Оголошено тендери на проведення досліджень та кампаній за напрямом інтеграції України до ЄС та НАТО
Дата: 21.03.2019

Оголошено тендери на проведення соціологічних досліджень, інформаційних кампаній та конкурсу для ЗМІ за напрямом європейської та євроатлантичної інтеграції України. Всі закупівлі організовано на виконання Планів заходів з інформування про європейську та євроатлантичну інтеграцію, затверджених Урядом у січні 2019 року. Замовник закупівель – Державний комітет телебачення та радіомовлення України. Пропозиції учасників приймаються до 3 та 4 квітня.

«Дослідження підтверджують, що наші громадяни потребують більше інформації про європейську та євроатлантичну інтеграцію, водночас ця інформація має бути простою, зрозумілою та мати прикладний характер. У 2018 році ми почали системну роботу з підвищення обізнаності українців про стратегічний курс країни. Проте минулого року встигли реалізувати лише одне дослідження та дві інформаційні кампанії. Цьогоріч сподіваємося вивести цю роботу на якісно новий рівень: буде проведено більше заходів, вони будуть масштабнішими та різноманітнішими», – зазначила Віце-прем`єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Іванна Климпуш-Цинцадзе.

Вона також додала, що окрім цих двох інформаційних кампаній, двох соціологічних досліджень та конкурсу для ЗМІ з дводенною поїздкою до штаб-квартири НАТО в якості нагороди, в наступних кварталах буде проведено тендери на реалізацію ще двох інформаційних кампаній всередині країни та двох – поза її межами.

«Вплив фейків, навіювань радянської та російської пропаганди сприяє викривленню реальності щодо європейської та євроатлантичної інтеграції в українському інформаційному просторі. Росія та деякі наші внутрішні політики намагаються протидіяти європейській та євроатлантичній інтеграції через маніпуляції та перекручування інформації. Серед потоку інформації, який ллється з усіх боків під час виборчого періоду, громадянам важливо виокремити неупереджені дані, побудовані на фактах, які вони могли би порівняти з тим, що говорять різноманітні політики. Тому зараз надважливим завданням Уряду є донесення правдивої інформації стосовно змін, що відбуваються зараз та чекають на нас в майбутньому», – заявила Віце-прем’єр-міністр.

Вона закликала організації, які спеціалізуюся на комунікаціях, активно брати участь у закупівлях та не боятися мати справу з державою як замовником. «Ми хочемо, щоб до участі у тендерах долучилося якомога більше професійних учасників ринку. Від якісного та креативного виконання поставлених задач залежить дуже багато. Ми побачили надзвичайно великий інтерес до матеріалів минулорічних кампаній. Попередній досвід був успішним, і це дає нам надію на якісну інформаційну роботу і цього року», – зазначила Іванна Климпуш-Цинцадзе.

Оголошення та вся тендерна документація знаходяться за наступними посиланнями:

  • Організація та проведення Всеукраїнської інформаційно-роз’яснювальної кампанії щодо змісту і засад взаємодії України з НАТО та ролі НАТО у зміцненні міжнародної стабільності і безпеки:  https://www.dzo.com.ua/tenders/3642589.
  • Організація та проведення інформаційної кампанії щодо успішного досвіду впровадження європейських стандартів в усіх сферах життя, у тому числі в бізнесі, науці, культурі, а також громадській діяльності:   https://www.dzo.com.ua/tenders/3642456
  • Послуги з організації та проведення загальнонаціонального соціологічного дослідження щодо ставлення громадськості до вступу України в НАТО та інтеграції України до ЄС, 2 лоти:https://www.dzo.com.ua/tenders/3647255.
  • Організація та проведення Всеукраїнського конкурсу на кращу публікацію в аудіовізуальних (електронних), друкованих засобах масової інформації, теле- і радіопередачу про НАТО та державну політику у сфері євроатлантичної інтеграції: https://www.dzo.com.ua/tenders/3647680

Джерело