ДНК успішної компанії: системний маркетинг і бізнес-модель
Дата: 27.02.2015

gut13-14 березня в Києві відбудеться дводенний семінар-тренінг "ДНК успішної компанії: системний маркетинг і бізнес-модель".

ДНК - це програма-конструктор за допомогою якої будь-яка компанія може створити власну унікальну ДНК або модель конкурентоспроможності та сталого зростання. Стратегічний маркетинг представлений в ДНК як ключова частина бізнес-моделі. Але нерозривно пов'язана з фінансами, логістикою та іншими її складовими. На семінарі розглядатимуться три частини алгоритму-конструктора ДНК успішної компанії: ефективність бізнес-моделі та алгоритм її побудови; конкурентоспроможність продукту і модель створення цінності; позиціонування і стратегічна платформа бренду компанії/продукту.

Семінар буде корисним для власників і топ-менеджерів, керівників підрозділів, які беруть участь у ключових рішеннях в сфері маркетингу, продажів і розвитку бізнесу.

Програма заходу:

Перший день

1. Чому одні компанії успішні, а інші - ні?

2. Правила успіху, які найчастіше ігнорують компанії.

3. ДНК: ефективна бізнес-модель.

4. ДНК: конкурентоспроможний продукт.

Другий день

5. ДНК: сильний бренд.

6. ДНК успішної компанії і стійке зростання.

Більш детальну інформацію можна дізнатися в організаторів +380676374874, +380676811595, dyb@dyb.ua або на офіційному сайті http://dyb.ua/