Огляд, статті
Щодо введення сезонного ембарго на імпорт до Алжиру

За інформацією Посольства України в Алжирській Народній Демократичній Республіці, алжирські ЗМІ, із посиланням на відповідне розпорядження Міністерства торгівлі АНДР від 24 лютого 2021 року № 336, повідомили про прийняте алжирською стороною рішення щодо введення у дію сезонного ембарго на імпорт до АНДР кожного року з-за кордону таких товарних позицій:

Товарні позиції

Початок терміну дії заборони

Кінець терміну дії заборони

Глід

01 квітня

30 червня

Абрикоси

01 квітня

31 липня

Черешня

01 травня

31 липня

Персик

01 травня

31 серпня

Мигдаль

01 червня

31 серпня

Інжир

01 червня

31 серпня

Слива

01 червня

30 вересня

Виноград

01 червня

30 листопада

Груша

01 червня

29 лютого

Яблука

01 червня

31 березня

Гранат

01 вересня

29 лютого

Цитрусові

01 жовтня

30 червня

Айва

01 жовтня

30 листопада

На думку алжирської влади, такі протекційні заходи спрямовані насамперед на захист і підтримку національного виробника.

Джерело


 

Велика Британія приймає заявки на безмитний імпорт яєць з України на ІІ квартал 2021 року

ukflagБританська державна агенція аграрних платежів опублікувала правила розподілу безмитної тарифної квоти на яйця птиці та альбуміни з України, відповідно до положень Угоди про політичне співробітництво, вільну торгівлю та стратегічне партнерство між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії та Північної Ірландії.

Адміністрування безмитних тарифних квот на цю продукцію у Великій Британії здійснюється через систему імпортних ліцензій. Обсяг квоти розподіляється рівними частинами щоквартально - по 25% від загального обсягу квоти.

Нині британський уряд оголосив про початок прийому заявок на імпорт українських яєць птиці на ІІ квартал 2021 року. Враховуючи відсутність прийому заявок на імпорт яєць та альбумінів з України протягом першого кварталу поточного року, безмитна тарифна квота на другий квартал 2021 року складає 50% від визначеної угодою кількості (204,5 т продукції).

Крайній термін подачі заявки імпортером для здійснення безмитного імпорту в другому кварталі 2021 року – 5 березня 17:00 (GMT).

Заявку на отримання імпортної ліцензії може подати будь-яка британська компанія, яка імпортувала принаймні 25 т аналогічної продукції у період з 17.09.2019 року до 16.09.2020 року або з 17.09.2018 року до 16.09.2019 року. Розмір встановлених страхових внесків складає 17 фунтів стерлінгів за 100 кг. Термін дії імпортної ліцензії – 9 місяців (до 31.12.2021 року).

Джерело


 

Про експорт зерна

1zernСтаном на 26 лютого Україна з початку 2020/21 МР експортувала 31,821 млн. тонн зернових і зернобобових культур. 

За даними Держмитслужби, відставання обсягів зернового експорту від минулорічного показника за поточний тиждень зросло ще на 145 тис. тонн і складає вже 8,264 млн. тонн (на 19 лютого  – 8,119 млн. тонн). Експорт пшениці  складає 13,617 млн. тонн, що на 2,84 млн. тонн менше відповідного показника сезону 2019/20. Ячменя на означену дату експортовано 3,956 млн. тонн, що на 57 тис. тонн менше, ніж торік. Жита експортовано 1,7 тис. тонн проти 5 тис. тонн на ту ж дату у минулому сезоні.

Поставки кукурудзи за кордон становлять 13,723 млн. тонн, що на 5,401 млн. тонн менше, ніж торік. Крім того, за кордон на звітну дату поставлено 92,6 тис. тонн борошна зернових культур (у т. ч. 91,9 тис. тонн пшеничного), що також на 160,7 тис. тонн менше відповідного показника попереднього сезону.

Загалом з початку лютого 2021 року експорт зерна з України склав 3,025 млн. тонн, в тому числі 617 тис. тонн пшениці, 60 тис. тонн ячменя й 2,320 млн. тонн кукурудзи.

Джерело


 

Створення Національного каталогу українських експортерів харчової органічної продукції

organic_online_catalogueОфіс з просування експорту запрошує експортерів долучитись до створення Національного каталогу українських експортерів органічної продукції, який надасть вам постійну можливість знаходити нових партнерів та бути впізнаваними серед європейських байєрів, дистриб’юторів, імпортерів, тощо.

Національний каталог - це:

  • Пасивний пошук нових партнерів за кордоном для експорту органічної продукції;
  • Просування впізнаваності бренду компанії та продукції серед гравців гравців світового ринку;
  • Можливість приєднатися до органічної онлайн-конференції, під час якої будуть присутні представники іноземних компаній;
  • Отримання актуальної аналітичної інформації та потенційних партнерських запитів міжнародних компаній від Офісу з просування експорту.

Фінальна версія вебкаталогу буде опублікована на міжнародних органічних ресурсах та поширена серед потенційних партнерів у країнах Європейського Союзу.

Наступним кроком у просуванні українських органічних експортерів стане створення онлайн-каталогу на міжнародній версії експортного вебпорталу, який буде запущено навесні 2021 року. Інформація про підприємство буде постійно доступна для імпортерів з усього світу.

Щоб приєднатись до створення національного каталогу українських експортерів заповніть, будь ласка, інформацію про  компанію за наступним посиланням: https://forms.gle/idyWMTooTe7cqqsj9

Дедлайн заповнення анкети - 21 березня 2021 року (включно).

Ініціатива реалізується Офісом з просування експорту України, українським сертифікаційним органом ТОВ «Органік стандарт» за підтримки Швейцарії в рамках швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України», що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія).

 

Довідково

В рамках створення національного каталогу планується проведення ОРГАНІЧНОЇ ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЇ

Це профільний захід для українських представників органічного сектору, метою якого є створення торговельних можливостей для вітчизняних виробників з виходу та закріпленню на ринках країн ЄС, встановлення та налагодження бізнес-контактів.

В рамках проєкту включено:

  • Освітні заходи на тему тенденцій та трендів українського органічного сектору;
  • Аналіз торговельних можливостей європейського органічного ринку та рекомендації щодо виходу на локальні ринки даного регіону;
  • Розвиток навичок ведення переговорів з міжнародними бізнес-гравцями;
  • В2В зустрічі з потенційними партнерами;
  • Просування впізнаваності бренду Вашої компанії та продукції серед гравців європейського ринку;
  • Пряма комунікація з європейськими компаніями у розрізі потреб та тенденцій органічного європейського ринку.

В рамках бізнес-зустрічей також можлива участь імпортерів зі США, Швейцарії, Норвегії тощо. Попередні дати проведення: узгоджується.

Попередні дати проведення: узгоджується.

Джерело


 

Consultant’s digest #4

cd4Consultant’s digest  –  це  підбірка  корисної  інформації  для  підприємців,  експортерів  та консультантів в експорті, що допоможе компанії у виході на іноземні ринки від учасників інноваційної освітньої програми Train the Trainers для консультантів державного та приватного секторів у сфері експортної діяльності.

Четвертий випуск Consultant’s digest  –  це мікс корисної інформації та цікавих історій співпраці з українськими компаніями для виходу на зовнішній ринок чи інтенсифікації експорту на вже опанованому.

У цьому дайджесті розкриваються наступні теми:

  • Організація логістики в експорті. Що потрібно знати в першу чергу?
  • Що таке ланцюг постачання?
  • INCOTERMS: їх особливості та необхідність застосування
  • Можливості  для  більш  конкурентного  експорту  товарів:  угоди  про  вільну  торгівлю, тарифи та правила походження товарів
  • Виставки та торгові місії як інструмент просування своєї продукції
  • Кейс-стаді:  збільшення  кількості  споживачів  та  задоволеності  середньостатистичного американського споживача бренду YakFaino
  • Кейс-стаді: експорт панчіх та шкарпеток ТМ МІСЮРЕНКО до Франції
  • Кейс-стаді: персоніфікація покупця та адаптація продукту до вимог цільового ринку
  • Кейс-стаді: можливості українського фешн бренду SUZIE на ринку Німеччини.
  • Кейс-стаді: зацікавленість – ваш PR-агент.

Усі  команди-учасники Програми  Train  the  Trainers,  які  щомісячно  готують   цікаву інформацію  у  Дайджесті,  також  ведуть  свої  експертні  сторінки,  де  на  постійній  основі висвітлюють важливі в експорті теми, повідомлять про гарячі події чи розповідають про нові можливості. На кожній сторінці дайджесту Ви зможете знайти посилання на сторінку команди: підписуйтесь та скористайтесь можливістю отримати поради від професійних консультантів, а саме:

Export Consulting - KyivTeam, VIIF - Export Team, Export Consulting Group, Export Consultants Donetsk and Lugansk Team, Export Support Center Odesa, Train the Trainers: Cherkassy region Team., LET Lviv Export Team, Kharkiv Export Team, Export Business Solutions, Consulting group Export Course

Залишається  лише  два  випуски  дайджесту,  не  пропускайте  цікаву  інформацію  та  читайте випуск #4 вже зараз: https://cutt.ly/zlzBeIz

Довідково

Програма Train the Trainers розроблена Інститутом маркетингу Естонії у співпраці з Офісом з  просування  експорту.  Програма  фінансується  Державним  департаментом  США  (в  рамках “Emerging Donors Challenge Program Round Seven”), а також Міністерством закордонних справ Естонії (Проєкт з питань розвитку співробітництва та гуманітарної допомоги).


 

<1 2 3 4 5 6 7 ... 199 200 >