Ринок молочної продукції ОАЕ: можливості для бізнесу
Дата: 10.12.2025

Об'єднані Арабські Емірати активно розвивають свій ринок харчових продуктів та нарощують попит на якісну імпортну молочну продукцію. Для українських виробників це платоспроможний, мультикультурний ринок Перської затоки з уже сформованими споживчими звичками.

Аналітики Офісу з розвитку підприємництва та експорту дослідили ринок та оцінили його потенціал для вітчизняного бізнесу.

Економічний та соціальний контекст ОАЕ

  • ВВП країни у 2024 році становить $568 млрд, що робить ОАЕ однією з найбільших економік регіону.

  • ВВП душу населення – $51,29 тис.

  • Зростання ВВП – 4% у 2024 році, з прогнозом 5,1% у 2025 році.

  • Рівень інфляції залишається низьким – 2,3%, що забезпечує цінову стабільність на внутрішньому ринку.

  • Населення ОАЕ у 2024 році становить 11 млн. осіб.

  • Країна має один із найвищих рівнів миграції у світі: 74% населення – мігранти, що формує мультикультурний попит на продукти харчування. 

Серед головного

  • Середні витрати на молоко, сир та яйця на домогосподарство складають понад $1 770.

  • Очікується, що обсяги внутрішнього ринку молочних продуктів та їх альтернатив у 2025 році зросте та сягне $2 046 млн.

  • Молочна продукція є «регульованим продуктом», що передбачає оцінку відповідності та отримання сертифіката відповідності до ввезення.

  • Споживачі демонструють стійкий інтерес до функціональних продуктів: з високим вмістом білка, пробіотиків, безлактозних та рослинних альтернатив.

  • Канали продажів очолюють гіпермаркети (понад 55% ринку), але онлайн та q-commerce зростають найшвидше.

  • Основними постачальниками є Саудівська Аравія, Нова Зеландія, Франція, Нідерланди та Індія.

Детальніше про ринок молочної продукції ОАЕ – за  посиланням .

Практичний довідник з експорту молочної продукції до ОАЕ .

Джерело