Економічний Портал Чернігівської області

Огляд, статті Закордонні закупівлі Пропозиції Чернігівських підприємств Виставки, ярмарки Нормативно-правова база ЗЕД
Поради з експорту

Як створити експортний маркетинговий план та план продажів? Саме цю тему минулого вебінару базового навчального курсу Export Revolution. Ukraine Офіс з просування експорту вирішив висвітлити для всіх зацікавлених у шостому випуску експортних порад Export Hacks

  1. Як перевірити чи вдала обрана маркетингова стратегія та канали просування продукту чи послуги на окремо взятому ринку?

Насправді працює чи ні, і наскільки ефективно працює,  Ви дізнаєтесь лише тоді, коли побачите Вашу стратегію в дії! Проте до її запуску все ж таки варто протестувати окремі її елементи таким інструментарієм:

Не зробіть типової помилки! Кожен ринок унікальний і вимагає індивідуального підходу, унікальної стратегії та підбору відповідних каналів просування. Приділіть достатньо часу для формування маркетингової стратегії, плану продажів, встановлення рівня цін саме для цього ринку! Якщо Ви бачите, що це не працюєте не бійтесь застосовувати щось нове!

  1. Де ж шукати ці фокус-групи, як їх організовувати та чи є спеціалізовані ресурси для їх проведення?

На просторах інтернет мережі є безліч пропозицій від безкоштовних сайтів, де Ви можете створити кімнату для опитування та запрошувати туди користувачів, до профільних компаній, які зроблять всю роботу за Вас, а Ви отримаєте проаналізовані та підсумовані результати опитувань.

Крім того, фокус-групи Ви можете організувати і самостійно у реальному оффлайн житті! Безпосередньо на Вашому цільовому ринку оберіть місто та місце з найбільшої концентрацією Вашої цільової аудиторії, орендуйте приміщення, підготуйте декілька варіантів промоційного матеріалу та запрошуйте людей просто з вулиці оцінити запропоновані ідеї та залишити свої відгуки.

!!! Звертайте також увагу на методи діяльності Ваших конкурентів та на пропозиції дистриб’юторів і клієнтів – вони можуть дати вам багато нових ідей.

  1. Виходячи на новий ринок краще продавати товар через дистриб’ютора чи реєструвати компанію та діяти від її імені?

Якщо ви мала компанія або для вас це цілком новий ринок – краще починати працювати з дистриб’ютором, але не варто довго зловживати його послугами та марно витрачати кошти компанії. Як тільки Ви напрацюєте необхідну мережу контактів та відчуєте в собі впененість, починайте працювати самостійно!

Якщо ж ви вже маєте міцні бізнесові контакти, обізнані в особливостях цього ринку, то краще реєструвати власну компанію та дистрибувати через неї.

Не забувайте враховувати рівень оподаткування та вигідність умов створення власної компанії чи співпраці з дистриб’ютором.

 

  1. Наскільки Ви довіряєте своїм контрагентам? Працюємо на умовах повної/часткової передплати чи оплати по факту?

Звичайно найбільш розповсюдженим та найменш ризиковим варіантом співпраці – є повна або часткова передплата.  Зниження ризиків та фінансові гарантії завжди є підґрунтям  подальшої плідної співпраці.  Проте, на жаль, інколи виникають ситуації в яких співпраця можлива лише на умовах оплати по факту. В цьому випадку Вам необхідно:

  • Отримати документальне підтвердження, гарантії щодо виконання усіх фінансових зобов’язань в повному обсязі та у встановлені терміни;
  • Перевірити кредитну історію компанії, відгуки про чистоту ведення бізнесу;
  • Прорахувати ризики та стабільність фінансового стану Вашої компанії у разі несплати (зважайте на валютні ризики при відтермінуванні оплати);

 

Пам’ятка: працюйте з оплатою по факту, тільки якщо це допустимо для вашої компанії. При першій поставці варто отримати хоча б 50% передплати. Знижуйте Ваші ризики!

Корисне посилання в подарунок для витривалих та дочитавших поради до кінця 

Вам потрібен найкращий дистриб’ютор, а знайомі не мають жодних порад і варіанти Google невикликають довіри? 

www.kompass.com  та професійні форуми на LinkedIn стануть  Вам  у нагоді. 

Джерело


 

Практичний семінар для підприємців

Офіс з просування експорту та Інститут Маркетингу Естонії запрошують учасників програми Export Revolution Ukraine та представників бізнесу долучитись до Практичного семінару Sales system. How to find first contacts and motivate distributor / retail (англійською мовою).

Спікер семінару: Арго Сільвее, тренер програми Export Revolution Ukraine експерт в експорті широкого спектру продуктів, серед яких продукти для будівельного сектору морської галузі (двері та меблі для круїзних суден), а також фахівець в організації В2В зусрічей в Азії.

На Практичному семінарі Ви дізнаєтесь лайфхаки щодо формування системи продажів: Як знайти перші контакти? Як мотивувати дистриб'ютора? Як налагодити роздрібну торгівлю?
На ці та інші запитання стосовно експортної діяльності Ви зможете отримати відповіді під час живого спілкування зі спікером.

Зверніть увагу! Мова заходу: англійська (без перекладу).

Коли: 22 лютого 2018 року
Місце: Щастя Хаб, вул. Паньківська, 14
Час проведення: буде повідомлено у листі з підтвердженням реєстрації
Участь безкоштовна

Інформація та реєстрація за посиланням:http://preview.mailerlite.com/s9k0g6


 

Уряд створив Експортно-кредитне агентство

1127 лютого Кабінет Міністрів України за ініціативи Мінекономрозвитку прийняв рішення про створення Експортно-кредитного агентства та затвердив його установчі документи. Агентство буде діяти у формі приватного акціонерного товариства (ПрАТ).

Відповідальним за виконання дій, пов’язаних із здійсненням приватного розміщення акцій приватного акціонерного товариства визначається Мінекономрозвитку. Кількість акцій у першому випуску становитиме 200 000 штук. Статутний капітал ЕКА становитиме 200 млн грн і забезпечуватиметься з коштів державного бюджету.

 В рамках цього рішення Уряд затвердив Статут ПрАТ “Експортно-кредитне агентство”, Положення про наглядову раду, про правління, про ревізійну комісію Агентства, Порядок проведення конкурсного відбору кандидатів на посаду члена наглядової ради ЕКА.

“Експортно-кредитне агентство сприятиме переходу України від сировинного експорту до експорту товарів і послуг з доданою вартістю. Ми плануємо взаємодіяти з Парламентом щодо внесення змін до закону про ЕКА у відповідності з нашою позицією, щоб прийняти зміни, потрібні для ефективної роботи Агентства. Після цього розпочнеться формування команди і органів ЕКА, затвердження необхідних нормативних актів, затвердження операційних процедур агентства і зрештою - запуск його роботи”, - прокоментував Перший віце-прем’єр-міністр України Степан Кубів.

Наталія Микольська, заступник Міністра - Торговий представник України зазначила, що прийняття документа є послідовним кроком для запуску системи державної підтримки та просування українських експортерів, а це, в свою чергу, - одним із ключових пріоритетів Мінекономрозвитку на поточний рік.

“Запуск Експортно-кредитного агентства дуже важливий для захисту українських експортерів від ризиків неплатежів, фінансових втрат, та доступного фінансування. Ми працюємо над тим, щоб ЕКА було ефективною інституцією з прозорими процесами і корпоративним управлінням, діяльність якої відповідає найкращим міжнародним практикам”, - зазначила під час виступу на засіданні Уряду Наталія Микольська.

 Після запуску Експортно-кредитне агентство здійснюватиме страхування, перестрахування і надання гарантій за договорами, які забезпечують розвиток експорту. Воно також братиме участь у виконанні програм часткової компенсації відсоткової ставки за експортним кредитом і надаватиме консультації експортерам. Це послідовний крок у рамках політики Мінекономрозвитку з підтримки українських виробників, що підвищить конкурентоспроможність останніх на світових ринках. 

Джерело


 

Співробітництво з Індією

wpid-flagi_fmt6 лютого Перший віце-прем’єр міністр - Міністр економічного розвитку і торгівлі України Степан Кубів зустрівся з Державним міністром закордонних справ Індії Мобашаром Джаведом Акбаром, а також провів 6-е засідання Міжурядової українсько-індійської Комісії по торговельному, економічному, науковому, технічному, промисловому і культурному співробітництву.

Степан Кубів наголосив, що зростання обсягів взаємної торгівлі демонструє упевнений рух українських товарів на ринок Індії, адже з $2,5 млрд двостороннього обсягу торгівлі за 11 місяців 2017 року більша частина - це експорт з України, а позитивне сальдо торгівлі для України дорівнює $1,52 млрд. Водночас, зазначив Степан Кубів, співпраця України та Індії має значно ширші можливості, які варто разом розвивати.

“На фоні продовження макроекономічної стабілізації стає ще більш вигідно інвестувати в українські проекти. Це широкий спектр можливостей серед яких приватизація, енергетика, інфраструктура, агропромисловий комплекс, проекти у сфері цифрової економіки та багато іншого. На фоні зростання обсягів торгівлі на 24% за 11 місяців 2017 року ми бачимо суттєві можливості для успіху великої кількості проектів”, - зауважив Степан Кубів.

Учасники також обговорили співпрацю у галузі транспорту, у тому числі залучення індійських партнерів до реалізації проектів у сфері інфраструктурного будівництва (портової інфраструктури, доріг тощо); можливості приєднання Індії до переговорного процесу з організації мультимодальних вантажних перевезень у сполученні Азія-ЄС транзитом територією України, участь у спільних проектах в енергетичній сфері (участь у  будівництві енергоблоків та реакторів на АЕС Індії) та реалізації інвестиційних проектів у рамках Національного плану дій з відновлюваної енергетики до 2020 р та інші напрямки.

“Україна є сильною своїми ІТ-фахівцями, тож разом з Індією можемо працювати над проектами цифрової економіки. Це є одним із ключових пріоритетів Уряду та вигідна можливість для інвестицій. Тож запрошую індійських інвесторів долучатися до проектів розбудови цифрової інфраструктури, яка є фундаментом для побудови цифрової економіки в Україні”, - зауважив Степан Кубів.

Наталія Микольська, заступник Міністра - Торговий представник України зазначила, що Індія - ринок у фокусі для українського експорту. Експорт товарів до Індії за 11 місяців 2017 року склав 2 млрд доларів США і зріс на 27,7 % у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року. В України та Індії є значний потенціал для співпраці у галузі суднобудування, секторі харчової та переробної промисловості, який є перспективним для українського експорту згідно з Експортною стратегією України.

“Для обох сторін важлива не лише збалансована торгівля, але й її зростання. Для цього ми спільно заклали фундамент - відновлено роботу Міжурядової українсько-індійської комісії, і восени минулого року вперше відбулась торгова місія за участю українського бізнесу до Індії, яка була однією з найбільш успішних”, - відзначила Наталія Микольська під час засідання.

За підсумками засідання Перший віце-прем'єр-міністр - Міністр економічного розвитку і торгівлі України Степан Кубів та Державний Міністр закордонних справ Республіки Індія Мобашар Акбара підписали спільний протокол про домовленості щодо співпраці на найближчу перспективу.

Джерело


 

Про створення Експортно-кредитного агентства

171459Урядовий комітет з питань економічної, фінансової та правової політики, розвитку паливно-енергетичного комплексу, інфраструктури, оборонної та правоохоронної діяльності під головуванням Першого віце-прем’єр-міністра - Міністра економічного розвитку і торгівлі України Степана Кубіва схвалив проекти установчих документів Експортно-кредитного агентства. Планується, що Агентство буде створене у формі приватного акціонерного товариства (ПАТ).

Відповідальним за виконання дій, пов’язаних із здійсненням приватного розміщення акцій приватного акціонерного товариства визначається Мінекономрозвитку. Кількість акції у першому випуску становитиме 200 000 штук. Статутний капітал Агентства становитиме 200 млн грн і забезпечуватиметься з коштів державного бюджету.

Цим же ж рішенням Урядовий комітет схвалив Статут ПАТ “Експортно-кредитне агентство”, Положення про наглядову раду, про правління, про ревізійну комісію Агентства, Порядок проведення конкурсного відбору кандидатів на посаду члена наглядової ради ЕКА.

“Ми очікуємо, що у лютому проекти установчих документів ЕКА схвалить Уряд, а протягом найближчих 4-х місяців завершиться і весь юридичний процес, пов’язаний зі створенням агентства. Після цього вже розпочнеться відбір відповідних кваліфікованих фахівців, які будуть допомагати українським експортерам з кредитуванням і страхуванням”, - прокоментував Перший віце-прем’єр-міністр України Степан Кубів.

Після запуску Експортно-кредитне агентство здійснюватиме страхування, перестрахування і надання гарантій за договорами, які забезпечують розвиток експорту. Воно також братиме участь у виконанні програм часткової компенсації відсоткової ставки за експортним кредитом і надаватиме консультації експортерам. Це послідовний крок у рамках політики Мінекономрозвитку з підтримки українських виробників, що підвищить конкурентоспроможність останніх на світових ринках.

Наступний крок - ухвалення установчих документів Експортно-кредитного агентства Кабінетом Міністрів України. 

Джерело


 

1 2 3 4 5 ... 132