Огляд, статті
Асоціація на старті: як підготуватись до нових взаємин з ЄС?

0000000090898ukraine_eu2-3 квітня 2015 року у Чернігові та Ніжині відбудуться круглі столи на тему «Асоціація на старті: як підготуватись до нових взаємин з ЄС?», які організовують Представництво Фонду Конрада Аденауера в Україні та Інститут Євро-Атлантичного співробітництва (ІЄАС).

Захід буде присвячено практичному впровадженню Угоди про асоціацію та економічним викликам зони вільної торгівлі із ЄС.

Найкраще поінформовані українські експерти з міжнародних відносин, права та економіки оцінять вплив Угоди про асоціацію на Україну. У секції «Cхідний кордон Європи: перспективи відносин між Україною та ЄС» науковий директор ІЄАС Олександр Сушко, політичний експерт ІЄАС Володимир Горбач та експерт з європейської інтеграції Денис Черніков окреслять політичні виклики для України у найближчий рік. Почесний гість, Народний депутат Борис Тарасюк, розкаже про безпекові виклики для країн Східного партнерства та перспективи співпраці із НАТО.

У другій секції «Як підготуватись до впровадження зони вільної торгівлі з ЄС: економічний та інституційний виміри» йтиметься про те, які конкретні кроки можуть зробити місцеві підприємства для ефективного та безболісного вступу України до зони вільної торгівлі з ЄС 1 січня 2016 року, про що говоритимуть експерти з міжнародного права та економіки Роберт Хорольський та Ангела Бочі.

Запрошуються до участі представники громадянського суспільства, ЗМІ, бізнесу, місцевих органів державної влади!

2 квітня круглий стіл відбудеться в приміщенні Чернігівської обласної ради за адресою пр. Миру 43, з 12.00 до 17.00.
3 квітня круглий стіл проводитиметься в приміщенні Ніжинської міської ради за адресою пл. І. Франка, 1, з 12.00 до 16.30. Просимо приходити заздалегідь для реєстрації.

Контакти для акредитації: ieac.office@gmail.com, +38(044)238-68-43

Джерело


Пошук бізнес-партнера в ЄС. Кілька практичних порад

2Багато можна почути про неготовність українських компаній до експорту в Європейський союз. Нерідко український бізнес не лише не знає куди – до якої з країн ЄС – йому слід виходити, але головне – не уявляє, як йому це робити. У більшості випадків відповіддю на питання «як?» для малих і середніх підприємств буде пошук локального партнера. Партнера, який знає місцеві звичаї, мову, бізнес-культуру. Це може бути як партнер для створення спільних підприємств або співінвестор, так і дистриб’ютор, імпортер або оптовий покупець.

На цьому етапі виникає питання: як вибрати найкращого партнера? Для цього потрібно розбити пошук партнера на кілька етапів.

 

 

                                                                                       Етап перший.

Портрет ідеального бізнес-партнера.

Цей підхід дещо нагадує практику візуалізації бажаного. Необхідно детально прописати критерії та властивості, притаманні ідеальному бізнес-партнеру. У цьому зв’язку важливо пам’ятати, що ця компанія представлятиме вашу на локальному ринку, викликаючи чітку асоціацію з вашим продуктом

                                                                                       Етап другий.

Попередній список за критеріями.

Для початку із загального опису потрібно відібрати первинні критерії, які можна швидко визначити, дивлячись на коротку інформацію про потенційного партнера. Наприклад, місце розташування, наявність веб-сайту англійською мовою, галузь або наявність партнерів з СНД. Інтернет, бази даних імпортерів, каталоги підприємств, списки учасників виставок, рекомендації знайомих та друзів – далеко не повний перелік джерел, де треба шукати.

                                                                                       Етап третій.

Пріоритетний список.

Тепер можна опрацювати обрані компанії ретельніше, відбираючи найпривабливіші за додатковими критеріями. Наприклад, за кількістю згадувань у пресі, відсутністю інформації в інтернеті про явні скандали або наявністю конкурентів у портфоліо партнерів. Необхідно з’ясувати, хто у відібраних компаніях відповідає за контакти з бізнес-партнерами – наприклад, це може бути директор відділу закупівель або генеральний директор. Бажано відшукати прямий контакт і ім’я правильної людини, включаючи електронну адресу і телефон. Часто неправильний контакт призводить до того, що непрофесійний секретар відмовляє вам, не уточнивши у керівництва, чи це цікаво компанії.

                                                                                     Етап четвертий.

Підготовка матеріалів.

Створення «тизера», набору коротких і максимально зрозумілих матеріалів про продукт або послугу, які ви будете позиціонувати на ринку. По суті, це буде перший продаж на локальному ринку. Треба буде продати потенційному партнеру співпрацю з вашою компанією. Тому упакувати продукт або послугу потрібно з урахуванням всіх особливостей партнера і ринку. При цьому це не має бути вичерпна інформація, а лише короткий, але змістовний опис суті пропозиції.

                                                                                        Етап п’ятий.

Контактування.

Це найпростіший для розуміння, але найскладніший на практиці етап. Дуже важливо потрапити на правильного співробітника у потенційного партнера. Залежно від розміру компанії, це може бути представник середньої ланки або топ-менеджмент. Після отримання правильного контакту починається процес «продажу» вашої пропозиції про співпрацю. Важливо підійти до цього з уже підготовленими відповідями на запитання. Зняти потребу, проблематизувати, визначити вигоду, зацікавити і запропонувати рішення, від якого не зможуть відмовитися.

                                                                                        Етап шостий.

Вибір бізнес-партнера.

Маючи список попередньо зацікавлених компаній, можна продовжити вибір. Складіть профіль кожного зацікавленого партнера. Це можуть бути картки з однаковими полями, які потім можна буде порівнювати між собою. Наприклад, місце розташування, покриття, робота з іншими постачальниками, розмір, асортимент, контакти, особливості.

                                                                                        Сьомий етап.

Зустрічі.

Тільки після визначення фінальних кандидатів на партнерство можна організовувати тур в країну партнерів і зустрічі з ними. Важливо ретельно продумати поїздку, правильно сформувати логістику. Це також можна зробити як самостійно, так і звернувшись до професіоналів. Визначте дві чіткі цілі. Одну – довгострокову, другу – на першу зустріч. Пропишіть дослівно очікування: «Що я чекаю від цієї зустрічі?» Що має статися, після того, як ви завершите розмову і потиснете руки на прощання? Які думки, враження, очікування мають виникнути в голові учасників зустрічі?

                                                                                        Восьмий етап.

Перевірка репутації.

Отже, фінал. Вибір зроблено. Кращі кандидати відібрані. Взаємні інтереси визначені, і можна починати бізнес. Але як вберегти себе від неприємних сюрпризів, від неплатежів, від зіпсованої репутації на ринку? Адже локальний партнер, по суті, буде вашим обличчям і іміджем на місцевому ринку. Вихід – перевірка репутації на ринку. У західному світі абсолютно нормально запитати будь-які підтверджуючі документи або відгуки про співпрацю з іншими клієнтами або партнерами.

Таким чином, для перевірки репутації майбутнього партнера можна зробити наступне:
- Запросити контакти контрагентів компанії – як постачальників, так і покупців. Бажано з конкретними іменами і номерами телефонів.
- Переглянути список клієнтів компанії і відібрати кілька з тих, хто не був заявлений самою компанією.
- Перевірити судові реєстри на предмет суперечок і позовів. Якщо такі є, знайти контакти учасників судового розгляду.
- «Прогуглити» локальний інтернет на предмет скандалів або позитивних згадувань про компанію. При цьому бажано зробити те саме місцевою мовою.

Зібравши всі ці дані, продзвонити всі відібрані контакти і поставити кілька запитань про співробітництво з обраним партнером. Вся зібрана інформація дасть дуже хороше розуміння того, наскільки надійним є обраний бізнес-партер.

                                                                                        Дев’ятий етап.

Підписання договору та початок роботи.

Культура великих і складних договорів у пострадянських країнах – це спроба захиститися від недобросовісного співробітництва. При цьому в деяких західних країнах договір – це скоріше якийсь меморандум про наміри, який на папері описує очікування сторін. Таким чином, документ має скоріше інформативний характер, закликає до відповідальності.

                                                                                         Десятий етап.

Довгострокове планування та супровід продажів.

І ось, нарешті, підписано довгоочікуваний договір і роботу розпочато. Але саме на цьому етапі украй важливо тримати руку на пульсі і розробити крупнорівневий довгостроковий план. Виставити очікування для себе і для партнера. Розбити всю діяльність на етапи і прописати проміжні кроки. Дуже важливо періодично перевіряти, чи не збилися ви з курсу, чи все влаштовує і вас, і вашого бізнес-партнера у співпраці.

Джерело


 

Візові центри змінюють адресу прийому та видачі документів

00966460Більшість візових центрів, що працювали в м.Київ на вул. Кирилівській (Фрунзе), відтепер приймають документи та видають паспорти в центрі Києва в БЦ "Гуллівер".

З 10 березня за новою адресою працює візовий центр Польщі, а з 16 березня -візові центри Австрії та Чехії.

З 23 березня прийом і видача документів за новою адресою здійснюють візові центри Бельгії та Іспанії.

З 30 березня за цією ж адресою працюватимуть візові центри Фінляндії та Швеції.

Усі візові центри розташовуватимуться за однією адресою: Бізнес-Центр "Гуллівер", пл. Спортивна, 1А, 8 поверх.

Джерело


 

Останні кроки України на шляху до безвізового режиму з ЄС: що має зробити українська влада?

   000000eu320 березня 2015 року з 11.45 до 12.30 в приміщенні Українського кризового медіа центру (Український дім, вул. Хрещатик 2) Громадська ініціатива «Європа без Бар’єрів» за підтримки Європейської програмної ініціативи Міжнародного фонду «Відродження» проводить прес-конференцію: «Останні кроки України на шляху до безвізового режиму з ЄС: що має зробити українська влада?»000000vid

  Під час Ризького саміту в травні 2015 року українська влада очікує на позитивне рішення Європейського Союзу щодо скасування віз для громадян України. Свої оптимістичні очікування, урядовці обґрунтовують фактичним завершенням Україною завдань, передбачених 2-ю фазою Плану дій з візової лібералізації. Натомість експертні групи Єврокомісії, що відвідали Україну на початку року з оціночною місією, стримано коментують прогрес та успіхи української сторони, офіційні висновки яких будуть відомі впритул до саміту в Ризі. Експерти Європи без Бар’єрів представлять свою оцінку процесу виконання Урядом зобов’язань перед ЄС, а також окреслять перелік проблемних завдань, які все ще повинні бути виконані Урядом України задля скасування ЄС віз для українців. Експерти розкриють рівень політичної готовності ЄС ухвалити таке рішення за умов відкритого збройного конфлікту на Сході України. 

- Найважливіші інституційні та процесуальні «пробіли» 2-ї імплементаційної фази, та шляхи їх усунення? 
- Протидія корупції та дискримінації, чи відповідають найбільш чутливі сфери стандартам ЄС? 
- Чи стануть міграційні ризики та боротьба з організованою злочинністю викликом для остаточного скасування віз? 

Учасники: 
Ірина Сушко, керівник громадської організації «Європа без Бар’єрів» 

Мар’яна Кузьо, керівник проектів, «Європа без Бар’єрів». 

Контакти: Teл./факс:+38 044 2386843, e-mail: maryana.kuzio@gmail.comiryna_sushko@ukr.net

Джерело


 

Рада асоціації між Україною та ЄС схвалила оновлений Порядок денний асоціації

000000image_384Спільний прес-реліз щодо схвалення Радою асоціації між Україною та ЄС оновленого Порядку денного асоціації

Рада асоціації між Україною та ЄС схвалила оновлений Порядок денний асоціації, який сприятиме процесу поглибленого реформування і модернізації економіки України. Будучи узгодженим між Урядом України та ЄС і його державами-членами, цей документ є основним політичним інструментом реалізації та моніторингу Угоди про асоціацію.

У порядку денному асоціації між Україною та ЄС закладено практичну основу для досягнення спільних цілей політичної асоціації та економічної інтеграції у формі списку пріоритетних реформ і конкретних заходів, а також підтримки ЄС з широкого кола важливих питань, які є предметом Угоди про асоціацію, частина з яких тимчасово застосовується з 1 листопада 2014 року. Оновлений документ тепер відображає посилений рівень асоціації у двосторонніх відносинах.

Порядком денним асоціації також передбачено десять короткострокових заходів у сфері реформування конституції, виборів, судової системи, боротьби з корупцією, державного управління, енергетики, дерегуляції, державних закупівель, оподаткування та зовнішнього аудиту, які є першочерговими для України.

ЄС і Україна визнають важливість підтримки узгоджених пріоритетів за допомогою належних і достатніх політичних, технічних і фінансових інструментів, підтверджують свою рішучість продовжувати співпрацю у напрямку політичної асоціації та економічної інтеграції України з ЄС і наголошують на важливості швидкої ратифікації Угоди про асоціацію всіма державами-членами ЄС відповідно до їх національних процедур.

Обидві сторони погодилися об'єднати свої зусилля з метою ефективного виконання Порядку денного асоціації та Угоди про асоціацію і забезпечення ретельного моніторингу цього процесу.

Реалізація Порядку денного асоціації буде предметом та частиною процесу щорічного звітування, моніторингу та оцінки.

Джерело


 

Європейський простір запускає "Календар можливостей"

calendarКалендар можливостей від Європейського простору - засіб, за яким можна слідкувати за всіма дедлайнами та не забувати подати заявку на стипендію, грант, програму, конференцію, семінар чи іншу можливість.

Тематика включає:

1. Заходи на європейську тематику.
2. Заходи, що проводяться в Європі на відповідну тематику.
3. Заходи, що підтримуються інституціями ЄС.

Як користуватися?

Перейшовши за посиланням, варто вибрати необхідну дату та клікнути на можливість щоб переглянути докладніше.

Всі можливості розміщені по даті дедлайну.

Функція "Додавай власну можливість"

Щоб додати інформацію про можливість/захід до календаря, необхідно написати на адресу oleksandr_yaroshchuk@hotmail.com. Інформація про захід має відповідати тематиці календаря. Перед публікацією в календарі інформація розміщується на сайті "Європейського простору".

Переглянути календар можна тут


 

Обласна наукова конференція щодо перспектив розвитку молочного скотарства в умовах реалізації продуктів в ЄС

lefanu-dairy_2647026bОбласна наукова конференція щодо перспектив розвитку молочного скотарства в умовах реалізації продуктів в Європейському Союзі, відбулася 12 березня в Чернігівській ОДА.

У роботі конференції взяли участь заступник голови облдержадміністрації Костянтин Лубенцов, представники управлінь агропромислового розвитку районних державних адміністрацій, Головного управління ветеринарної медицини області, Департаменту агропромислового розвитку, Інституту сільськогосподарської мікробіології та агропромислового виробництва НААН України, Асоціації виробників молока України, технологи в галузі тваринництва, керівники сільгосппідприємств.

Підписання Україною угоди про асоціацію з ЄС змушує вітчизняного виробника взяти на себе відповідальність за дотримання вимог щодо якості продукції. Проте, щоб вийти та закріпитися на Європейському ринку, необхідно суворо дотримуватись виробничих та управлінських процедур.

На Чернігівщині, незважаючи на складні економічні умови, за минулий рік вироблено понад 217 тисяч тонн молока. Аналіз стану молочної галузі Чернігівщини показує, що загальний обсяг виробництва молока у валовому продукті галузі тваринництва є домінуючим. Молочна галузь перспективна, але вона має бути конкурентоспроможна для можливості виходу на зовнішні ринки.

На сьогодні, лише дев’ять господарств області, учасників Асоціації, мають потужності для виробництва молока класу «екстра».

Представник Головного управління ветеринарної медицини в Чернігівській областірозповів про інспектування європейськими спеціалістами п’яти молочних підприємств України, два з яких — чернігівські.Висновки інспекції за результатами перевірки мають надійти протягом шести місяців.

Також учасники зустрічі обмінялися досвідом у питаннях підвищення продуктивності корів, будівництва і реконструкції молочних комплексів, впровадження нових технологій у виробництво тваринницької продукції.

molochnagaluzes

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Джерело


 

ЄС зазначає, що Україна в 2014 р навіть не почала поставки за деякими безмитними квотами

000000image_384.[1]Україна не заповнила квоти ЄС на безмитну поставку сільськогосподарської продукції. Про це в інтерв'ю Бюлетеня Представництва ЄС в Україні зазначив керівник торговельно-економічної секції Представництва ЄС в Україні Ніколас Бердж.

"Є певні товари, по яких Україна повністю заповнила квоти - наприклад, деякі види зернових, мед, фруктові соки тощо. Але існують квоти на багато інших товарів, які Україна не змогла заповнити повністю. Наприклад, овес: квота була 4 тис. т, а Україна змогла заповнити тільки 40 т, тобто лише 1% з усього обсягу. Гриби: нічого не було експортовано з України в ЄС. Така ж ситуація з солодкою кукурудзою, хоча безмитна квота - 1,5 тис. т ", - зазначив єврочиновник.

Подібна ситуація і з продукцією тваринництва. "Якщо подивитися на ці квоти, то ми побачимо, що Україна не змогла заповнити деякі з них в 2014 р, тому що по цих товарах вона ще не дотримується європейських стандартів безпеки продукції. Йдеться про молочні продукти. Курятина теж заповнена не повністю, частково тому, що існує два типи курятини: куряче м'ясо і курячі тушки. Курячі тушки взагалі не експортувалися; куряче м'ясо заповнювався більш-менш добре, але знову ж таки, не вдалося заповнити всю квоту", - прокоментував Ніколас Бердж.

Джерело


 

Онлайн-вікторина на тему Європи

800px-flag_of_europe.svg1_-300x199З 24 лютого по 24 березня триватиме всеукраїнська онлайн-вікторина на тему Європи та ЄС. Учасники зможуть перевірити свої знання про Європейський Союз та отримати приємні подарунки від Представництва Європейського Союзу в Україні.

Для участі у вікторині потрібно зареєструватися на сайті www.euroquiz.org.ua і пройти три тури онлайн-вікторини по 10 питань кожен. Той, хто успішно відповість на питання, гарантовано отримає на свою поштову адресу приємні подарунки від Представництва Європейського Союзу в Україні.

Проект фінансується Представництвом Європейського Союзу в Україні та впроваджується Фундацією “Відкрите суспільство”.

Джерело


 

 

Україна має імплементувати до національного законодавства 350 актів права ЄС

   00000gnudjukВ Україні створюються європейські правові механізми, загалом до національного законодавства необхідно імплементувати 350 актів права Євросоюзу, з них 180 – до кінця 2017 року. Як заявила на брифінгу в Києві заступник Міністра Кабінету Міністрів України – директор Урядового офісу з питань європейської інтеграції Наталія Гнидюк, це передбачено зобов’язаннями України за Угодою про асоціацію з ЄС.

«Ми повинні відійти від класичного розуміння того, що євроінтеграція – тільки зовнішній політичний вимір, бо з моменту підписання Угоди про асоціацію це стає на 80% питанням внутрішньої політики, дорожньою картою реформ в Україні», - наголосила Н.Гнидюк.

Відповідно, змінюються і підходи до діяльності державних інституцій, їх взаємодії з громадянським суспільством та бізнес-середовищем. Насамперед, кожне міністерство публікує плани імплементації тих чи інших нормативних актів, що дозволяє бізнес-асоціаціям, представникам громадянського суспільства долучитись до дискусії, а також відстежити – коли і в якій сфері мають змінитися правила гри в межах реалізації тих чи інших реформ. Зокрема, на перші відгуки від бізнес-середовища щодо того, чи спрощуються для них норми ведення бізнесу урядовий офіс очікує вже найближчим часом, за підсумками першого кварталу 2015 року, коли оцінюватимуться перші результати імплементації Угоди про асоціацію.

«Ми мусимо запроваджувати норми права, які, з одного боку, гарантуватимуть європейські стандарти життя в Україні, з іншого - у нашому діалозі з європейською стороною ми повинні захистити наші національні інтереси», - зазначила директор Урядового офісу.

Вона пояснила, що одним із завдань Урядового офісу з питань європейської інтеграції є побудова, в хорошому розумінні цього слова, європейської бюрократії, яка буде спроможна здійснити адаптацію українського законодавства до європейського. Н.Гнидюк підкреслила необхідність формування фахової команди спеціалістів, і зокрема, юристів, які добре знають європейське право для виконання цих завдань: «Ми маємо побудувати команду спеціалістів у міністерствах – через інститут заступників міністрів з питань євроінтеграції, яка буде здатна розмовляти однією мовою з представниками тієї ж бюрократії в ЄС, досконало знати і англійську як робочу мову ЄС, і правові норми Євросоюзу, ці висококласні фахівці мають розуміти, які норми треба адаптувати до європейського права. І ще дуже важливо - вони мають фахово доводити представникам ЄС, Єврокомісії, що нормативні акти, які приймаються згідно з нашими зобов’язаннями за Угодою, з відповідними формулюваннями, повністю відповідають законодавству ЄС».

За словами Н.Гнидюк, Урядовий офіс з питань європейської інтеграції є частиною бюрократичної машини, яка на щоденній основі забезпечує виконання Угоди про асоціацію, координує цю діяльність міністерств і відомств, звітує перед інституціями ЄС. 

«Виконання угоди про асоціацію – це спільне завдання уряду, бізнес-асоціації, експертного середовища, громадянського суспільства. Ми запрошуємо до дискусії, сподіваємось також на співпрацю з Платформою громадянського суспільства Україна-ЄС, яку створено згідно з Угодою про асоціацію», - наголосила Н.Гнидюк.

Урядові структури налаштовані працювати відкрито і прозоро для успішного виконання Угоди про асоціацію. Щоквартально будуть публікуватися звіти про виконання Угоди. Перший такий звіт вже доступний на урядовому порталі, констатувала Н.Гнидюк.

Джерело Урядовий портал


 

<1 2 ... 58 59 60 61 62 ... 72 73 >