Огляд, статті
Торгова місія до Туреччини

tuer10-12 лютого 2020 року відбудеться торгова місія до Туреччини у Стамбулі. Участь у торговій місії – це реальна можливість для підприємств зробити перші кроки чи розширити присутність на ринку Туреччини вже наступного року.

Продукти у фокусі: 
олія (з насіння, плодів), рослинні жири, крупи, молочні продукти (особливо, вершкове масло), яйця, кондитерські вироби, фрукти,
горіхи, м'ясо та багато інших.

10 малих та середніх українських підприємств-виробників, яких буде обрано до бізнес-делегації отримають:
- бізнес-зустрічі з потенційними турецькими партнерами, сплановані індивідуально для вашого бізнесу турецькою консалтинговою компанією Expatia (www.expatia.net); 
- бізнес-візити на турецькі підприємства для вивчення та аналізу торгових можливостей Туреччини на місці, а також практичні рекомендації щодо виходу на місцевий ринок;
- одноденний тренінг з підготовки та проведення В2В зустрічей, міжнародного протоколу та інших важливих аспектів ведення бізнесу в Туреччині.

Вказані послуги фінансуються ЄС у рамках ініціативи #EU4Business та організовуються ЄБРР. Учасники самостійно покривають лише витрати на квитки, проживання, харчування.

Дізнайтесь більше за посиланням:️ https://preview.mailerlite.com/w0g8m6

Реєстрація триває до 27 листопада:https://preview.mailerlite.com/w0g8m6

Торгову місію організовує ЄБРР: консультації для малого бізнесу в Україні, в рамках ініціативи ЄС #EU4Business, за інформаційної підтримки Офісу з просування експорту України.

Більше про торгові місії, виставки - дослідження ринку - освітні можливості для МСБ тут: http://m.me/export4sme

Джерело


 

Ділова місія в Грецію

_2У період 26 – 29 листопада п.р. у мм. Афіни, Патри та Пірей відбудеться презентація економічного та інвестиційного потенціалу України та українсько-грецький бізнес-форум. Захід відбуватиметься за участі представників ділових кіл Греції, Асоціації експортерів та інвесторів, Федерації підприємців Греції та торгових палат мм. Афіни, Пірей, Салоніки

Рівненська ТПП взяла на себе ініціативу щодо організації автобусної поїздки на згаданий форум власним транспортом і наразі за підтримки ТПП України працює над залученням до неї представників бізнесу українських регіонів.

Контактною особою з організації візиту від Рівненської ТПП є начальник відділу оргроботи, сприяння підприємництву, ЗЕД та виставкової діяльності Дубарець Олександр Леонідович, тел. (0362) 26 85 85, 26 96 74, E-Mail office@rcci.rivne.com.

Програмою передбачено: презентація економічного та інвестиційного потенціалів України у торговій палаті м. Афіни, відвідання виробничого потенціалу комерційного центру Греції -  м. Патри, зустріч з представниками органів місцевого самоврядування та грецькими бізнесменами, огляд промислових об’єктів м. Пірей проведення В2В зустрічей.

Рівненська торгова палата бере на себе вирішення всіх логістичних питань (транспорт, трансфери згідно програми, проживання у готелі, тощо).

Виїзд планується з м. Рівне 24.11.2019р., повернення – до м. Рівне 01 грудня 2019р.

У разі зацікавленості за більш детальною інформацією (вартість, умови) прохання звертатися до Рівненської ТПП за контактами

Дубарець Олександр Леонідович, тел. (0362) 26 85 85, 26 96 74, office@rcci.rivne.com.

Джерело


 

З України експортовано понад 21 млн тонн зерна

0806796minulogo-roku-fitosanitarniy-kontrol-proyshli-ponad-46-mln-t-zernovih-ta-oliynih-kultur-11367_1Станом на 13 листопада з початку 2019/2020 маркетингового року з України експортовано 21 351 тис. тонн зернових культур, що на 6,1 млн тонн більше ніж за аналогічний період минулого маркетингового року.

Зокрема, на зовнішні ринки поставлено:

  • пшениці – 12,3 млн тонн;
  • ячменю – 3,4 млн тонн;
  • жита – 5 тис. тонн;
  • кукурудзи – 5,3 млн тонн.

Крім того, експортовано борошна пшеничного та інших культур – 134,6 тис. тонн, що на 57,7 тис. тонн більше ніж за відповідний період минулого МР.

Джерело


 

Семінар щодо виходу компаній на ринки країн ASEAN

images_521 листопада в м.Київ рамках Міжнародних днів бізнесу в Україні відбудеться Семінар щодо виходу компаній на ринок Сінгапуру та країн ASEAN (Асоціація держав Південно-Східної Азії).

Цільова аудиторія семінару - сектор роздрібної торгівлі. Захід матиме виключно практичний підхід.

Взявши участь у семінарі, Ви:

- дізнаєтесь основні вимоги до товарів, що імпортуються Сінгапуром та країнами ASEAN 

- зможете оцінювати ризики для споживачів,

- дізнаєтесь про стандарти Cінгапуру та країн ASEAN в різних галузях,

- знатимете основні тенденції експорту та імпорту Cінгапуру та країн ASEAN,

- проаналізуєте чи підходить Ваш товар для експорту в Cінгапур та країни ASEAN, (для кожної компанії спікер проведе аналіз товару на відповідність маркетинговим вимогам Сінгапуру - export clinic)

- налагодите контакт з компанією, що займається підтримкою та виведенням українських компаній на ринок Сінгапуру

- отримаєте маркетингове дослідження ринку Сінгапуру в електронному вигляді (відразу після реєстрації).

Умова участі: щонайменше пасивне володіння англійською мовою.

Контактна особа: Анна Любима (+380955466509, dept.ier@gmail.com)

Місце проведення: Торгово-промислова палата України

Джерело


 

Торгова місія в Данію

denmЄБРР разом з Офісом просування експорту відкрив набір на участь у торговій місії в Данію, що відбудеться 2-5 вересня 2019 року. До участі запрошуються представники легкої промисловості. 

Участь у Торговій місії до Данії - це реальна можливість для українських МСБ стати відповідальним та якісним виробником одягу та взуття на замовлення данських брендів!

Для кого ця торгова місія:

Виробників одягу та взуття, готовим виробляти продукцію під данською торговою маркою, з досвідом пошиву: дитячого одягу, верхнього одягу, одягу з трикотажу, спец.одягу; корпоративного одягу.

Після конкурсного відбору 12 компаній, обраних до бізнес-делегації, отримають:

  • Індивідуально організовані бізнес-зустрічі з потенційними партнерами в двох містах Данії, заплановані іноземним консультантом;
  • Промоцію послуг компанії на ринку Данії;
  • Вивчення трендів та аналіз торгових можливостей на таргетованому ринку.

Реєстрація відкрита до 20 листопада 2019 року.

У конкурсному відборі можуть взяти участь лише компанії, які відповідають наступним критеріям:

  • Компанія є малим або середнім бізнесом - максимум 250 офіційно зареєстрованих співробітників;
  • Компанія є зареєстрованим суб'єктом (приватний підприємець або юридична особа) згідно чинного законодавства України;
  • Мінімум 51% акцій компанії належать громадянам України (згідно Статуту);
  • Компанія має виробничі потужності;
  • Компанія готова відшивати одяг під датською приватною маркою.
  • Наявність веб-сайту англійською мовою.
  • Мінімум один учасник місії від компанії вільно володіє англійською мовою;
  • Компанія має хорошу бізнес репутацію.
  • Компанія раніше не приймала участь в місіях проекту, або приймала лише один раз.

Учасники проекту самостійно покривають витрати на квитки, проживання, харчування, індивідуальні витрати. Орієнтовна вартість обов'язкових логістичних витрат (перельоти по програмі та проживання) складатиме 800 євро. 

Як подати заявку на участь:

Крок 1: Заповнити форму учасника проекту. 

Анкета складається зі 105 виробничих, маркетингових, та експортних питань. Перш ніж заповнювати анкету онлайн, рекомендуємо переглянути питання і підготувати відповіді.

Крок 2: Надіслати скан копії документів та фото які підтверджують відповідність критеріям проекту на електронну пошту nkarpachova@fsr.org.ua, а саме:  

  • Статут та/або реєстраційний сертифікат, який демонструє кінцевого бенефіціара/бенефіціарів компанії.  Для ФОП – копію реєстрації.
  • Фінансову звітність за останній рік/квартал, видану ДФС України де зазначеносередню кількість працівників, або затвердженій звіт з праці що вказуєкількість працівників компанії. Для ФОП – останню декларацію.
  • Фото, які підтвердять наявність виробничих потужностей, а саме:

                   - 4-6 фотографії швейного цеху та обладнання 
                   - 1 фото приміщення, де зберігається готова продукція 
                   - 1 фото складського приміщення для витратних матеріалів 
                   - 2 фото будівлі, в якій розташоване виробництво
                   - 1 фото зони, куди привозять тканину і розвантажують фуру
                   - 3-5 фото зразків готової продукції.

  • Англомовний логотип компанії.

Крок 3: Пройти співбесіду з організаторами проекту та бізнес консультантом англійською мовою. 

Після детального вивчення Вашої заявки на участь в проекті, організатори надішлють Вам запрошення на співбесіду. 

Деталі можна дізнатися в ЄБРР: jkotova@fsr.org.ua +380635168474, nkarpachova@fsr.org.ua 


 

 

<1 2 ...114 115 116 117 118 ...199 200 >