Огляд, статті
Торгові можливості на ринку Франції для виробників одягу та аксесуарів

ce185fd2ff4f54558c0211d64f25c1fc30 жовтня в м.Київ відбудеться практикум "Торгові можливості на ринку Франції для виробників одягу та аксесуарів".

Фокус: одяг під власну торговельну марку, дизайнерський одяг, тканинні аксесуари, спідня білизна.

Питання, о обговорюватимуться:

сучасний стан модної індустрії в Україні, її структура та функціонування.

- результати проведеного дослідження ринку Франції, а саме сектору легкої промисловості, фешн, а також торгові можливості для українських виробників.

- ефективне ведення бізнесу у Франції, його особливості, культурні властивості французів.

- торгова місія до Франції в лютому 2019 р.

Мова заходу: французька з перекладом на українську.

Останній день реєстрації на подію – 25 жовтня. Підтвердження Вашої участі Ви отримаєте на електронну пошту, вказану при реєстрації, 26 жовтня.

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ

Участь у заході є безкоштовною для учасників, які заповнять аплікаційну форму та отримають підтвердження від організаторів.

Якщо Ви маєте питання, звертайтесь, будь ласка, до Ірини Онікієнко, Офіс з просування експорту: ionikienko@epo.org.ua

Джерело


 

 

Щодо експорту агропромислової продукції

За січень-серпень 2018 року зовнішньоторговельний обіг продукції агропромислового комплексу досяг $15 млрд, з яких експорт продукції аграрного сектору становить $11,5 млрд або 37,3% від загального експорту України. Про це розповіла заступник Міністра аграрної політики та продовольства України з питань євроінтеграції Ольга Трофімцева.

«Український агроекспорт зріс на $65,6 млн, порівнюючи з аналогічним періодом 2017 року, та становить $11,5 млрд. Зростання показників відбулося, в основному, за рахунок таких товарних позицій, як: насіння ріпаку, пшениця, м’ясо та субпродукти домашньої птиці, яйця, горіхи, вершкове масло, шоколад та інші товари»,- повідомила Ольга Трофімцева.

За її словами, в трійці лідерів експорту українських аграрних та харчових товарів залишаються зернові культури, а це 36,6% від загального аграрного експорту, олії – 25,1%, та насіння олійних культур – 9,4%. Ключовими покупцями в регіональній структурі експорту є країни Азії – з часткою 43,6%, Європейського Союзу - 31,4% та Африки - 13,3%.

За вказаний період експорт сільськогосподарської продукції до країн Азії збільшився на $259,1 млн та склав $5,04 млрд порівняно з відповідним періодом 2017 року.

«Важливо відмітити, що перше місце серед ключових країн-імпортерів нашої продукції займає Індія, до ринку якої було поставлено українських харчових продуктів на суму $1,3 млрд. Друге місце зайняв Китай - $698,8 млн, третє – Єгипет на суму $685,5 млн», - відмітила Ольга Трофімцева та додала, що також в п’ятірку найбільших імпортерів української продукції входять Нідерланди – $671,9 млн та Іспанія – $551,3 млн.

Довідково:

ТОП-20 української продукції, яка найбільше експортувалась за 8 місяців 2018 року:

Найменування продукції

Експорт

Частка в експорті, %

тонн

тис. дол. США

1

Олія соняшникова, сафлорова або бавовняна

3 625 778

2 736 297

23,71

2

Кукурудза

13 421 980

2 246 130

19,46

3

Пшениця і суміш пшениці та жита

8 975 587

1 592 831

13,80

4

Соя

1 531 407

594 975

5,16

5

Макуха та інші тверді відходи, одержані під час добування рослинних жирів та олій, за винятком відходів соєвої та арахісової олії

2 803 145

551 069

4,77

6

Насіння ріпаку

1 114 219

453 126

3,93

7

Ячмінь

1 954 339

351 269

3,04

8

М'ясо та субпродукти домашньої птиці

214 585

333 666

2,89

9

Сигари, сигарили та сигарети, цигарки, з тютюном або його замінниками

20 483

199 747

1,73

10

Цукор

386 498

148 561

1,29

11

Олія соєва

147 393

109 099

0,95

12

Шоколад та інші продукти з вмістом какао

36 814

101 010

0,88

13

Макуха та інші тверді відходи соєвої олії

246 285

98 806

0,86

14

Хлібобулочні, кондитерські вироби

68 932

98 662

0,85

15

Масло вершкове та інші жири, вироблені з молока

21 409

92 431

0,80

16

Овочі бобові, сушені

365 084

87 067

0,75

17

Кондитерські вироби з цукру

55 080

86 149

0,75

18

Яйця птиць

71 519

74 718

0,65

19

Інші горіхи

20 169

68 216

0,59

20

Висівки, кормове борошно та інші відходи

469 878

64 300

0,56

 

Всього за вибраною продукцією:

35 550 584

10 088 129

87,41

 

ВСЬОГО

38 405 024

11 541 274

100

Джерело


 

До уваги підприємств області!

istock-520374378Офіс з просування експорту оголошує набір на участь у безкоштовних освітніх програмах для експортерів. Дедлайн подачі заявок - 17жовтня.

Посилання на реєстраційні форми:

Export Revolution Ukraine PRO: https://goo.gl/forms/6xY1ETmBOoH6ahLx1

Export Revolution Ukraine: PRO – це інтенсивний навчальний курс для досвідчених експортерів, який націлено на розвиток професійних навичок менеджерів з зовнішньоекономічної діяльності та розробку стратегічного експортного плану підприємства. Програма дозволяє отримати необхідний обсяг знань та досвід у веденні експортної діяльності, підкріплений реальними кейсами, домашніми завданнями, практикою та індивідуальними заняттями з експертами. По завершенню курсу, учасники зможуть компетентно, свідомо та професійно реалізовувати набуті знання під час ведення експортної діяльності на підприємстві.

Creative Export Ukraine PRO: https://goo.gl/forms/Q8rG5m6narGeexzo1

Creative Export Ukraine: PRO – це інтенсивний навчальний курс для досвідчених експортерів – менеджерів з експорту та власників креативного бізнесу, який спрямовано на створення потужного міжнародного бренду. Курс спрямовано на створення потужного міжнародного бренду, формування бази знань та навичок для вибору та аналізу ринку, розробку стратегічного експортного плану підприємства. Програма дозволяє отримати необхідний обсяг знань та досвід у веденні експортної діяльності, підкріплений реальними кейсами, домашніми завданнями, практикою та індивідуальними заняттями з експертами. По завершенню курсу, учасники зможуть компетентно, свідомо та професійно реалізовувати набуті знання під час ведення експортної діяльності на підприємстві.

Export Revolution Ukraine START: https://goo.gl/forms/TP5g9Czp4CQMbpgD3

Export Revolution Ukraine: START – це освітній курс для українських підприємців, що бажають почати експортувати і мають на меті більше дізнатись про експорт. Завдяки курсу, учасники зможуть зрозуміти ключові етапи підготовки до експорту, а саме з чого починається експорт, як перевірити готовність компанії до експорту, як обрати ринок та споживача, що таке канали збуту і в чому запорука успіху компанії під час експансії закордон.

Creative Export Ukraine START: https://goo.gl/forms/Mbq4LwFnJ1hV7d762

Creative Export Ukraine: START – це освітній курс для українських креативних підприємців, що бажають почати експортувати і мають на меті створити успішний та впізнаваний бренд. Курс дає комплексне та системне розуміння про те, з чого складається експортна діяльність креативного підприємства, як почати експортувати на зовнішні ринки, як підготувати свій дизайн-продукт та як оцінити можливі ризики під час експорту. Орієнтація на міжнародні практики, європейський досвід, практичні кейси та унікальна експертиза від провідних експертів в області експортної діяльності креативних підприємств – ключові елементи освітнього курсу, розрахованого на початківців.


 

Вебінар щодо виходу на ринок Великобританії

great-britain-illustrations-istock-photo-e1472223042728Офіс з просування експорту при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України запрошує українських виробників готових продуктів харчування та меблів дізнатися більше про особливості експорту до Великої Британії під час освітнього вебінару “Особливості виходу на ринок Великої Британії”.

Для українських компаній участь в семінарі безкоштовна.

Дата: 4 жовтня, 16:00 – 18:00
Місце: з підтвердження реєстрації ми надішлемо посилання, за яким Ви зможете переглянути вебінар он-лайн. Вам буде потрібен лише комп’ютер і  підключення до інтернету.

У ході вебінару Ви дізнаєтесь:

  • Чим цікавий для українських виробників готових продуктів харчування та меблів ринок Великої Британії: обсяг ринку, купівельна спроможність на ринку, тренди.
  • Регуляторні та податкові аспекти.
  • Канали пошуку партнерів.
  • Які бар’єри має подолати компанія для того щоб розпочати експортувати до Великої Британії?
  • Особливості бізнес-культури, які вам слід знати.

Робоча мова заходу: російська та українська.
Реєстрація до 16:00, 3 жовтня  за посиланням: https://goo.gl/iGyPB2 

Джерело


 

 

Експорт товарів з України за перші 7 місяців 2018 року зріс

463636export_stamp_350x234Експорт товарів за підсумками 7 місяців 2018 року у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року збільшився на 12,7% і склав $ 26,9 млрд. Таким чином, український експорт зростає вже 19 місяців поспіль.

Структура експорту української продукції за різними товарними групами протягом перших 7 місяців 2018 року:

  • продукція АПК і харчової промисловості - $9,8 млрд (-0,6% порівняно з 7 місяцями 2017 року),
  • продукція металургійного комплексу - $7,2 млрд (+30,1% порівняно з 7 місяцями 2017 року),
  • продукція машинобудування - $3,2 млрд (+14,9% порівняно з 7 місяцями 2017 року),
  • мінеральні продукти - $2,5 млрд (+7,4% порівняно з 7 місяцями 2017 року),
  • продукція хімічної промисловості - $1,5 млрд (+26,1% порівняно з 7 місяцями 2017 року),
  • деревина і паперова маса - $1,2 млрд (+29,5% порівняно з 7 місяцями 2017 року),
  • різні промислові товари - $852,9 млн (+20,3% порівняно з 7 місяцями 2017 року),
  • продукція легкої промисловості - $716,7 млн (+18,7% порівняно з 7 місяцями 2017 року).

При цьому, найбільша питома вага в українському експорті належить:

  • продукції АПК та харчової промисловості (36,4%),
  • продукції металургійного комплексу (26,8%),
  • продукції машинобудування (11,8%),
  • мінеральним продуктам (9,1%).

ЄС залишається найбільшим торговельним партнером України. Експорт товарів до країн Європейського Союзу зріс на 18,7% у порівнянні з 7 місяцями 2017 року і становив близько $11,3 млрд. При цьому, його питома вага у загальному експорті товарів з України за підсумками 7 місяців 2018 року складає 42,1%.

Окрім ЄС, Україна найбільше продавала своїх товарів за перші 7 місяців 2018 року до Росії (8% від загального обсягу експорту), Туреччини (5,8%), Індії (5,2%), Китаю (4,2%), Єгипту (4,1%).

Більш детально із основними показниками експорту товарів з України за 7 місяців 2018 року Ви можете ознайомитись з інфографіки за посиланням:https://bit.ly/2Rl6toW.

Джерело


 

<1 2 ...177 178 179 180 181 ...199 200 >