Огляд, статті
Серія освітніх роликів про можливості торгівлі на міжнародних інтернет-майданчиках

ukrposhta21 жовтня 2020 року Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили серію освітніх роликів про можливості торгівлі на міжнародних інтернет-майданчиках: Amazon, ETSY, Shopify та eBay. Проєкт реалізовано агенцією TECHBUREAU у партнерстві з кінопродакшеном Perfectionist.

Освітній курс складається з 5 блоків навчальних відео та коротких довідників, які можна буде знайти на Facebook сторінці E-Export school від Укрпошти. У самих відео герої, які вже відкрили власну справу, коротко розказують про відкриття нового магазину на світових майданчиках онлайн торгівлі. Курс доступний онлайн для всіх охочих в рамках E-Export school від Укрпошти. Ініціатори впевнені, що він стане дорожньою картою для малих підприємців у розвитку власної справи за кордоном і допоможе українцям розпочати або масштабувати свій бізнес на світових ринках.

Перший блок курсу стосується відомого маркетплейсу ETSY для хендмейдерів з усього світу. Наразі там представлені тисячі українських підприємців, а Україна входить в першу десятку ринків за кількістю виставлених товарів – більше 1 млн одиниць.

Не менш цікавими для потенційних експортерів будуть і наступні частини відеокурсу про Amazon, Shopify, Ebay та особливості просування товарів у соціальних мережах. Ролики виходитимуть щотижня протягом наступного місяця на YouTube каналі Укрпошти.

Навчальний курс є продовженням проєкту «Електронна комерція в дії», який спрямований на допомогу українським мікро та малим підприємствам (МСП) вийти на міжнародні ринки. У травні цього року партнери створили покроковий довідник з практичними рекомендаціями для українських підприємців «E-Export: як розпочати бізнес з України: юридичні, податкові та митні аспекти» та надихаючий відеопроєкт «E-Export – твій ключ до успіху та розширення власної справи!» про реальних людей, які спробували і досягли успіху.

Джерело


 

 

Серія освітніх роликів про можливості торгівлі на міжнародних інтернет-майданчиках

ukrposhta21 жовтня 2020 року Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили серію освітніх роликів про можливості торгівлі на міжнародних інтернет-майданчиках: Amazon, ETSY, Shopify та eBay. Проєкт реалізовано агенцією TECHBUREAU у партнерстві з кінопродакшеном Perfectionist.

Освітній курс складається з 5 блоків навчальних відео та коротких довідників, які можна буде знайти на Facebook сторінці E-Export school від Укрпошти. У самих відео герої, які вже відкрили власну справу, коротко розказують про відкриття нового магазину на світових майданчиках онлайн торгівлі. Курс доступний онлайн для всіх охочих в рамках E-Export school від Укрпошти. Ініціатори впевнені, що він стане дорожньою картою для малих підприємців у розвитку власної справи за кордоном і допоможе українцям розпочати або масштабувати свій бізнес на світових ринках.

Перший блок курсу стосується відомого маркетплейсу ETSY для хендмейдерів з усього світу. Наразі там представлені тисячі українських підприємців, а Україна входить в першу десятку ринків за кількістю виставлених товарів – більше 1 млн одиниць.

Не менш цікавими для потенційних експортерів будуть і наступні частини відеокурсу про Amazon, Shopify, Ebay та особливості просування товарів у соціальних мережах. Ролики виходитимуть щотижня протягом наступного місяця на YouTube каналі Укрпошти.

Навчальний курс є продовженням проєкту «Електронна комерція в дії», який спрямований на допомогу українським мікро та малим підприємствам (МСП) вийти на міжнародні ринки. У травні цього року партнери створили покроковий довідник з практичними рекомендаціями для українських підприємців «E-Export: як розпочати бізнес з України: юридичні, податкові та митні аспекти» та надихаючий відеопроєкт «E-Export – твій ключ до успіху та розширення власної справи!» про реальних людей, які спробували і досягли успіху.

Джерело


 

 

Щодо експорту товарів з України за 8 місяців 2020 року

5512475За даними Держстату, за підсумками 8 місяців 2020 року експорт товарів склав 30,8 млрд дол., що менше відповідного періоду минулого “нековідного” року на 6,6%. Позитивним моментом у звітному періоді став початок тенденції до уповільнення темпів зниження експорту товарів.

Так, якщо за підсумками 7 місяців 2020 року експорт товарів скоротився на 7,4%, то вже за підсумками 8 місяців – падіння становило лише 6,6%, тобто темп зниження уповільнився на 0,8 відсоткових пунктів.

Слід відзначити, що покращення динаміки експорту відбулося щодо продукції майже усіх галузей економіки (виключенням став експорт продукції хімічної промисловості та мінеральних продуктів).

Так, темп зростання експорту покращився щодо:

  • різних промислових товарів – на 4,4 відсоткові пункти (за 7 місяців 2020 року скорочення експорту складало “-13,7%”, за 8 місяців – “-9,2%”)
  • продукції машинобудування – на 1,8 в.п. (з “-8,1%” до “-6,3%”);
  • продукції легкої промисловості – на 1,6 в.п. (з “-15,6%” до “-14,0%”);
  • деревини та паперової маси – на 1,5 в.п. (з “-9,9%” до “-8,4%”);
  • продукції металургійного комплексу – на 1,2 в.п. (з “-19,2%” до “-18,0%”);
  • продукції АПК та харчової промисловості – на 0,6 в.п. (з “-1,4%” до “-0,8%”).

Покращення динаміки експорту товарів за підсумком 8 місяців 2020 року стало можливим за рахунок суттєвого уповільнення темпу скорочення експорту у серпні поточного року по відношенню до серпня минулого року з тенденцією липня 2020 року до липня 2019 року. Так, якщо експорт товарів у липні 2020 року був меншим за липень 2019 року на 13,0%, то вже за підсумками серпня 2020 року порівняно з серпнем 2019 року експорт скоротився лише на 1,6%, тобто темп скорочення експорту уповільнився на 11,4 відсоткові пункти або у 8,2 раза.

Порівнюючи динаміку експорту продукції у розрізі галузей економіки у липні та серпні поточного року, треба відзначити, що у серпні суттєво покращився експорт продукції майже усіх галузей (виключенням стала лише продукція хімічної галузі).

Так, якщо у липні 2020 року порівняно з липнем 2019 року скорочення експорту продукції машинобудування становило “-5,4%”, то у серпні 2020 року експорт цієї продукції вже продемонстрував зростання “+6,2%” (покращення на 11,6 в.п.). По продукції АПК та харчової промисловості склалася аналогічна ситуація – темп зростання змінився з “-16,1%” до “+3,0%” (покращення склало 19,1 в.п.). Крім цього, суттєво посилилась тенденція зростання експорту продукції деревини та паперової маси (на 2,4 в.п., з “+0,6%” у липні 2020 року до “+3,0%” у серпні 2020 року), а також різних промислових товарів (на 1,9 в.п., з “+22,3%” до “+24,2%”). Поряд з цим, у серпні 2020 року порівняно з липнем поточного року відбулося суттєве уповільнення темпів скорочення експорту продукції металургійного комплексу (на 15,4 в.п., з “-23,1%” у липні до “-7,7%” у серпні), мінеральних продуктів (на 1,3 в.п., з “-22,0%” до “-20,7%”) та продукції легкої промисловості (на 1,0 в.п., з “-3,2%” до “-2,2%”).

Джерело


 

Про експорт риби у 2019 році

fishЗа даними Державної служби статистики у 2019 році рівень споживання риби та рибних продуктів в Україні сягнув 12,5 кг на одну особу. Це на 6% більше, ніж у 2018 році (11,8 кг/о.). Загалом, протягом 2019 року фонд споживання риби та рибних продуктів склав 523,9 тис. тонн, що на 26,8 тис. тонн більше, ніж у попередньому році.

Серед регіонів найбільше риби та рибних продуктів споживали у Київській (16,8 кг/о.), Одеській (16 кг/о.), Вінницькій (15,4 кг/о.), Житомирській (15 кг/о.) та Херсонській (14 кг/о.) областях.

Найменше вищезазначеного виду продукції споживали в Івано-Франківській, Луганській та Закарпатській областях.

Крім збільшення споживання, Україна також збільшила експорт рибної продукції на зовнішні ринки. Так, протягом липня 2020 року за кордон було поставлено 346 тонн готової та консервованої риби на 674,4 тис. дол. США. Такий результат у грошовому вимірі на 67,4 тис. дол. США (11 %) більше, ніж за аналогічний період 2019 року.

Найбільшими покупцями (у грошовому вимірі) стали Молдова - 150 тонн на 231,4 тис. дол., США -41 тонна на 137,2 тис. дол. та Азербайджан - 66 тонн на 97,7 тис. дол.. На долю цих країн припало 69 % експортних поставок готової та консервованої риби. Також значні поставки здійснено до Латвії, Грузії, Німеччини та Казахстану.

Найбільший попит у закордонних покупців мали українські сардини, сардинели, кілька й шпроти - їх експортовано 236 тонн на 277,9 тис. дол.

Джерело


 

Про поглиблення співробітництва з Туреччиною

29103-1_large16 жовтня 2020 у м. Стамбул у рамках робочого візиту Президента України Володимира Зеленського до Турецької Республіки відбулась зустріч співголів національних частин Міжурядової українсько-турецької комісії з торговельно-економічного співробітництва - Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Ігоря Петрашка та Міністра національної оборони Турецької Республіки Хулусі Акара.

У присутності Президентів України та Турецької Республіки Сторони підписали Протокол Дванадцятого засідання Комісії, яким визначено подальші кроки поглиблення українсько-турецького стратегічного співробітництва в торговельно-економічній сфері.

Окрему увагу в Протоколі приділено розвитку співпраці у сферах енергетики, туризму та транспорту, поглибленню відносин в промисловій та інвестиційній сферах, а також окреслено конкретні заходи щодо посилення співробітництва в галузі сільського господарства. Поряд з цим, Протоколом зафіксовано започаткування діалогу з розвитку транскордонного співробітництва між Україною та Турецькою Республікою.

Джерело


 

1 2 3 4 5 6 7 ... 198 199 >