UA
Огляд, статті
У січні експорт риби зріс на 9%

images_2sdfЗа підсумками першого місяця 2019 року Україною було поставлено на зовнішні ринки 207 тонн готової та консервованої риби на $450 тис. В абсолютному вимірі це на 9,4% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Найбільшими покупцями цієї товарної позиції стали Молдова (96 тонн), Азербайджан (51 тонна) та Грузія (33 тонни). Також готова та консервована риба постачалася до США, Німеччини, Латвії та інших країн.

У розрізі товарних позицій найбільше було поставлено за межі країни готових або консервованих сардин, сардинели, кільки та шпротів - 154,6 тонн на 168 тис. доларів США.

Нагадаємо, що за підсумками 2018 року було експортовано 10,6 тис. тонн риби та продукції з водних біоресурсів на загальну суму 37,1 млн дол. США. Вартість експорту збільшилась на 2,8 млн дол. США, що на 8,1 % перевищує показник 2017 року.

Також Україна отримала від компетентного органу Гонконгу (Центру з питань безпечності харчових продуктів Департаменту гігієни продуктів харчування та навколишнього середовища Спеціального адміністративного району Гонконг) вимоги щодо експорту риби та морепродуктів з України до Гонконгу.

Джерело


 

 

Торгова місія до Німеччини

germany-newЄБРР, в рамках в рамках ініціативи ЄС EU4Business, за підтримки ДУ «Офіс з просування експорту України» та Мінекономрозвитку, запрошує українські малі та середні підприємства в секторі легкої промисловості до участі уТорговій місії до Німеччини, яка запланована 9-11 липня 2019 року у м. Кельн, Німеччина.

До участі запрошуються виробники: верхнього та спортивного одягу, штанів, костюмів, сорочок і футболок з тканого полотна.

Що отримують учасники місії:

  • Розуміння особливостей ринку, потреб та вимог німецьких компаній, про які розкажуть експерти провідної Німецької Асоціації з легкої промисловості – German Fashion Modeverband Deutschland e.V.
  • Візити на виробництво та обмін досвідом та встановлення контактів з профільними успішно діючими підприємствами.
  • Індивідуально організовані професійним німецьким консультантом під кожного учасника В2В зустрічі з потенційними замовниками в м. Кельн

Також кожен учасник отримає бізнес-рекомендації від експертів компанії Trigon Select, які відвідають виробничі потужності українських компаній та сформують спеціальний звіт, який допоможе у налагодженні довірливих відносин з німецькими партнерами.

Проект фінансується в рамках ініціативи ЄС EU4Business та реалізується за підтримки ЄБРР в Україні.

Як взяти участь:

  1. До 11 квітня 2019 року компанія має заповнити реєстраційну форму за посиланням.
  2. З переліку усіх зареєстрованих до участі у місії будуть обрані 8-10 компаній, які отримають фінансування консалтингових послуг професійного німецького консультанта щодо організації B2B зустрічей та на навчання.
  3. Компанії, які НЕ пройдуть відбір, зможуть долучитись до торгмісії лише в якості слухачів.

 Скільки це коштує:

Організація та участь у торговій місії для учасників є безкоштовною і фінансується в рамках ініціативи ЄС EU4Business та реалізується ЄБРР. Учасники самостійно оплачують  лише витрати на квитки, проживання, харчування.

У разі запитань просимо звертатися до Юлії Котової  – jkotova@fsr.org.ua

Організатор торгової місії до Німеччини, Проект «Консолідація експортного потенціалу МСБ та спрощення доступу до зовнішніх ринків», що фінансується в рамках ініціативи ЄС EU4Business та реалізується ЄБРР.

Джерело


 

До уваги підприємців!

images_4.[1]З 12 по 16  квітня  2019 р. ТПП України планує діловий візит до Королівства Марокко та з 16 по 18 квітня – до Туніської Республіки в рамках проведення Міжурядової українсько-туніської комісії з торговельно-економічного співробітництва.

Протягом перебування в Королівстві Марокко та Тунісі члени бізнесової делегації будуть присутні під час різного виду зустрічей, братимуть участь в українсько-марокканському та українсько-туніському бізнес-форумах. Ділова програма передбачає заходи в м. Марракеш, м. Агадір та м. Туніс. Крім  того, буде запропонована культурна програма та ділові зустрічі з марокканськими та туніськими компаніями.

Співорганізаторами заходу виступають ТПП України, ТПП м. Агадір за підтримки Посольств України у Королівстві Марокко та Посольства України в Туніській Республіці.                                                               

Участь у бізнес-місії дозволить представникам українського бізнесу встановити прямі ділові контакти, налагодити взаємовигідні коопераційні зв’язки, отримати актуальну інформацію про ситуацію на цікавих для них марокканських ринках. 

Щодо детальної інформації щодо умов та вартості участі звертайтеся до Дирекції міжнародного співробітництва ТПП України – Ольга Сухенко (+38067 230-90-38, +38 044 461-98-07, oas-ier@ucci.org.ua).

Джерело     


 

Науково-практичний семінар для експортерів

istock-5203743784 квітня 2019 року в м.Київ відбудеться науково-практичний семінар "Вірний розрахунок експортної ціни та підготовка комерційною пропозиції", який об’єднає гравців ринку для обговорення практичних рішень щодо розрахунку цін на експортні товари, при виході на ринки ЄС,  Азії та США. Основною метою заходу є роз'яснення починаючим експортерам покрокової схеми впливу різних факторів на формування остаточних експортних цін.

Організатором заходу виступає Клуб експортерів України та Асоціація експортерів та імпортерів.

Семінар складатиметься з численних питань, спрямованих на надання учасникам повної інформації про наступне:

  • Аналіз даних за останні 5 років про групу товарів, що експортуються
  • Розрахунок експортних цін - карта та ключові точки.
  • Ризики та витрати
  • Практичні випадки щодо тарифних графіків
  • Приклади експортної документації

Кожен учасник може поставити свої питання на веб-сайті та отримати відповіді на семінарі!

Для реєстрації: тел. +38 044 221 53 30, e@people2people.com.ua або зареєструйтеся на веб-сайті і заповніть реєстраційну форму.

Джерело


 

Про експорт молочних продуктів

bbb731a01ff7eaefb17e572764526883_xlУ січні-лютому 2019 року Україна отримала $34,2 млн від експорту молочних продуктів, що на 22% менше, ніж за аналогічний період 2018 року.

Зниження цін на молочні продукти на світовому ринку призвело до того, що, експортуючи такі ж обсяги, що і в 2018 році, Україна отримала меншу грошову виручку.

Продаж молока та вершків склав 5 тис. тонн, що на 127,3% більше, ніж за січень-лютий минулого року. 42% всієї групи ($1,4 млн) потрапляє до Катару, 24% ($814 тис.) припало на Молдову.

Експорт згущених молока та вершків, враховуючи сухе молоко, у січні-лютому склав 3,6 тис. тонн, що на 32,4% менше, ніж у 2018 році. Чверть цієї продукції ($6,5 млн) купують Кувейт, Ізраїль та Вірменія. Експорт кисломолочної продукції протягом перших двох місяців 2019 року склав 975 тонн, що на 46,18% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Основні країни-покупці - Казахстан ($563 тис., 40% в загальній структурі) і Молдова ($382 тис., 27,3%).

У січні-лютому було продано 3,9 тис. тонн вершкового масла, що на 36,4% менше, ніж у такий період 2018 року. Найбільше масла купували в Нідерландах ($2,2 млн), Марокко ($1,9 млн) і Молдові ($1,5 млн).

Продажі сиру за два місці 2019 року зросли на 3,17% - до 1 тис. тонн. При цьомузагальна експортна вартість знизилася на 2,8% - до $3,5 млн. Найбільшими експортними ринками українського сиру є Молдова (32,9%) та Єгипет (21,7%). Експорт сироватки у січні-лютому зріс на 21% - до 4,9 тис. тонн. Продавали її здебільшого до Китаю (36%) та Малайзії (13%).

Джерело


 

<1 2 ... 5 6 7 8 9 ... 183 184 >