Огляд, статті
Як продати свій бренд на глобальних ринках

image_15, 6, 7 березня відбудуться практичні семінари «Як продати свій бренд на глобальних ринках: маркетинг, візуальна айдентика й елементи брендування» від ДУ «Офіс з просування експорту», під час яким учасники дізнаються:
– як підкреслити переваги продукту, керуючись запитами клієнтів
– як за допомогою маркетингу створити позитивний образу вашого товару
– як виявити потенційну аудиторію та познайомити її з індивідуальними особливостями бренду через візуальну айдентику

ДЕ ТА КОЛИ?
Київ – 5 березня, iHUB, вул. Хрещатик, 10
Івано-Франківськ – 6 березня, простір ВДОМА, вул. Галицька, 29
Львів – 7 березня, готель Таурус, пл. Князя Святослава, 9

РЕЄСТРУЙТЕСЬ за посиланням – https://goo.gl/forms/1BGMGIHX5bg4rkyy2

Мова заходів: англійська з послідовним перекладом 
Участь у заходах – БЕЗКОШТОВНА! 
Кількість місць обмежена.

Джерело


 

В Україні почали видавати електронні ветеринарні сертифікати

due-diligenceУкраїна почала застосовувати європейські принципи видачі дозвільних документів.

Про це заявив Голова Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Володимир Лапа.

Зокрема, в Україні розпочався перехід на електронну форму видачі ветеринарного сертифіката. Це спростить роботу бізнесу та дозволить створити єдину електронну базу виданих документів.

Крім того, Верховна Рада України ухвалила чотири законодавчі акти, які адаптують вітчизняне законодавство до норм Європейського Союзу. Йдеться про Закони України “Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин”, “Про безпечність та гігієну кормів” (набуде чинності 19.01.2020), “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо врегулювання проведення деяких фітосанітарних процедур” та “Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів”.

Крім того, в Україні вже діє низка підзаконних актів у сфері безпечності харчових продуктів, адаптованих до норм ЄС та спрямованих на захист захист споживачів, спрощення ведення бізнесу і торгівлі суб’єктами господарювання.

Джерело


 

До уваги суб'єктів господарювання області!

80_in1Кабмін постановою від 13.02.2019 N 104 затвердив Порядок видачі висновку щодо продовження граничних строків розрахунків за окремими операціями з експорту та імпорту товарів, установлених Національним банком.

Цей Порядок визначає механізм видачі висновків щодо продовження граничних строків розрахунків за окремими операціями з експорту та імпорту товарів, установлених Нацбанком, перелік документів, які подаються для видачі висновку, підстави для відмови у видачі висновку або залишення документів без розгляду і перелік товарів, за якими документи для видачі висновку залишаються без розгляду.

Дія Порядку поширюється на всіх резидентів незалежно від форми власності.

Висновок видається Мінекономрозвитку за окремими операціями з експорту та імпорту товарів, що здійснюються резидентами, а саме:

- під час виконання зовнішньоекономічних договорів (контрактів) виробничої кооперації - операціями з постачання сировини, матеріалів, вузлів, деталей, запасних частин, заготовок напівфабрикатів, комплектувальних та інших виробів галузевого і міжгалузевого призначення, що технологічно взаємозв'язані і необхідні для виготовлення кінцевої продукції;

- під час виконання зовнішньоекономічних договорів (контрактів) консигнації - операціями з реалізації товарів, відповідно до яких одна сторона (консигнатор) зобов'язується за дорученням іншої сторони (консигнанта) продати протягом визначеного часу дії угоди консигнації за обумовлену винагороду з консигнаційного складу від свого імені товари, які належать консигнанту;

- під час виконання зовнішньоекономічних договорів (контрактів) у будівництві - операціями з виробництва та постачання будівельних матеріалів, конструкцій, машин і механізмів, обладнання та матеріалів для виконання необхідних робіт;

- під час виконання зовнішньоекономічних договорів (контрактів) тендерної поставки - операціями з постачання товарів, замовлених за результатами міжнародних торгів (тендерів);

- під час виконання зовнішньоекономічних договорів (контрактів) гарантійного обслуговування - експортними операціями з постачання товарів та проведення розрахунків частинами після підписання відповідних актів технічного приймання (випробовування, установки, монтажу, налагодження) товарів, а також проведення остаточних розрахунків після закінчення відповідного гарантійного періоду;

- під час виконання зовнішньоекономічних договорів (контрактів) постачання складних технічних виробів - імпортними операціями з постачання устаткування частинами або складних технічних виробів, що потребують установки, монтажу, налагодження, гарантійного обслуговування і введення їх у дію на місці експлуатації, а також з постачання складних технічних виробів, строк виготовлення та транспортування яких перевищує 180 днів;

- під час виконання зовнішньоекономічних договорів (контрактів) постачання товарів спеціального призначення - операціями з міжнародних передач товарів військового призначення та подвійного використання згідно з переліком, визначеним Кабміном; операціями з постачання природного газу за контрактами з постачальниками природного газу, які здійснює Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України", та з транспортування (транзиту) природного газу іноземного власника для його подачі у визначені договором місця (точки) та проведення остаточних розрахунків після підписання відповідних актів.

Джерело


 

До уваги експортерів!

З метою максимального врахування потреб місцевих експортерів облдержадміністрацією здійснюється опитування керівників відповідних підприємств області.

Результати опитування будуть використані фахівцями Департаменту економічного розвитку Чернігівської ОДА при організації заходів для суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності.

Для участі в опитуванні необхідно перейти за посиланням: https://goo.gl/forms/pOE7eutxHrkJrSIM2

Опитування відкрите до 14 лютого 2019 року.

opytuvannya

Щодо умов імпорту до Туреччини

У відповідності до рішення Президента Туреччини від 27.12.2018 р. №518 до 31.12.2019 р. продовжено дії  квот імпорту живих тварин і м'яса з нульовими  тарифними ставками:

УКТЗЕД Найменування обсяг тарифних квот Тарифні ставки (%)

Закінчення термінів

тарифних квот

 01.02  Велика рогата худоба, жива  500.000 голів  0  31.12.2019
 01.04  Вівці та кози, живі  475.000 голів  0  31.12.2019
 02.01

 М'ясо великої рогатої худоби, 

свіже або охолоджене

 75.000 тонн  0  31.12.2019
 0201.20.20.00.00  Компенсовані четвертини  20.000 тонн  0  31.12.2019

В разі наявності зацікавленості звертатися до Генерального директорату Агентства виробників м'яса та молока Туреччиниwww.esk.gov.tr/en

Адреса: İŞÇİ BLOKLARI MAHALLESİ MUHSİN YAZICIOĞLU CADDESİ Nо: 51/B 06530 YÜZÜNCÜYIL-ANKARA/TÜRKİYE;

тел.: +90 (312) 284 36 70, факс: +90 (312) 286 37 02;

е-mail: esk@hs01.kep.tr.

Джерело


 

<1 2 ...159 160 161 162 163 ...199 200 >