Огляд, статті
Торгова місія до Туреччини

turЄБРР, в рамках ініціативи ЄС EU4Business, запрошує українські малі та середні підприємства в секторі агро та продуктів харчування зареєструватися на конкурсний відбір для участі у Торговій місії до Туреччини, яка відбудеться 10-12 лютого 2020 року у м.Стамбул, за інформаційної підтримки Офісу з просування експорту України.

Метою торгової місії є створення торгових можливостей для українських виробників для виходу та/або розширенню присутності компаній на ринку Туреччини через встановлення ділових контактів з потенційними партнерами шляхом проведення індивідуальних зустрічей в форматі В2В.

До бізнес-делегації шляхом конкурсного відбору буде обрано десять компаній, які отримають індивідуально організовані бізнес-зустрічі з потенційними турецькими партнерами, заплановані іноземним консультантом для кожної компанії окремо; вивчення та аналіз торгових можливостей Туреччини на місці, тренінг щодо ведення В2В перемовин та рекомендації шодо виходу на локальний ринок; візити на підприємства та/або до торгових мереж для обміну досвідом.

Вищезазначені послуги фінансуються ЄС у рамках ініціативи EU4Business та організовуються ЄБРР. Учасники самостійно покривають лише витрати на квитки, проживання, харчування.

Зареєструватися та дізнатися більше про участь у торговій місії до Туреччини можна за посиланням: https://preview.mailerlite.com/w0g8m6

Реєстрація триває до 27 листопада 2019 року включно.

Контактна особа: Ірина Онікієнко (ionikienko@fsr.org.ua), організатор та керівник торгової місії до Туреччини, проєкт "Консолідація експортного потенціалу МСБ та спрощення доступу до зовнішніх ринків", що фінансується в рамках ініціативи ЄС EU4Business та реалізується ЄБРР.


 

Дев’яте засідання Українсько-Американської ради з торгівлі і інвестицій

630_360_1534938904-7269Заступник Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства – Торговий представник України  Тарас Качка провів Дев’яте засідання Українсько-Американської ради з торгівлі і інвестицій. У заході також взяли участь заступник Міністра та заступник Торгового представника США Даніель Маллені, представники профільних міністерств та відомств України та США, Державного департаменту США, Посольства США в Україні, а також американсько-українського бізнесу та галузевих бізнес-асоціацій.

Під час засідання учасники обговорили ключові спільні зусилля щодо формування сприятливого бізнес-клімату в Україні. Зокрема, йшлося про збільшення притоку інвестицій, розширення можливостей двосторонньої торгівлі та доступу до ринків на взаємовигідних умовах, зокрема щодо сільськогосподарської продукції, включаючи питання безпечності харчових продуктів. 

Також у фокусі розмови - питання розвитку системи технічного регулювання та зняття технічних бар’єрів у торгівлі, розвиток системи захисту прав інтелектуальної власності в Україні, заходи у сфері санітарії та фіто санітарії.

Окрему увагу було приділено рішенню офіційного Вашингтона поновити поширення на Україну дії Генералізованої системи преференцій США.

У 2018 році обсяг двосторонньої торгівлі товарами та послугами зріс на 9% та склав $5,2 млрд. За 8 місяців 2019 року збереглась тенденція до збільшення торгівлі товарами на 5% до $2,7 млрд., інвестиції США в економіку України складають $550 млн.

Довідково

Українсько-американська рада з торгівлі і інвестицій є основним механізмом співпраці України та США для підсилення та розширення торговельних та економічних взаємин. Рада створена на виконання Угоди про співпрацю у сфері торгівлі та інвестицій (ТІСА) у 2008 році.

Джерело


 

Торгова місія в Данію

daniaВідкрито конкурсний набір на участь у торговій місії для представників легкої прмисловості в Данію, що відбудеться 2-5 березня 2020 р. у м.Горсенс та м.Копенгаген.

Місія організована ЄБРР, в рамках ініціативи ЄС EU4Business, та за підтримки Офіс з просування експорту України та Асоціації "Укрлегпром".

Місія орієнтована на виробників одягу, які працюють на давальницькій сировині та мають досвід пошиву дитячого одягу, верхнього одягу, одягу з трикотажу, спец.одягу та корпоративного одягу.

Мета торгової місії: створення торгових можливостей для українських виробників для виходу та/або розширенню присутності компаній на ринку Данії через встановлення ділових контактів з потенційними партнерами.

З умова участі а також способами подачі заявок можна ознайомитися за посиланням

Реєстрація відкрита до 20 листопада.

Додаткову інформацію можна отримати: jkotova@fsr.org.ua+380635168474, nkarpachova@fsr.org.ua 


 

Україна збільшила експорт агропродукції на $2,8 млрд

000021_1514271166_bigЕкспорт агропродовольчої продукції у січні-вересні 2019 року склав $15,8 млрд, що на $2,8 млрд, або на 21,5% перевищило відповідний показник за дев'ять місяців 2018 року.

Визначальними позиціями у товарній структурі вітчизняного агропродовольчого експорту є зернові та олійні культури, олія, залишки і відходи, а також м’ясо. Їх сукупна частка становить близько 85% в аграрному експорті.

Основними ринками збуту залишаються три регіони - країни Азії, Європейського Союзу та Африки. Загалом на них припадає понад 90% вартості українського експорту сільгосппродукції, зауважив Микола Пугачов.

Позицію основного імпортера вітчизняної агропродукції традиційно утримують азійські країни, які за січень-вересень 2019 року закупили українського продовольства на $6529 млн. Частка Азії за цей період склала 41,4% від загального експорту аграрної продукції.

Третина вітчизняного експорту сільгосппродукції - 33,9% - припадає на країни Європейського Союзу. За дев'ять місяців 2019 року вони закупили українського продовольства на $5344 млн. Обсяги експорту до країн Африки склали $2400 млн - 15,2% від загального експорту аграрної продукції.

Зростання вартісних обсягів експорту української агропродовольчої продукції у січні-вересні 2019 року відносно минулого року спостерігається по всіх напрямках. Найбільше - на $1,2 млрд - обсяги поставок збільшилися до країн - членів ЄС, зауважив Микола Пугачов. Експорт до країн Азії зріс на $0,8 млрд, до африканських країн - на $0,7 млрд.

Експорт вітчизняної сільгосппродукції до країн СНД скоротився. Країни цього регіону за січень-вересень 2019 року імпортували українського продовольства на $1045 млн, що склало 6,6% від загального експорту аграрної продукції.

За результатами січня-вересня 2019 року рейтинг країн - імпортерів вітчизняної агропродукції очолив Китай, який торік посідав третє місце. З початку нинішнього року ця країна закупила українського продовольства на $1364 млн, майже на 85% перевищивши відповідний показник минулого року у $740 млн. Друге місце утримує Єгипет, який імпортував з України сільгосппродукції на $1188 млн.

Значну виручку українські експортери отримали також з Нідерландів (1125 млн дол. США), Індії (1114 млн дол. США), Туреччини (1051 млн дол. США), Іспанії (810 млн дол. США), Німеччини (612 млн дол. США), Польщі (583 млн дол. США), Італії (500 млн дол. США) та Білорусі (432 млн дол. США).

Ці топ-10 країн - імпортерів вітчизняної агропродукції у січні-вересні 2019 року забезпечили понад 55% доходів від експорту продукції агропромислового комплексу.

Джерело


 

Комерційна пропозиція

dietary_2Албанська фармацевтична компанія шукає постачальників та виробників ліків, дієтичних добавок, косметики та медичних приладів.

Деталі пропозиції за посиланням

29.10.2019

 

 

Джерело


 

<1 2 3 4 5 6 7 ... 198 199 >