баєрами. Місія організовується в рамках проєкту «Консолідація експортного потенціалу МСБ та спрощення доступу до зовнішніх ринків», який фінансується ЄС у рамках ініціативи EU4Business та реалізується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР). 

       Сiм брендiв, які будуть відібрані для участі в онлайн-місії шляхом конкурсного відбору та відповідно до критеріїв, отримають наступні послуги:

  • Організацію, повний супровід та модерацію (через WeChat) онлайн бізнес-перемовин із представниками китайських оптових шоурумiв, рітейлерів, персональних шоперiв, індивідуально підібраними для кожної компанії окремо;
  • Персонально сплановані графіки онлайн В2В сесій;
  • Консультації при підготовці та перекладі презентаційних матеріалів компаній, включаючи візуальну та текстову адаптацію до вимог китайського ринку;
  • Каталог із профілями і продукцією українських та китайських компаній;
  • Повний супровід китайського перекладача на всіх етапах місії;
  • Допомогу у налагодженні комунікації після завершення В2В переговорів.

      Заявки на участь у конкурсному відборі приймаються до 10 липня 2020 року включно (18:00) за посиланням: https://bit.ly/31ukZ5n

      За додатковою інформацією (щодо критеріїв участі, шляхів подачі документів) просимо звертатися до Гната Забродського (sme@fsr.org.ua) або за посиланням: https://preview.mailerlite.com/x4v4f0


 

Цикл вебінарів для МСП та організацій з підтримки бізнесу, що працюють у горіховій галузі

gorihovyj-spasПроєкт Міжнародного Торгового Центру (International Trade Centre) «Сприяння виходу малих і середніх МСП плодоовочевого сектору на зовнішні ринки та включення їх у ланцюжки доданої вартості» за інформаційної підтримки Офісу з просування експорту за розпочинають цикл безкоштовних вебінарів для МСП та організацій з підтримки бізнесу горіхової галузі, які пройдуть протягом липня-вересня 2020 р. 

9 липня 2020 р. (15:00) - Вебінар на тему «Ринок їстівних горіхів: фокус на волоський горіх і фундук»
16 липня 2020 р. (15:00) - Вебінар для широкого кола представників організацій з підтримки бізнесу щодо розробки стратегії підтримки горіхового сектору в Україні та розробки заходів із її впровадження
23 липня 2020 р. (15:00) - Вебінар на тему «Дотримання вимог покупців на ринку ЄС»
30 липня 2020 р. (15:00) - Вебінар для широкого кола зацікавлених сторін, організований з метою презентації Дорожньої карти стратегічного розвитку горіхового сектору в Україні (волоський горіх та фундук) та обговорення/затвердження її положень
13 серпня 2020 р. (15:00) - Вебінар на тему «Експортний маркетинг для переробників та експортерів їстівних горіхів. Як знайти потрібного покупця з правильним підходом: можливі варіанти, прийняття рішення, обрання замовника?»
20 серпня 2020 р. (15:00) - Вебінар для ознайомлення МСП з основними положеннями Дорожньої карти стратегічного розвитку горіхового сектору в Україні (волоський горіх та фундук) та розробки заходів щодо їх впровадження
27 серпня 2020 р. (15:00) - Вебінар на тему «Робота з покупцями в ЄС: хто є хто? Ролі, пов’язані витрати та сфери відповідальності (приклади)»
3 вересня 2020 р. (15:00) - Вебінар на тему «Комунікація на експортних ринках для експортерів горіхів – засоби комунікації, дослідження кон’юнктури ринку»

Довідки за тел.: (067) 290 96 61 – Ганна Сирчина, асистент проєкту ІТС.

Джерело


 

Створення українсько-казахстанської ділової ради

kaz3
При ТПП України створено українсько-казахстанську ділову раду. Вона працюватиме над пожвавленням співробітництва України та Казахстану у торговельно-економічній сфері. До української частини Ділової ради уже увійщло понад 60 компаній і вона відкрита до приєднання.

«Казахстан – один із головних торговельних партнерів України   у Центральній Азії. Ми бачимо  колосальний потенціал у кооперації. А ще важливо пам’ятати про величезні сусідські ринки  – ЄС і Китай. Тому сьогодні ми офіційно, у присутності представників посольств обох країн, започаткували Українсько-Казахстанську ділову раду. Наша мета, як Торгово-промислової палати, – спростити бізнесу взаємодію, продовжувати на мікрорівні допомагати підприємствам  виходити на ринок і комфортно й успішно працювати. Тільки разом ми досягнемо усіх намічених цілей», – сказав президент ТПП України Геннадій Чижиков.

Україна та Казахстан – стратегічні партнери. Для України важлива зовнішньоекономічна підтримка в  час, коли у світі посилюють протекціоністські заходи

Перспективні напрями співпраці бізнесу обох країн – паливно-енергетичний комплекс, переробка та зберігання товарів, електроніка, промисловість тощо.

За словами Арнура Танбая, радника посольства Казахстану в Україні, без волі та бажання бізнесу жодні зусилля не призведуть до результату. Він підкреслив, що певна частка локалізації українського виробництва в Казахстані відкриє бізнесу додаткові можливості.

Головою українською частини Ділової ради обрано Сергія Свистіля, віцепрезидента ТПП України на громадських засадах.

«Обопільний інтерес бізнесу є. Постійні інструменти підтримки Палата забезпечила  – ми створили Торговий дім та Ділову раду. І це приносить позитивні результати. Зростає кількість спільних підприємств. Наша Ділова рада –  це передусім  інструмент і помічник для бізнесу, а також Міжурядової комісії з питань торговельно-економічного співробітництва. Роботи чимало. Перш за все, потрібно працювати  над зростанням товарообігу. Актуальними також є  питання транспорту і логістики», – сказав Сергій Свистіль.

Серед першочергових проблем, над якими розпочинає роботу Ділова рада, –  побудова транзитного коридору, об'єднання товарного потоку, поширення інформації щодо сертифікації продукції на відповідність у Казахстані та можливості участі у тендерних закупівлях, перевірка надійності партнера, інвестування тощо.

Джерело


 

<1 2 ...86 87 88 89 90 ...199 200 >