Огляд, статті
Співробітництво з Китаєм

45903-194741-31208Відбулася зустріч Першого віце-прем’єр-міністра - Міністра економічного розвитку і торгівлі України Степана Кубіва з Головою Китайського комітету сприяння міжнародної торгівлі Цзян Цзенвеєм.

На зустрічі Степан Кубів підкреслив, що Китай є  стратегічним торговельним партнером для України, а відтак, посилення співпраці між нашими країнами є важливим завданням.

“В 2017 році  обсяг двосторонньої торгівлі Україна-Китай склав $7,7 млрд, тобто зріс на 18% відносно попереднього року. Тенденція зростання продовжується і в  поточному році: за І квартал 2018 обсяг двосторонньої торгівлі склав майже $2 млрд, тобто на 18,7% більше за аналогічний період торік”, - зазначив Перший віце-прем’єр-міністр.

Кубів додав, що поліпшенню двосторонніх бізнес-контактів сприятиме участь України у міжнародній виставці "China International Import Expo-2018", яка відбудеться у листопаді 2018 року у Шанхаї.

Він також закликав китайські компанії до співпраці з українськими колегами для реалізації спільних проектів у сфері сонячної енергетики, сільського господарства,  інфраструктури, зокрема портової інфраструктури.

Наталія Микольська, заступник Міністра - Торговий представник України, в свою чергу додала, що згідно з Експортною стратегією України Китай є одним з найперспективніших ринків для українського експорту, а відтак, продовження конструктивної співпраці має включати розширення обсягів та видів продукції, якими торгують країни.

Джерело


 

Щодо експорту яловичини до Туреччини
turkey_flagДержпродспоживслужба та компетентний орган Республіки Туреччина погодили ветеринарний сертифікат здоров’я для свіжого, охолодженого, замороженого м’яса в тушах/м’яса обвалки великої рогатої худоби, призначеної для імпорту до Туреччини з України.
Із зазначеним сертифікатом можна ознайомитися за посиланням 
 
 
 
 

Торгова місія в Німеччину

germany_fb-01Офіс з просування експорту запрошує українських виробників продуктів харчування в бізнес-делегацію Торгової місії до Німеччини, яка відбудеться 17-20 вересня 2018 року у Мюнхені.

До участі запрошуються виробники наступних категорій продуктів: цукерки і випічка, готові м’ясні вироби і соуси, соки і джеми, молочні продукти і конфітюри, готові до вживання ягоди і фруктів та інших продуктів харчування!

Мета торгової місії: забезпечити торгівельні можливості в форматі В2В на ринку Німеччини для українських підприємств сектору харчової продукції.

Програмою передбачено:

  • Встановлення B2B контактів, програма зустрічей з якими буде розроблена у співпраці з професійним німецьким бізнес-консультантом. Знайомство з консультантом відбудеться 10-го липня в Києві. Більше інформації про зустріч: http://preview.mailerlite.com/b5z9k5 
  • Вивчення ринкових можливостей для українських компаній в Німеччині.
  • Знайомство зі стейкхолдерами в Німеччині для початку/розширення експорту, секторальні візити для обміну досвідом до найуспішніших німецьких компаній .

РЕЄСТРАЦІЯ  відкрита до 15 липня 2018 р. включно за посиланням>>  

Перш ніж заповнити заявку на участь, переконайтесь, що Ваша компанія відповідає КРИТЕРІЯМ ВІДБОРУ:

  • Компанія є виробником продуктів харчування
  • Компанія є зареєстрованим суб’єктом (приватний підприємець або юридична особа) згідно чинного законодавства України
  • Компанія є малим або середнім бізнесом – максимум 250 працівників
  • Власність підприємства: принаймні 51% акцій компанії належать громадянам України
  • Компанія-учасник гарантує покрити логістичні витрати свого представника
  • Учасник торгової місії вільно володіє англійською мовою
  • Хороша репутація
  • Плюс: наявність веб-сайту та маркетингових матеріалів англійською або/та німецькою мовою

Довідково:

  • Участь у програмі торгової місії безкоштовна для українських компаній, які пройдуть відбір до участі (10 компаній)
  • Бізнес складова організується Офісом з просування експорту та за допомогою німецького бізнес-консультанта
  • Учасники самостійно покривають витрати на квитки, проживання, харчування;
  • Робоча мова торгової місії та підготовки до неї – виключно англійська.

Джерело


 

До уваги підприємств харчової промисловості!

absorm-germany10 липня в рамках події “Absorb Germany Trade Opportunities” в м.Київ проходитиме освітній семінар щодо експорту продуктів харчової промисловості на ринок Німеччини.

Питання семінару:

  • Сегментація та тенденції ринку харчової продукції в Німеччині
  • Торгові можливості для експортно-орієнтованих українських компаній сектору готових харчових продуктів
  • Виклики в торгівельних відносинах з Німеччиною
  • Імпортні мита, обмеження та правила
  • Смаки споживачів, діловий етикет
  • Огляд основних німецьких компаній галузі, їх досвід
  • Огляд галузевих заходів у Німеччині
  • Презентація торгової місії до Німеччини: критерії відбору до бізнес делегації, програма, умови участі і т.і.

Місце проведення: Офіс з просування експорту інформує з підтвердженням участі 

Робоча мова: англійська

Зареєструватися

Останній термін реєстрації – 8 липня. Підтвердження участі Ви отримаєте на електронну пошту, яку вкажете при реєстрації.

Участь для українських виробників харчової продукції є безкоштовною.

Джерело


 

 

Виставка Import Expo в Китаї

chinaexpoУкраїна готується представити національний та колективні стенди на China International Import Expo 2018 – першій міжнародній виставці з імпорту в Китаї, яка відбудеться восени цього року в Шанхаї. Виставка стане “воротами” до багатомільярдного ринку Китаю, який в найближчі 5 років планує імпортувати продукцію на суму $10 трильйонів.

Українська делегація на чолі з керівником Офісу з просування експорту при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України Мар’яною Каганяк відвідала Пекін та Шанхай з метою підготовки до участі України у першій міжнародній виставці з імпорту China International Import Expo 2018.

“Китай є ринком у фокусі для нашого експорту згідно з Експортною стратегією України. Минулого року нам вдалось перезавантажити торговельно-економічні відносини із цією країною. Те, що Україна вперше представить національний стенд на міжнародній виставці з імпорту в Китаї, є важливим результатом цього. Китай розглядає Україну як надійного стратегічного торговельного партнера, а тому і як одну з країн, яка може забезпечити споживачів в Китаї якісними, конкурентними та унікальними товарами й послугами”, - повідомила заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі - Торговий представник Наталія Микольська, зазначивши також, що для українського бізнесу участь у виставці - це нові можливості на ринку КНР.

Керівник Офісу з просування експорту Мар'яна Каганяк розповіла: “КНР відкриває свій ринок для конкурентних товарів і послуг, і зміна курсу створює нові можливості для українського експорту на надзвичайно масштабному ринку. China International Import Expo 2018 є частиною програми уряду Китаю по залученню якісного імпорту в країну, тому Україні важливо представити свій торговельний потенціал на СІІЕ 2018 найкращими та найбільш інноваційними продуктами та послугами, представити туристичні та інвестиційні можливості, виділитись та запам’ятатись серед майже сотні країн-учасниць”.

У рамках візиту відбулась зустріч із заступником Директора Департаменту Євразії паном Ванг Каксуан (Wang Kaixuan) Міністерства комерції КНР, представниками Посольства України в Китаї, організаторами CII Expo Bureau National Exhibition та Дмитром Танасійчуком, керівником «Українського дому» в Пекіні.

Джерело


 

<1 2 ...187 188 189 190 191 ...199 200 >