Кабінет Міністрів Украіни готується до експансії ринків, на яких українська продукція слабо представлена.
Дата: 04.11.2016

0000000flag

Про це повідомила заступник міністра економіки-торговий представник України Наталія Микольська в ході Міжнародного економічного форуму у Львові. За словами Микольської, мова йде про ринки Африки, Китаю, Японії, Канади та США, а також Європи, зокрема, Німеччини. У цих країнах Міністерство економіки і торгівлі має намір запустити роботу торгових міссій.
Фото: Наталья Микольская

"Африка дуже важливий партнер, куди ми направимо наші ресурси. Кенія для нас є дуже важливою країною для збуту переробленої продукції плюс продукції машинобудування. Звичайно, у нас там є конкуренція і це Китай, але ми знаємо, які у нас є конкурентні переваги з Китаєм ", - заявила Микольська.

Також заступник міністра уточнила, що на ринку Африки планується запустити дві торгові місії.

Що стосується Китаю, Микольська відзначила, що потенціал ринку Китаю недооцінений українськими підприємствами. "Якби все спрацювало, ми б збільшили експорт на 2 млрд доларів. Це мега-великий ринок і є величезний інтерес до китайських інвесторів, - уточнила вона. При цьому заступник міністра підкреслила, що Україна не має наміру відмовлятися від товарів, що приносять валютну виручку в бюджет країни. "і тут ми говоримо про нарощування частини переробки товарів, але не відмовляємося від товарів, які нам дають фінансову подушку і приносять валютну виручку в країну" - резюмувала Наталія Микольська.