Підготовка до China International Import Expo 2018
Дата: 17.09.2018

089878676bannerЗавершився відбір продуктів і послуг, які, в рамках Національного відбору, у листопаді цього року Україна представить на Національному стенді під час міжнародної виставки China International Import Expo 2018. Це перша міжнародна імпортна виставка глобального масштабу в КНР, у якій візьмуть участь офіційні делегації, покупці та інвестори із-понад 65 країн-учасниць. Поряд із презентаціями державних органів і галузей, ці продукти і послуги сформують вагому частину експозиції України в Китаї.

Програма реалізується Офісом з просування експорту за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.

“Китай входить до трійки найбільш перспективних ринків для українського експорту. Уже зараз товарообіг з КНР складає майже $8 млрд, але потенціал торгівлі складає $10 млрд на найближчі 5 років. Щоб досягти такого показника маємо докладати спільних зусиль та використовувати максимум можливостей. Торгові місії, урядовий та бізнес-діалог та, безумовно, участь у потужних міжнародних виставках. Наша мета – збільшення експорту наукомісткої, інноваційної української продукції на ринок Піднебесної”, – підкреслив Перший віце-прем’єр-міністр – Міністр економічного розвитку і торгівлі України Степан Кубів.

Національний відбір надав перспективним представникам українського МСБ унікальну можливість бути представленими на Національному стенді. В результаті, із 110 українських компаній, що подали свої заявки на участь, унікальні продукти і послуги з експортним потенціалом 18-ти компаній були відібрані для представлення на Національному стенді.

Серед переможців, продукти та послуги компаній у галузях індустріалізації, креативних індустрій, IT/інновацій, туризму та освіти, зокрема:

  • Гаджети для запису і перетворення голосових нотаток у текст (Senstone).
  • Інтерактивні столи (Kodisoft).
  • Пристрої для моніторингу параметрів організму людини і їх передачі на смартфон (Cardiomo Care Inc.).
  • Інтеграція безпілотних технологій (DroneUA).
  • Системи для консультацій лікарів з пацієнтами в режимі відеоконференції (Танграм Україна).
  • Продакшн кіно та відео (PSBfilms).
  • Інтерактивні екосистеми для дітей (Art&Code).
  • Інтерактивні рюкзаки з LED-екраном (PIX Inc.).
  • Роботизований екзоскелет для реабілітації рухів кінцівок людей (UniExo).
  • Розробки хірургічних атравматичних технологій та виробництва реабілітаційних інструментів і матеріалів (ПП «Укртехмед»).
  • Можливості української вищої технічної освіти для громадян КНР в Україні (Український інститут міжнародної освіти).
  • Запасні частини, деталі та вузли для модернізації та реконструкції парових турбін (ТЕС, ТЕЦ, ГЕС) (ПрАТ «Полтавський машинобудівний завод»).
  • Системи для покращення властивостей важкого палива та паливних сумішей (гомогенізатор і технологія TRGA по Рубану).
  • Спільний українсько-китайський проект з популяризації України у світі (видавництво «Основи»).
  • Можливості української бізнес-освіти для громадян КНР в Україні ((МІМ-Київ (MIM KYIV)).
  • Унікальні туристичні продукти для туристів з КНР (ТОВ «Київський Супутник»).
  • Автоматизована платформа нейромаркетингу (Українська Маркетингова Група).
  • Виробництво систем і засобів радіаційного контролю (ПП «НВПП «Спаринг-Віст Центр»).

Для безпосереднього представлення на Національному стенді, українські компанії мають надати остаточне підтвердження та здійснити ряд процедурних питань. Значна частина продуктів та послуг інших компаній-учасників відбору, також буде представлена у Національному каталозі експортерів, що буде доступний для всіх учасників виставки на Національному стенді. Інші сектори будуть в тій чи іншій формі представлені в Програмі активностей на Національному стенді.

Як зазначила керівник Офісу з просування експорту Мар’яна Каганяк, Україна буде вперше приймати участь у заході такого масштабу: «Важливо, що нам вдалося об’єднати зусилля держави, бізнесу, міжнародних партнерів і в такому тандемі участь України із Національним стендом в Китаї дозволить гідно презентувати торговельний потенціал, інвестиційні досягнення та представити якісні, конкурентні та унікальні товари та послуги. А для українського бізнесу – це ще один майданчик та нові можливості для просування на мільярдному ринку».

Як відомо, заявки на відбір продуктів і послуг на Національний стенд у Китаї приймалися до 31 серпня. Пропозиції не обмежувалися галузями та можуть бути представлені як фізично (якщо це дозволяють розміри стенду), так і віртуально. До продуктів та послуг українських компаній висувалися такі критерії як якість, інноваційністькреативність та експортний потенціал.

Довідка:

Міжнародна виставка «China International Import Expo 2018» була офіційно анонсована Президентом КНР Сі Цзіньпінем на Форумі «Одного поясу – одного шляху» в травні 2017 р. та є найбільш пріоритетним виставково-ярмарковим заходом для Китайської Народної Республіки. Запрошення щодо участі України у ній було надіслано особисто Віце-прем’єром Держради КНР Ма Каєм та прийнято Мінекономрозвитку.

Очікується, що у виставці візьмуть участь офіційні делегації, байєри та інвестори із-понад 65 країн-учасниць. Загальна виставкова площа перевищує 240 тисяч квадратних метрів. Захід буде проходити за підтримки Світової організації торгівлі, Конференції ООН з торгівлі та розвитку та Організації Об’єднаних Націй з промислового розвитку.

Джерело