Другі національні консультації з розробки експортних стратегій
Дата: 11.09.2018

171459Завершились у Києві  Другі національні консультації з розробки секторальних та крос-секторальних експортних стратегій за участю близько 600 представників бізнес- та галузевих асоціацій, організацій, об’єднань, офісів реформ, освітніх закладів, а також профільних експертів, представників законодавчої, виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

Експортною стратегією України визначено п’ять перспективних секторів та чотири крос-сектори. Серед них: інформаційно-комунікаційні технології, харчова і переробна промисловість, технічне обслуговування та ремонт повітряних суден, креативні індустрії, машинобудування, інновації для експорту, вдосконалення навичок, транспортування та спрощення умов торгівлі, торговельна інформація та просування експорту.

В режимі реального часу учасники Других національних консультацій сформували бачення та стратегічні цілі кожного сектору та крос-сектору, наповнили плани дій відповідними заходами та ідентифікували основних стейкхолдерів і виконавців.

За словами керівника проекту Олесі Залуської, універсальних рішень від усіх перешкод розвитку секторів та крос-секторів немає. Але разом з бізнесом, держорганами та експертами важливо ідентифікувати ці проблеми, шукати шляхи їх подолання та чітко прописувати у планах дій кожної стратегії. Адже бізнес має створювати запит на зміни в сфері міжнародної торгівлі та експорту, донести свою позицію та разом з урядом впроваджувати.

Другі національні консультації проведено за ініціативи Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в рамках реалізації проекту “Експортна стратегія України”, за підтримки федеральної компанії Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, яка діє за дорученням Уряду Німеччини, та у співпраці з Міжнародним торговельним центром (Женева).

Джерело