Український ветеранський фонд компенсує витрати до 20 тисяч гривень на купівлю предметів та товарів для ведення власної справи. Право на компенсацію витрат мають ветерани та члени їхніх сімей, які є самозайнятими особами (фізичними особами — підприємцями першої, другої та третьої групи платників єдиного податку або особами, що здійснюють незалежну професійну діяльність).
У МЕЖАХ ПРОГРАМИ КОМПЕНСУЮТЬСЯ ЛИШЕ ВЖЕ ПОНЕСЕНІ ЗАЯВНИКАМИ ВИТРАТИ.
КОШТИ НА ЗАПЛАНОВАНІ ПРИДБАННЯ ЗА ПРОГРАМОЮ НЕ ВИПЛАЧУЮТЬСЯ
- документ, що посвідчує особу громадянина України (копія паспорта особи, що подає заявку (всі сторінки) або копія ID-картки (з обох сторін) та копія витягу про реєстрацію місця проживання);
- для ФОП — документ про набуття статусу підприємця (копія витягу з ЄДРПОУ або іншого інформаційного ресурсу, що містить актуальні дані про ФОП заявника на момент подання заявки);
- для самозайнятих осіб — документ про взяття на облік самозайнятої особи;
- документ, що підтверджує один зі статусів ветерана війни, особи, яка має особливі заслуги перед Батьківщиною, постраждалого учасника Революції Гідності, члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України (обов’язково). У випадку подання заявки членом сім’ї ветерана додаються документи, що підтверджують належність до члена сім’ї ветерана (такими документами можуть бути: свідоцтво про шлюб, копії свідоцтва про народження та документів, що підтверджують спільну реєстрацію з ветераном за однією адресою (копії паспортів заявника та ветерана або витягів про реєстрацію місця проживання тощо);
- документ, що підтверджує взяття особи на облік внутрішньо переміщеної особи (за наявності);
- документи, про понесення фактичних витрат, пов’язаних зі здійсненням підприємницької або незалежної професійної діяльності, які можуть бути компенсовані за рахунок Фонду.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: КОМПЕНСАЦІЯ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЛИШЕ НА РАХУНКИ, ВІДКРИТІ ЯК РАХУНКИ ФІЗИЧНИХ ОСІБ — ПІДПРИЄМЦІВ, А НЕ ЯК РАХУНКИ ПРИВАТНИХ ОСІБ
У випадку зміни ваших банківських реквізитів необхідно невідкладно повідомити про це Фонд відповідним листом на електронну адресу info@veteranfund.mva.gov.ua та надати актуальні банківські реквізити для отримання компенсації.
Якщо ваша заявка відповідає вимогам, після перевірки документів і схвалення заявки ви отримаєте компенсацію, за наявності відповідних бюджетних асигнувань.
Проєкт діятиме до завершення воєнного стану.
