Огляд, статті
Українсько-білоруська Робоча група зі співробітництва в сфері промисловості та виробничої кооперації

ukraina_i_belarus12 грудня 2019 року виконувач обов’язків Державного секретаря Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, директор департаменту промислової політики Олександр Черних провів шосте засідання українсько-білоруської Робочої групи зі співробітництва в сфері промисловості та виробничої кооперації. Від Білоруської сторони Робочу групу очолив Заступник Міністра промисловості Республіки Білорусь Олександр Огородніков.

Україну і Республіку Білорусь пов’язують давні тісні стосунки у промисловій сфері, а також у виробничій кооперації. Впродовж останніх років, спостерігається стабільний ріст товарообігу між країнами.

Під час засідання Робочої групи, Сторони розглянули перспективні напрями співробітництва в таких галузях, як: сільгоспмашинобудування, вагонобудування, хімічна промисловість, авіабудування.

Учасники зустрічі зазначили про важливість співпраці за виробничою кооперацією, участь у якій беруть українські та білоруські промислові підприємства. А також звернули увагу на необхідність активізації співробітництва в науково-технічній кооперації.

Формат Робочої зустрічі дозволяє зустрітися безпосереднім виробникам продукції, як українським, так і білоруським і обговорити актуальні питання з розширення співробітництва у промисловості та налагодити прямі зв’язки для подальшої співпраці.

Джерело


 

Міжнародна конференція Розумовські зустрічі

rozsust12 – 13 грудня 2019 р. в Чернігові відбудеться VІІІ міжнародна науково-практична конференція «Розумовські зустрічі».
Організатори – Чернігівський центр підвищення кваліфікації, Сіверський інститут регіональних досліджень за підтримки фонду Ганса Зайделя, Чернігівської облдержадміністрації та обласної ради.

Зустрічі проходитимуть за п’ятьма напрямками (дискусійними панелями):

  • Формування сучасного базового та субрегіонального рівнів адміністративно-територіального устрою в Україні та історичні традиції
  • Використання зовнішніх ресурсів для реалізації регіональних та місцевих стратегій розвитку
  • Зміни в системі державної служби та запровадження нової служби в органах місцевого самоврядування: ціль, завдання, ризики реалізації
  • Реформа системи навчання працівників органів місцевої державної влади та місцевого самоврядування: виклики та завдання сьогодення
  • Розвиток сільських територій: успішні практики.

У програмі конференції очікуються виступи фахівців з України, Білорусі, Польщі, Німеччини та інших країн. За підсумками друкуватиметься збірник матеріалів у щорічнику «Розумовські зустрічі» (матеріали необхідно подати після конференції, але до 23 грудня 2019 р.).

Реєстрація для участі у конференції за онлайн-посиланням до 10 листопада 2019 р.

За довідками звертатись за адресою: м. Чернігів, пр.-т Миру, 43, Чернігівський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій.
Тел.: (0462)676-052, (0462)774-312, (093)7416292, (097)8696005
e-mail: chcppk@gmail.com, dvk_dm@ukr.net

Джерело


 

Відбулося засідання Українсько-білоруської робочої групи високого рівня з питань взаємної торгівлі

ukraina_i_belarus12 вересня у Мінську відбулося чергове засідання Українсько-білоруської робочої групи високого рівня з питань взаємної торгівлі під співголовуванням заступника міністра розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України - торгового представника України Тараса Качки та першого заступника Міністра закордонних справ Республіки Білорусь Андрія Євдоченко.

Сторони обговорили сучасний стан двостороннього торговельно-економічного співробітництва та відзначили його позитивну динаміку в останні роки. У контексті пошуку додаткових можливостей збільшення номенклатури та обсягів взаємної торгівлі було також обговорено практику застосування сторонами обмежувальних заходів та вирішення шляхів їх усунення з урахуванням інтересів обох сторін. Окрему увагу було приділено питанням вступу Білорусі до Світової організації торгівлі.

Члени української делегації провели також двосторонні консультації з питань промисловості та виробничої кооперації у Міністерстві промисловості Республіки Білорусь, зокрема щодо активізації взаємодії у машинобудівній галузі.

Джерело


 

Другий форум регіонів України та Республіки Білорусь

shop_our_online_collection._www.reallygreatsite.com3-4 жовтня 2019 року у м. Житомир відбудеться Другий форум регіонів України та Республіки Білорусь за участі Президентів обох країн. Метою форуму є представлення економічного потенціалу регіонів України та Білорусі, а також розбудова нових ініціатив і форм економічного, інвестиційного, науково-технічного та культурного співробітництва на міжрегіональному рівні.

Восьме засідання Українсько-Білоруської Консультативної  Ради відбудеться 3 жовтня ц.р. в приміщенні сесійної зали Житомирської міської ради (10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2) з 10:00 до 13:00, реєстрація з 9:30.

Вартість участі в заході – 660 грн. (включаючи ПДВ), для членів ТПП України - 540 грн. з ПДВ. Програма заходу передбачає пленарну частину, B2B-зустрічі між компаніями, а також неформальне спілкування з перервою на каву та урочистий обід для українських та білоруських учасників. 

Попередній проект програми

Зареєструватися на участь

Виставка великогабаритної техніки, виставка декоративно-прикладного мистецтва та ярмарок продукції відбудеться 3-4 жовтня ц.р. в м. Житомир на майдані Соборному. Участь в зазначених заходах безкоштовна, транспортно-логістичні витрати компанія покриває самостійно.

Пленарне засідання Форуму за участі Президентів обох держав заплановане на 4 жовтня ц.р. з 10:00 до 15:00 в приміщенні Житомирського обласного українського музично-драматичного театру імені Івана Кочерги. Відповідальними за формуванням списків учасників з української сторони зазначеного заходу визначено Мінрегіонбуд України, Житомирську ОДА та Офіс Президента України.

З питань участі звертайтесь до контактної особи ТПП України: контактна особа - Анна Гусак (+38 044 461-98-08, +380955466509,  dept.ier@gmail.comast-ier@ucci.org.ua).

Джерело


 

Стратегія інтегрованого управління кордонами

Кабінет Міністрів України на засіданні своїм розпорядженням схвалив Національну стратегію інтегрованого управління кордонами до 2025 року.

Як зазначила Віце-прем’єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України, голова Міжвідомчої робочої групи з питань інтегрованого управління кордонами, Іванна Климпуш-Цинцадзе, ухвалення Стратегії – черговий крок до того, щоб український кордон був прозорим для всіх служб, чия діяльність пов’язана з його перетином, комфортним і зручним для всіх, хто його перетинає або переміщує товари, і, звичайно, безпечним. Йдеться про повну взаємодію між митницею, прикордонниками, Збройними силами, регіональною і місцевою владою та ін. Наразі сектор інтегрованого управління кордонами охоплює сферу компетенції десяти міністерств та низки інших ЦОВВ, кожне з яких має окрему відповідальність у розрізі державної політики у згаданій сфері.

Стратегія покликана ефективно імплементувати принципи інтегрованого управління кордонами, проголошені Угодою про асоціацію між Україною та Європейським Союзом. «Робота у цьому напрямі є одним з зобов’язань України в рамках поглибленої секторальної інтеграції України з Євроcоюзом, а саме в секторі юстиції, свободи та безпеки», - підкреслила Віце-прем’єр-міністр.

Наступним важливим кроком, за її словами, має стати затвердження Плану заходів з реалізації Стратегії. Проект плану вже створений.

Іванна Климпуш-Цинцадзе також пояснила, що під час розробки Стратегії були враховані найкращі європейські практики (зокрема, вивчався досвід Фінляндської Республіки, Федеративної Республіки Німеччина, Республіки Польща та Литовської Республіки) та сучасні підходи у сфері інтегрованого прикордонного менеджменту. Окрім того, завдання з удосконалення механізму координації реалізації державної політики у сфері інтегрованого управління кордонами визначено Указом Президента України від 17 березня 2018 року №72/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 1 березня 2018 року «Про невідкладні заходи з нейтралізації загроз національній безпеці у сфері міграційної політики».

Ці аспекти потребують чіткої координації, направленої на досягнення загальноєвропейської мети інтегрованого управління кордонами – ефективного управління перетином кордонів та міграційними процесами, реагування на потенційні загрози, протидія транскордонній злочинності, забезпечення високого рівня внутрішньої безпеки, одночасно дотримуючись основних прав і свобод громадян.

Іванна Климпуш-Цинцадзе подякувала за допомогу, яку різноманітні інституції ЄС надали в процесі роботи Міжвідомчої робочої групи. Зокрема, до складу Міжвідомчої робочої групи було включено представників таких провідних профільних організацій ЄС як: Представництво ЄС в Україні, Консультативна місія ЄС в Україні (КМЄС) та Європейська Агенція прикордонної та берегової охорони (FRONTEX).

Довідково

30 січня Кабінет Міністрів України прийняв постанову № 83 «Про утворення міжвідомчої робочої групи з питань координації інтегрованого управління кордонами». Ініціатором її прийняття з метою удосконалення механізму координації реалізації державної політики у сфері інтегрованого управління кордонами, враховуючи ініціативу Консультативної місії ЄС в Україні та результати TWINNING-проекту, була Адміністрація Державної прикордонної служби України.

Як раніше зазначала Іванна Климпуш-Цинцадзе, процес удосконалення системи інтегрованого управління кордонами триває і у країнах Євросоюзу. Зокрема, 14 вересня 2016 року прийнято Регламент (ЄС) 2016/1624 Європейського Парламенту та Ради Європи «Про Європейську прикордонну та берегову охорону», яким затверджено основні принципи розвитку прикордонного менеджменту об’єднаної Європи.

Стратегія містить національно адаптовані кращі європейські практики на основі європейських принципів інтегрованого управління кордонами за 11-ма напрямками та завданнями.

1) Охорона державного кордону, пропуск в установленому порядку через державний кордон осіб, транспортних засобів і вантажів, здійснення запобіжних заходів з протидії транскордонній злочинності.

2) Охорона суверенних прав України в її виключній (морській) економічній зоні.

3) Аналіз ризиків з використанням спільної інтегрованої моделі аналізу ризиків держав-членів ЄС на національному та міжнародному рівнях.

4) Координація діяльності компетентних державних органів під час вжиття заходів з реалізації державної політики у сфері інтегрованого управління кордонами.

5) Співробітництво компетентних державних органів із забезпечення безпеки і відкритості державного кордону та обміну інформацією.

6) Міжнародне співробітництво з компетентними органами іноземних держав, міжнародними організаціями та установами.

7) Оперативно-розшукова діяльність та досудове слідство з метою запобігання, виявлення, документування і розслідування транскордонних злочинів, протидії нелегальній міграції, торгівлі людьми тощо.

8) Реалізація та укладення (приєднання до) міжнародних договорів у сфері реадмісії, а також забезпечення взаємодії компетентних органів під час здійснення процедур реадмісії.

9) Облаштування державного кордону, створення суцільної зони спостереження на морській ділянці державного кордону, впровадження сучасних засобів здійснення контролю, спостереження та інформаційних технологій.

10) Впровадження механізму контролю якості виконання завдань інтегрованого управління кордонами з використанням європейських стандартів щодо його моніторингу та оцінки.

11) Ефективне використання ресурсів компетентними державними органами з реалізації державної політики у сфері інтегрованого управління кордонами.

Джерело


 

<1 2 3 4 5 6 7 ...15 16 >