19 вересня в м.Київ відбудеться інтенсивний парктикум «GoChina: нові можливості на ринку Китайської Народної Республіки (КНР) для українських експортерів».
Сектори у фокусі: «Харчова промисловість», «Інформаційно–комунікаційні технології», «Креативні сервіси» та «Туризм».
Мета практикуму – представити поглиблену аналітику ринку Китаю за вказаними секторами, визначити можливості для українських експортерів з фокусом на товари та послуги, що мають найбільший споживчий потенціал, розглянути регуляторні вимоги (імпортні мита, обмеження та правила) та особливості ведення бізнесу в Китаї – як шукати потенційних партнерів та покупців.
Друга частина практикуму присвячена ключовому інструменту при виході на ринок Китаю – міжнародним експортним виставкам: учасникам події буде представлено практичну інформацію щодо повного циклу підготовки до участі у виставці для ефективного результату – від створення передчасних маркетингових досліджень, аналізу компаній, проведення виставки, спілкування на стенді з потенційними партнерами та пост-дії після завершення події (листування, заключення договорів, тощо).
Участь у заході є безкоштовною для учасників, які заповнять аплікаційну форму та отримають підтвердження від організаторів.
Останній день реєстрації на подію – 17 вересня.