Об'єднані Арабські Емірати активно розвивають свій ринок харчових продуктів та нарощують попит на якісну імпортну молочну продукцію. Для українських виробників це платоспроможний, мультикультурний ринок Перської затоки з уже сформованими споживчими звичками.
Аналітики Офісу з розвитку підприємництва та експорту дослідили ринок та оцінили його потенціал для вітчизняного бізнесу.
Економічний та соціальний контекст ОАЕ
-
ВВП країни у 2024 році становить $568 млрд, що робить ОАЕ однією з найбільших економік регіону.
-
ВВП душу населення – $51,29 тис.
-
Зростання ВВП – 4% у 2024 році, з прогнозом 5,1% у 2025 році.
-
Рівень інфляції залишається низьким – 2,3%, що забезпечує цінову стабільність на внутрішньому ринку.
-
Населення ОАЕ у 2024 році становить 11 млн. осіб.
-
Країна має один із найвищих рівнів миграції у світі: 74% населення – мігранти, що формує мультикультурний попит на продукти харчування.
Серед головного
-
Середні витрати на молоко, сир та яйця на домогосподарство складають понад $1 770.
-
Очікується, що обсяги внутрішнього ринку молочних продуктів та їх альтернатив у 2025 році зросте та сягне $2 046 млн.
-
Молочна продукція є «регульованим продуктом», що передбачає оцінку відповідності та отримання сертифіката відповідності до ввезення.
-
Споживачі демонструють стійкий інтерес до функціональних продуктів: з високим вмістом білка, пробіотиків, безлактозних та рослинних альтернатив.
-
Канали продажів очолюють гіпермаркети (понад 55% ринку), але онлайн та q-commerce зростають найшвидше.
-
Основними постачальниками є Саудівська Аравія, Нова Зеландія, Франція, Нідерланди та Індія.
Детальніше про ринок молочної продукції ОАЕ – за посиланням .
Практичний довідник з експорту молочної продукції до ОАЕ .
