Програми та гранти
Програма Expo Live Innovation Impact Grant

expo-live-2020-innovation-impact-grant-programmeКоманда Експо Дубай 2020 відкрила програму грантової допомоги Expo Live Innovation Impact Grant, що спрямована на реалізацію проектів соціальних інновацій. 

Програма спрямована на фінансування новаторських та інноваційних рішень, які будуть відповідати духу Експо Дубай 2020 і темі «Об’єднуємо людей. Створюємо майбутнє». Взяти участь в програмі можуть представники будь-якої країни, а основною умовою розгляду проекту буде його соціальна спрямованість.

Основними напрямками фінансування є проекти, які стосуються трьох основних тем Експо Дубай 2020:

1. МОЖЛИВОСТІ

1.1. Освіта
• Покращення якості освіти та доступу до неї, підготовка кадрів та нарощення потенціалу
• Менторство та підтримка мереж
• Інтернет освіта та нові інструменти для навчання
• Школи та навчальні програми майбутнього

1.2. Працевлаштування
• Доступ до ринку праці
• Навчання для нових робочих місць
• Автоматизація робочого процесу (штучний інтелект та робототехніка)

1.3. Нова індустрія
• Посилення підприємництва
• Стимулювання розвитку малих і середніх підприємств (МСП)
• Нові та новаторські сектори економіки, галузі та бізнес-моделі
• Майбутні виробництва та послуги

1.4. Фінансовий капітал
• Доступ до світових ринків
• Соціальне підприємництво, ефективні інвестиції та нова філантропія

1.5. Управління
• Системи для підвищення прозорості, винахідливості та конкурентоспроможності
• Інноваційні екосистеми
• Творчі спільноти

2. МОБІЛЬНІСТЬ

2.1. Перевезення
• Засоби і режими транспорту
• Сталі та низьковуглецеві рішення
• «Розумна» інфраструктура

2.2. Подорожі та дослідження
• Вивчення нових кордонів для знаходження людей, місць і можливостей
• Зв’язок між міграцією та можливостями

2.3. Логістика
• Ланцюги постачання майбутнього
• Відстеження та безпека товарів
• Логістичні коридори та зв’язок між різними видами транспорту

2.4. Цифрове об’єднання
• Доступ до віддалених служб (наприклад, Інтернет, охорона здоров’я, освіта)
• Великі дані, Інтернет речей і розумні міста
• Віртуальний і агументований досвід
• Навігаційні та супутникові програми

3. СТАЛИЙ РОЗВИТОК

3.1. Ресурси
• Ефективність використання ресурсів, управління, зберігання та розповсюдження
• Стале виробництво продуктів харчування

3.2. Сталі міста та місця проживання
• Сталий спосіб життя (дизайн та виготовлення)
• Сталі матеріали
• Зелені стандарти та найкращі практики

3.3. Зміни клімату
• Контроль та управління викидами
• Новітні технології для пом’якшення наслідків зміни клімату

3.4. Зелене зростання
• Інновації та інвестиції в людський капітал та інфраструктуру для зеленого зростання
• Підвищення екологічної відповідальності поведінки споживачів
• Нові економічні моделі і циркулярна економіка
• Технології для переходу до зеленої економіки.

Бюджет до 100 000 USD. Термін реалізації проекту Потребує уточнення. Дедлайн Кінець 2019 року.

Умови участі

  • Консорціум – не обов’язковий, але можливий
  • Співфінансування – не потрібно, але буде додатковою перевагою
  • Аудит – на стадії подачі не потрібен. Донор може самостійно призначити зовнішнього аудитора, щоб перевірити звітні документи
  • Спеціальна реєстрація / отримання коду – реєстрація на сайті організації (https://www.f6s.com/expoliveinnovationimpactgrant/apply) і подача заявки онлайн.

Важлива інформація
Заявку можуть подавати соціальні підприємці, малі та середні підприємства, неурядові організації. Розгляд проекту відбувається в кілька стадій: 1) Подача концепції проекту (розглядається 20 робочих днів); 2) В разі схвалення – подається повна заявка (розглядається 30 робочих днів); 3) Відібрані заявники будуть запрошені в Дубаї для особистої презентації проекту перед Оціночним комітетом.

Більш детально про умови участі можна дізнатися на офіційному сайті


 

 

Грантовий конкурс з розвитку малого та середнього підприємництва

У рамках Програми ЄС COSME  Єврокомісія оголосила грантовий конкурс у сфері розвитку МСП під назвою «Підтримка імплементації Європейської Рамки Підприємницьких Компетенцій (EntreComp)». Бюджет: 500 000 євро на 1 проектну заявку. Дедлайн – 22 серпня 2019 року.

Опис грантового конкурсу:

Європейська Рамка Підприємницьких Компетенцій (EntreComp) – одна з 8 компетенцій, визначена Європейським Союзом в межах концепції «Навчання протягом життя», і визначає перелік компетенцій та умінь, що становлять суть «підприємливості».

Конкурс спрямований на впровадження EntreComp у реальні навчальні продукти, шляхом створення та розвитку партнерств на національному, регіональному та локальному рівнях; підтримки політики розвитку підприємництва; підтримки інноваційних навчальних рішень.

Загальний бюджет грантового конкурсу:

1 000 000 євро на 2 проекти від потенційних заявників (консорціумів).

Максимальний бюджет грантового конкурсу на 1 проект:

500 000 євро.

Покриття бюджету грантового конкурсу:

90 % – Єврокомісія, 10 % – члени консорціуму.

Строк фінансування та дії гранту:

01.02.2020 – 31.01.2023.

Хто може брати участь:

-         Органи влади, відповідальні за політику розвитку підприємництва та освіти;

-         Відповідні державні організації;

-         Навчальні заклади;

-         Бізнес-асоціації;

-         Центри підтримки бізнесу;

-         Заклади вищої освіти;

-         Інші типи організацій приватної та державної форм власності, діють чи мають намір діяти як учасник процесів з розвитку підприємливості серед різних верств громадян.

Чому варто брати участь українським організаціям?:

1.Виграш грантового конкурсу дозволить українським організаціям залучити кошти на впровадження та розвиток підприємницької компетенції  (EntreComp) в Україні на багатьох рівнях. Це в свою чергу дасть можливість навчальним закладам та іншим зацікавленим сторонам використовувати EntreComp та розробити набір навчальних та освітніх можливостей для розвитку підприємницької компетентності.

Українські організації матимуть можливість:

˗           отримати компенсацію витрат, пов’язаних з участю у проекті, відповідно до поданого та затвердженого бюджету;

˗           розширити власні міжнародні зв’язки;

˗           розробити та протестувати інноваційні навчальні продукти з розвитку підприємливості для різних категорій громадян;

˗           отримати досвід реалізації грантових проектів ЄС в Україні;

Кінцевий строк подачі грантової заявки:

22.08.2019, 17:00:00 (за брюссельським часом)

Як взяти участь та перемогти?:

Загальна інформація про грантовий конкурс та форма для участі:  http://bit.ly/2NcejDm.

Умови грантового конкурсу: http://bit.ly/2WXud4k.

Детальна інформація про EntreComp :

http://bit.ly/2Nby126.

http://bit.ly/2Lo3bRF.

Перелік міжнародних організацій, які шукають партнерів для подачі грантової заявки: http://bit.ly/2RyiNTz.

Посібник Мінекономрозвитку щодо процедур подання грантових заявок в рамках Програми ЄС COSME (станом на 2018 рік):http://bit.ly/2JIjLeC.

Посібник Єврокомісії щодо подання грантових заявок та користування порталом: http://bit.ly/2ZHoGRd.

Додаткові контакти

Додаткові запитання щодо грантового конкурсу можна надсилати Олександру Бабію, Консультанту з розробки і реалізації програм та донорської координації Офісу розвитку МСП при МЕРТ: obabiy@smedo.gov.ua з обов’язковою копією Андрію Ремізову, головному спеціалісту відділу розвитку підприємництва департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики Мінекономрозвитку:aremizov@me.gov.ua

Джерело


 

Безкоштовний онлайн-курс для підприємців

b96df754-c266-42c5-a0d6-de7626293109_cx0_cy9_cw0_mw1024_mh1024_s-300x225Центральноєвропейська Академія Навчань та Сертифікації (CEASC), громадська організація «Асоціація проектних менеджерів України», Uczelnia Nauk Społecznych (UNS), Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти запрошують до участі в безкоштовному онлайн-курсі.

Тематика курсу:

Вебінар 1: «Фонди ЄС: можливості фінансування освітніх проектів 2019-2020, Портал Funding&Tenders, нові функції та можливості».

Вебінар 2: «Мобільність в рамках конкурсів RISE: характеристика конкурсу, структура проектної заявки, критерії оцінювання, формальні вимоги».

Вебінар 3: «Як стати експертом Європейської Комісії з оцінки та моніторингу: крок за кроком».

Учасниками можуть бути:

  • науковий, управлінський, адміністративний та педагогічний склад закладів освіти (середні школи, університети, інститути, академії тощо незалежно від форми власності), профільних інституцій з підвищення кваліфікації, представників профільних міністерських структур;
  • громадські організації, агенції регіонального\місцевого розвитку, організації сфери консалтингу, пов’язані з проектною та міжнародною діяльністю, професійні об’єднання, асоціації, бізнес-асоціації;
  • малий та середній бізнес (SME), що планує залучати дотаційні кошти у своїй діяльності для оновлення технологій, реалізації інновацій, навчання працівників, виходу на зовнішні ринки, впровадження систем управління якістю, тощо.

Онлайн-курс це:

- три дводенні вебінари впродовж червня поточного року (10, 12, 14 червня);

- презентації та відеоматеріали;

- індивідуальна та самостійна робота після опрацювання кожної з тем онлайн-курсу.

Курс завершується отриманням Сертифікату учасника онлайн-курсу – 20 годин (дистанційна та самостійна робота).

Для отримання Сертифікату необхідно:

- заповнити реєстраційну форму;

- взяти участь в онлайн-вебінарах;

- опрацювати самостійні завдання.

Участь в онлайн-курсі безкоштовна.

Вартість отримання Сертифікату – 300 грн (включає доставку Новою Поштою).

Подати заявку на участь в онлайн-курсі можна до 9 червня 2019 року включно.

Контактна особа: Ольга Горкавчук, e-mail: vebinar.ceasc@gmail.com

+380932095312 (телефон); +380971599644 (viber/WhatsApp)

Детальна інформація за посиланням.


 

Онлайн курс для представників бізнесу

67567studylМінагрополітики, Держпродспоживслужба, проект ЄС «Вдосконалення системи контролю безпечності харчових продуктів в України» та платформа масових відкритих онлайн-курсів «Prometheus» запрошують усіх бажаючих взяти участь у безкоштовному навчальному курсі «Безпечність харчових продуктів: сучасне законодавство, сумлінний виробник, відповідальний споживач», який стартує 1 червня.

Курс розрахований на представників бізнесу, фахівців державного сектору в харчовій галузі та звичайних українських споживачів.

Цей курс простою мовою пояснює непрості питання:

  • що таке нове харчове законодавство України;
  • що харчове законодавство дає бізнесу та споживачам;
  • хто такі оператори ринку;
  • що таке простежуваність у харчовому законодавстві;
  • що таке НАССР та як його правильно читати.

Зареєструватися можна за формою, яку ви знайдете за посиланням.

Курс є повністю безкоштовним. Після завершення курсу слухачі отримають відповідний сертифікат.

Довідково:

В Україні впроваджена європейська модель контролю над якістю та безпечністю харчів – НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Point), яка дозволяє аналізувати та контролювати небезпечні фактори хімічного, мікробіологічного та фізичного походження від сировини до обігу та споживання готової продукції.

Тематика курсу:

  1. Безпечність чи якість? Що регулює харчове законодавство?
  2. Базові знання з НАССР – що необхідно знати перед впровадженням? Програми-передумови.
  3. Розуміння та застосування принципів НАССР. Як уникнути типових помилок?

Джерело


 

Безкоштовне онлайн-навчання

originalНавчальний і науково-дослідницький інститут ООН (ЮНІТАР) у партнерстві з Продовольчою і сільськогосподарьскою організацією ООН (ФАО) 13 травня - 7 червня 2019 року проводить безкоштовний онлайн навчання "Сільське господарство у міжнародних торговельних угодах".

Метою курсу є підвищення поінформованості та надання практичних рекомендацій фахівцям, які відповідають за формування стратегії розвитку сільського господарства та дотримання зобов'язань за міжнародними угодами.

Робочою мовою визначена російська. Додаткова інформація та онлайн-реєстрація (відкрита до 22 квітня 2019 року) - за посиланням: http://aita-ru.unitar.org/russian/registratciia 

 


 

Щодо виходу на ринки Західної Африки

729_486_560d6755ab7a4Одним із результатів Торгової місії до Нігерії у контексті реалізації Національної експортної стратегії щодо ’’країн у фокусі’’ стало заснування  Торгово-промисловою палатою України у березні 2019 р. Торгового дому Нігерія-Україна "NewSvit" (https://newsvit.biz).

free_horizontal_2Торговий дім Нігерія-Україна "NewSvit" - це вільний асоціативний союз організацій, до складу якого входять торговельні та виробничі підприємства Нігерії і України. Торговий дім "NewSvit" є сполучною ланкою взаємодії між нігерійськими і українськими компаніями і сприяє стабільному розвитку економічних відносин між Нігерією та Україною.

Головним завданням Торгового дому є надання допомоги українським експортерам у виході на ринки країн Західної Африки.

Завдання Торгового дому "NewSvit":
  • Здійснення експортно-імпортних операцій в інтересах продавців і покупців в Нігерії та Україні
  • Надання допомоги в здійсненні зовнішньоекономічної діяльності
  • Маркетингові дослідження внутрішнього і зовнішнього товарних ринків
  • Аналіз ринкової кон'юнктури країн Нігерії та України
  • Пошук контрагентів
  • Надання допомоги в підготовці і реалізації інвестиційних проектів
  • Організація бізнес-візитів компаній в Нігерію та Україну
  • Організація участі нігерійських та українських компаній у виставках і презентаціях

Торговий дім Нігерія-Україна "NewSvit" створений і знаходиться на території Нігерії (м. Абуджа, №45, вул. Ебіту Уківе, Джабі район). 

Контактні дані Палати: 

Недригайло Олена Валентинівна (+234 818 930 9197, nsvit.ng@gmail.com)


 

 

Щодо експорту продовольчої продукції до карибських держав

caribbeanislandsМіністерство аграрної політики та продовольства України та Міністерство закордонних справ України повідомляють, що на сьогодні торговельно-економічне співробітництво з карибськими країнами може бути перспективним напрямом, втім  цьому регіону  приділяється недостатня увага з боку українських компаній.

Карибські країни для забезпечення внутрішнього попиту імпортують в основному такі продовольчі товари: перероблені харчові продукти, зернові (пшениця, кукурудза, рис), продукти тваринництва (м'ясо-молочні), алкогольні та безалкогольні напої, сою, цукор і пальмову олію.

Для допомоги у виході на ринки карибських країн та пошуку партнерів надаємо перелік торгово-промислових палат карибських держав (Завантажити список)


 

 

Нові можливості для МСП

imagesrthrEEN Ukraine Consortium пропонує українським підприємствам унікальну можливість на безкоштовній основі оцінити рівень розвитку інноваційного потенціалу підприємства та отримати спеціалізований бенчмаркенговий звіт та консультації щодо оптимізації процесів менеджменту. 

Оцінка проводиться на платформі IMP³rove Academy - Європейської академії з управління інноваціями www.improve-innovation.eu.
За 2017-2018 роки 38 українських компаній, що прагнутьрозвиватися, скористались безкоштовною можливістю оцінити рівень розвитку своїх підприємств та отримали бенчмаркенговий звіт і сертифікат.

Основні критерії участі МСП у проекті:
- Підприємство зареєстроване в Україні та не перебуває у процесі ліквідації та банкрутства;
- Діяльність компанії складає не менше 3-4 років для проведення аналізу - «Оцінка інноваційного менеджменту» та не менше 1 року для проведення аналізу - «Цифровий інноваційний фактор»;
- Загальна кількість працівників підприємства становить не менше 5 осіб;
- Уповноважений представник володіє англійською мовою на рівні, що дозволить зрозуміти та заповнити звіт, який містить 47 онлайн запитань.

Переваги для вашого бізнесу:
Ви отримаєте сертифікований звіт від IMP³rove Academy, що відповідає Європейським стандартам менеджменту CEN/TS 16 555-1& CWA 15899. Отриманий звіт дозволить побачити сильні та слабкі сторони компанії;
Ви отримаєте сертифікат про успішну участь Вашого підприємства в «Аналізі інноваційного потенціалу МСП» від IMP³rove Academy;
Ви отримаєте рекомендації щодо підвищення інноваційної спроможності компанії;
Діяльність компанії буде порівнюватись з провідними компаніями Європи у вашому профільному сегменті;

Інформація, отримана під час оцінки є цілком конфіденційною.

Щоб подати заявку на участь, надішліть запит з поміткою «IMP³rove аналіз» на нашу пошту een.network.ukraine@gmail.com

Кількість безкоштовних ваучерів обмежена.

Джерело


 

Новий формат від Fit for partnership with Germany

giz_logoОфіс Програми «Fit for Partnership with Germany» в Україні повідомляє, що у 2019 році українським учасникам буде запропоновано новий формат групи – “Економічна кооперація з фокусом на Industrie 4.0”.

Підготовчий семінар в Києві для групи відбудеться 08-10.02.201року.

Перебування в Німеччині: 24.03.-18.04.2019 в м.Целлє (Celle). В рамках програми заплановане відвідування Hannover Messe.

Мова програми: англійська.

Цільова група – підприємці середньої та вищої ланки:

  • промислових підприємств
  • підприємств, що займаються дослідженнями та розробками
  • просунутих стартапів
  • ІТ для Industry 4.0.

Пріоритетні напрями:

  • дигіталізація підприємств та виробництва (Digital factory, Smart Manufacturing)
  • роботизація на виробництві та в сфері послуг, промислова автоматизація
  • адитивне виробництво (3D-друк)
  • нові матеріали
  • масова кастомізація
  • безпілотний транспорт – автомобілі, навантажувачі, літальні апарати, їх застосування, в т.ч. в промисловості та сільському господарстві
  • смарт фармінг
  • смарт енергоефективність, технології зберігання та передачі даних
  • інтернет речей та послуг
  • комунікації та зв’язок
  • Big Data
  • Блокчейн
  • робота з інформацією
  • штучний інтелект

Приймаються документи до 14 січня 2019 року.

Джерело


 

До уваги суб'єктів господарювання області!

1657ce782553ecc5 грудня розпочався прийом заявок від українських компаній на участь в V хвилі програми «Кліматичні Інноваційні Ваучери» від ЄБРР. Переможці отримають до 20 тис євро на реалізацію своїх кліматичних розробок.

Фінансову допомогу (далі – ваучер) отримають українські компанії, розробки яких спрямовані на скорочення обсягів споживання енергії та ресурсоємності підприємств, зменшення викидів парникових газів та негативного впливу на довкілля тощо. Дізнатись про переможців, які вже отримали ваучери на попередніх етапах програми,можна тут.

Взяти участь у програмі «Кліматичні Інноваційні Ваучери» можуть приватні компанії, які працюють на ринку не менше 1 року, зареєстровані в Україні та з українськими власниками. Потенційні учасники мають ознайомитись зправилами і заповнити заявку  до 1 лютого 2019 року включно.

Програма реалізується за принципом співфінансування: грант покриваєбільшу частину (до 80%) витрат на впровадження кліматичної розробки згідно поданого проекту. Це означає, що компанія-отримувач ваучеру також здійснює частину необхідних інвестицій у розмірі не менше 25% від суми гранту.

Програма «Кліматичні Інноваційні Ваучери» започаткована в рамках програми ЄБРР «Центр передачі технологій і фінансів у сфері зміни клімату» (FINTECC) за фінансування Євросоюзу. В Україні її впроваджує ГО Greencubator.

Більше інформації щодо програми ви можете отримати, звернувшись до Керівника програм з підприємництва ГО Greencubator Надії Артем’євої:nadiia@greencubator.info. Або надіслати запит через форму зворотнього зв’язку на сайті програми.

Джерело


 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 >