На провідному E-commerce B2B майданчику Китаю буде розміщено ще 10 українських компаній
Дата: 08.10.2020

comЄБРР, у рамках ініціативи ЄС EU4Business, за інформаційної підтримки Офісу з просування експорту України,  надасть додаткову можливість 10 українським МСБ бути розміщеними на найбільшому торговому онлайн-майданчику Китаю 1688.сom під колективним брендом #TradeWithUkraine.

Скористатися додатковою можливістю розмістити свої товари на «1688.сom» під колективним брендом #TradeWithUkraine зможуть виробники усіх галузей.

Пріоритет надаватиметься виробникам наступної продукціі:

  • агропродукція та їжа довготривалого зберігання
  • напої (насамперед кава, безалкогольні напої, вино)
  • текстиль та одяг
  • побутова хімія
  • косметика
  • меблі (невеликі декоративні)

10 відібраних шляхом конкурсного відбору компаній-учасниць отримають:

  1. консультаційну підтримку у виборі продуктів, які найбільше підходять для просування через онлайн-платформу «1688.сom» (до 4 товарів від кожного МСП);
  2. допомогу з візуальною та текстовою адаптацією вибраних продуктів до китайського ринку та смаків покупців;
  3. переклад необхідної інформації та матеріалів на китайську та англійську мови для розміщення на сайті;
  4. допомогу з позиціонуванням товарів та розміщення інформації на платформі «1688.com»;
  5. активне маркетингове просування продукції на сайті «1688.сom» під колективним брендом #TradeWithUkraine до кінця листопада.

У конкурсному відборі можуть взяти участь лише компанії, які відповідають наступним обов'язковим критеріям:

  • Компанія є малим або середнім бізнесом - максимум 250 офіційно зареєстрованих співробітників;
  • Компанія є зареєстрованим суб'єктом (приватний підприємець або юридична особа) згідно чинного законодавства України;
  • Мінімум 51% акцій компанії належать громадянам України (згідно Статуту);
  • Наявність веб-сайту англійською мовою.
  • Компанія має хорошу бізнес репутацію.
  • Компанія раніше не брала участь в торгових місіях чи виставках проекту, або приймала лише один раз.

Щоб взяти участь у конкурсному відборі необхідно:

Крок 1: Заповнити форму учасника проекту.

Крок 2: Надіслати, у випадку прийняття позитивного рішення про участь компанії Організатором, скан копії документів та фото які підтверджують відповідність критеріям проекту на електронну пошту sme@fsr.org.ua, а саме: 

  • Статут та/або реєстраційний сертифікат, який демонструє кінцевого бенефіціара/бенефіціарів компанії.  Для ФОП – копію реєстрації.
  • Фінансову звітність за останній рік/квартал, видану ДФС України де зазначено середню кількість працівників, або затвердженій звіт з праці що вказує кількість працівників компанії. Для ФОП – останню декларацію.

Реєстрація триває до 14 жовтня

Майданчик "1688.сom" - це:

  • дочірній e-commerce майданчик найбільшої онлайнової B2B компанії в Китаї Alibaba.com, орієнтований на внутрішній оптовий ринок Китаю;
  • понад 10 мільйонів онлайн-магазинів;
  • до 150 мільйонів корпоративних покупців, в тому числі такі гіганти як China Railway Group;
  • один з основних майданчиків закупівлі продукції для Tmall, JD, Taobao з метою подальшої реалізації.

У разі виникнення запитань звертайтеся до Гната Забродського, координатора проєкту «Консолідація експортного потенціалу МСБ та спрощення доступу до зовнішніх ринків», що фінансується в рамках ініціативи ЄС EU4Business та реалізується ЄБРР (sme@fsr.org.ua)