Огляд, статті
Семінар щодо виходу компаній на ринки країн ASEAN

images_521 листопада в м.Київ рамках Міжнародних днів бізнесу в Україні відбудеться Семінар щодо виходу компаній на ринок Сінгапуру та країн ASEAN (Асоціація держав Південно-Східної Азії).

Цільова аудиторія семінару - сектор роздрібної торгівлі. Захід матиме виключно практичний підхід.

Взявши участь у семінарі, Ви:

- дізнаєтесь основні вимоги до товарів, що імпортуються Сінгапуром та країнами ASEAN 

- зможете оцінювати ризики для споживачів,

- дізнаєтесь про стандарти Cінгапуру та країн ASEAN в різних галузях,

- знатимете основні тенденції експорту та імпорту Cінгапуру та країн ASEAN,

- проаналізуєте чи підходить Ваш товар для експорту в Cінгапур та країни ASEAN, (для кожної компанії спікер проведе аналіз товару на відповідність маркетинговим вимогам Сінгапуру - export clinic)

- налагодите контакт з компанією, що займається підтримкою та виведенням українських компаній на ринок Сінгапуру

- отримаєте маркетингове дослідження ринку Сінгапуру в електронному вигляді (відразу після реєстрації).

Умова участі: щонайменше пасивне володіння англійською мовою.

Контактна особа: Анна Любима (+380955466509, dept.ier@gmail.com)

Місце проведення: Торгово-промислова палата України

Джерело


 

Торгова місія в Данію

denmЄБРР разом з Офісом просування експорту відкрив набір на участь у торговій місії в Данію, що відбудеться 2-5 вересня 2019 року. До участі запрошуються представники легкої промисловості. 

Участь у Торговій місії до Данії - це реальна можливість для українських МСБ стати відповідальним та якісним виробником одягу та взуття на замовлення данських брендів!

Для кого ця торгова місія:

Виробників одягу та взуття, готовим виробляти продукцію під данською торговою маркою, з досвідом пошиву: дитячого одягу, верхнього одягу, одягу з трикотажу, спец.одягу; корпоративного одягу.

Після конкурсного відбору 12 компаній, обраних до бізнес-делегації, отримають:

  • Індивідуально організовані бізнес-зустрічі з потенційними партнерами в двох містах Данії, заплановані іноземним консультантом;
  • Промоцію послуг компанії на ринку Данії;
  • Вивчення трендів та аналіз торгових можливостей на таргетованому ринку.

Реєстрація відкрита до 20 листопада 2019 року.

У конкурсному відборі можуть взяти участь лише компанії, які відповідають наступним критеріям:

  • Компанія є малим або середнім бізнесом - максимум 250 офіційно зареєстрованих співробітників;
  • Компанія є зареєстрованим суб'єктом (приватний підприємець або юридична особа) згідно чинного законодавства України;
  • Мінімум 51% акцій компанії належать громадянам України (згідно Статуту);
  • Компанія має виробничі потужності;
  • Компанія готова відшивати одяг під датською приватною маркою.
  • Наявність веб-сайту англійською мовою.
  • Мінімум один учасник місії від компанії вільно володіє англійською мовою;
  • Компанія має хорошу бізнес репутацію.
  • Компанія раніше не приймала участь в місіях проекту, або приймала лише один раз.

Учасники проекту самостійно покривають витрати на квитки, проживання, харчування, індивідуальні витрати. Орієнтовна вартість обов'язкових логістичних витрат (перельоти по програмі та проживання) складатиме 800 євро. 

Як подати заявку на участь:

Крок 1: Заповнити форму учасника проекту. 

Анкета складається зі 105 виробничих, маркетингових, та експортних питань. Перш ніж заповнювати анкету онлайн, рекомендуємо переглянути питання і підготувати відповіді.

Крок 2: Надіслати скан копії документів та фото які підтверджують відповідність критеріям проекту на електронну пошту nkarpachova@fsr.org.ua, а саме:  

  • Статут та/або реєстраційний сертифікат, який демонструє кінцевого бенефіціара/бенефіціарів компанії.  Для ФОП – копію реєстрації.
  • Фінансову звітність за останній рік/квартал, видану ДФС України де зазначеносередню кількість працівників, або затвердженій звіт з праці що вказуєкількість працівників компанії. Для ФОП – останню декларацію.
  • Фото, які підтвердять наявність виробничих потужностей, а саме:

                   - 4-6 фотографії швейного цеху та обладнання 
                   - 1 фото приміщення, де зберігається готова продукція 
                   - 1 фото складського приміщення для витратних матеріалів 
                   - 2 фото будівлі, в якій розташоване виробництво
                   - 1 фото зони, куди привозять тканину і розвантажують фуру
                   - 3-5 фото зразків готової продукції.

  • Англомовний логотип компанії.

Крок 3: Пройти співбесіду з організаторами проекту та бізнес консультантом англійською мовою. 

Після детального вивчення Вашої заявки на участь в проекті, організатори надішлють Вам запрошення на співбесіду. 

Деталі можна дізнатися в ЄБРР: jkotova@fsr.org.ua +380635168474, nkarpachova@fsr.org.ua 


 

 

За 9 місяців 2019 року український аграрний експорт склав $15,8 млрд

000021_1514271166_bigЗа період січень-вересень 2019 року експорт продукції аграрної галузі склав 15 775,6 млн дол. США, що на 21,5% або 2 795 ,9 млн дол. США більше, ніж за відповідний період 2018 року. Загалом, зовнішньоторговельний обіг продукції агропромислового комплексу за звітний період досяг 19 979,4 млн дол. США, що на 18,6% більше, ніж за аналогічний період 2018 року.

Регіональна структура  експорту аграрної продукції була такою:

  • країн Азії – 41,4% (6 529 млн дол. США);
  • країн ЄС – 33,9% (5 344,2 млн дол. США);
  • африканських країн – 15,2% (2 400,5 млн дол. США);
  • країн СНД – 6,6% (1 045,2 млн дол. США);
  • США – 0,4% (66,4 млн дол. США);
  • інших країн – 2,5% (390,2 млн дол. США).

П’ять найбільших країн-імпортерів української сільгосппродукції – Китай (8,6%), Єгипет (7,5%), Нідерланди (7,1%), Індія (7,1%), Туреччина (6,7%).

Так, найвагомішими чинниками позитивного сальдо сільськогосподарської продукції залишаються зернові культури – 43,3%, олії – 20,8% та насіння олійних культур – 10,5%.

Загалом, за підсумками 9 місяців поточного року зросли обсяги експорту продукції рослинництва – на 22,9% (кукурудзи – на 61,3%пшениці – на 26%, насіння ріпаку – на 30,6%, макухи та інших твердих відходів, одержаних під час добування соняшникової олії – на 22,6%, макухи та інших твердих відходів соєвої олії – в 2,2 рази, ячменю – на 24,5%, сої – на 14%, олії соєвої – на 56,3%, олії соняшникової – на 1,9%, тютюну та виробів з нього – на 13,6%, а також продукції тваринництва – на 5,7% (м’яса та субпродуктів домашньої птиці – на 15,3%, молока згущеного – на 36,5%, меду – на 26,4%, яєць птиці – на 13,9%, живої ВРХ – на 34,5% та ін.).

При цьому обсяги експорту продукції рослинництва становили 93,1% всього експорту сільгосппродукції, а тваринницької продукції - 6,9%.

Джерело


 

До уваги підприємців!

south-africa-guideТПП України разом із Посольством Південно-Африканської Республіки в Україні 20 листопада 2019 року проведе презентацію торговельного, економічного та туристичного потенціалу Південно-Африканської Республіки з нагоди відзначення 25-ї річниці встановлення демократії в ПАР.

Сфери інтересів південноафриканської делегації, зокрема, включають:

  • Сільське господарство (фрукти, овочі, зернові)
  • Туризм, медичний туризм, 
  • Авіація,
  • Легка промисловість,
  • Експорт вина і алкоголю,
  • Кіно- і телевиробництво.

Захід відбудеться за адресою: м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33, 4-й поверх, конференц-зал «Колізей».

Програма

Реєстрація доступна за посиланням

Для отримання детальної інформації просимо звертатись за тел.: (044) 461 98 07,+38 096 129 55 65  або електронною поштою: mem-ier@ucci.org.ua

Джерело


 

У січні-вересні 2019 р. Україна збільшила експорт м’ясної продукції

red-meat.640У січні-вересні 2019 року експорт продукції м’ясної групи з України збільшився проти відповідного періоду 2018 року з $479 млн до $531 млн - майже на 11%.

Позитивні зрушення в експорті м’яса та субпродуктів пояснюються двома чинниками.

По-перше, дається взнаки триваюча широка географічна диверсифікація та закріплення на нових ринках збуту після втрати російського. Якщо ще у 2015 році позиції основного імпортера українського м’яса та субпродуктів утримувала Росія, то з 2017 року переважають поставки на ринки країн Європи та Азії.

За дев’ять місяців 2019 року найбільше продукції цієї групи - $96 млн (18,1%) - імпортувала Саудівська Аравія, закупивши втричі більше української м’ясної продукції, ніж за січень-вересень 2018 року ($31 млн). Цього року ця азійська країна утримує перше місце серед основних імпортерів вітчизняного м’яса.

Нідерланди, які два роки поспіль очолювали рейтинг імпортерів продукції цієї групи, на другому місці (15,2%). Значно менші закупки здійснюють Словаччина (8,9%), Білорусь (6,4%), Азербайджан (5,2%), Ірак (4,4%), ОАЕ (3,9%), Казахстан (3,5%) та Гонконг (3,3%). Загалом до названих країни експортується понад 69% м’ясопродукції у грошовому обсязі.

Другим чинником, який впливає на збільшення експорту агропродукції цієї групи, є зростання вартості та обсягів поставок на зарубіжні ринки м’яса птиці, зазначив він. Ця тенденція позначилася ще 2017 року і зберігається досі.

За січень-вересень 2019 року вартість експорту м’яса птиці збільшилася проти минулорічних показників за відповідний період на 15% - з $381 млн торік до $439 млн при зростанні обсягів експорту цього виду м’ясної продукції з 244 тис. тонн до 303 тис. тонн.

Джерело


 

<1 2 3 4 5 6 7 ... 198 199 >