E-export - це ще один канал продажу вітчизняних товарів для українських виробників
Дата: 14.06.2016

171459В усьому світі електронна комерція набуває великого значення для економічного розвитку компаній, індустрій та цілих країн. Україна не є і не повинна стати винятком.  Про це розповіла заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України – Торговий представник України Наталія Микольська, відкриваючи конгрес E-EXPORT 2016: cross-border e-commerce export Ukraine.

«У глобалізованому світі способом просування готової продукції є Е-комерція. Унікальні речі, які в нас виробляються в одиничних екземплярах об’єктивно продаються глобалізованим шляхом Е-комерції. Масовані речі, масований продаж проходить через канали Е-комерції», - зазначила Наталія Микольська.

Уряд розуміє важливість розвитку Е-експорту. Для цього потрібна: ефективна регуляція сфери e-commerce, у тому числі лібералізація регулювання зовнішньоекономічних операцій та розрахунків, валютне регулювання, питання  митного оформлення; просування експорту та створення позитивного іміджу українських товарів; посилення захисту прав інтелектуальної власності. Також повинно ефективно використовувати кошти техдопомоги.

«Ми розуміємо, що тільки сам бізнес знає, що йому потрібно. У нас є бачення, як допомогти галузі, але дуже важливо щоб це бачення співпадало уявленнями бізнесу. В рамках цієї сфери існує достатньо широкий сектор різних гравців й в них є різні проблеми. Цей конгрес спрямований на систематизацію всіх проблемних питань й позитивних речей. Треба розуміти що у нас є хорошого і де треба додати додаткового драйверу і рухати далі», - підкреслила  Торговий представник України.

Вона розповіла, що за результатами цього заходу Мінекономрозвитку очікує конкретне узагальнене бачення стану речей в індустрії: позитивні та негативні тенденції, шляхи залучення коштів технічної допомоги, питання, в яких потрібне сприяння Уряду.

Свої пропозиції щодо розвитку e-commerce та усуненню бар’єрів надсилайте на e-mail: exportcouncil@me.gov.ua

Джерело