Огляд, статті
Про новий Експортний бренд

Міністерство економічного розвитку і торгівлі та Офіс з просування експорту презентували Експортний бренд України.

Чому Україна створила експортний бренд

Країни з сильними брендами здатні ефективніше створювати економічну додану вартість та експортувати власні продукти; залучати інвестиції, туристів і таланти; змінювати стереотипи і будувати власні конкурентні переваги. Експортний бренд та бренд Країни взаємозалежні. Чим сильнішим стає бренд Країни, тим успішнішим буде український експорт. Чим більше Україна експортує, тим потужнішим ставатиме бренд UkraineNOW.   

Існують авторитетні міжнародні рейтинги, які оцінюють бренди країн світу та експортні бренди країн (рейтинг Made In Country Index). Рейтинг топ-10 найсильніших брендів-країн на 90% співпадає з експортним рейтингом. При тому чим краща репутація країни як експортера, тим вищий її рейтинг як країни в цілому.

Є різні підходи до брендингу країн: один бренд для всіх потреб; різні бренди для інвестицій, експорту, туризму; парасольковий бренд плюс секторальні. Розробка двох брендів (Країни та Експортного) збіглись у часі, і хоча на момент презентації бренда України Офіс з просування експорту вже розробив візуальну частину експортного бренда, нам довелось зупинитись, переглянути нові ввідні і створити абсолютно новий візуальний та смисловий експортний бренд.

Зараз, експортний бренд України базується на Бренді UkraineNow, що відповідає політиці держави створювати стійкий емоційний та візуальний зв’язок між різними галузями та секторами.

Що таке експортний бренд?

Експортний бренд –  це перш за все бренд-платформа, а не лише  візуальні атрибути – лого чи галузеві піктограми. Це  глибокі сенси, стратегії, адекватні нашому менталітету, досягненням та експортним можливостям. Основне завдання у сфері експортного брендинга полягає у формуванні міжнародного іміджу України як надійного торгового партнера для світу.

Експортний бренд має індивідуальний графічний стиль та  елементи, котрі допомагають краще комунікувати експортні можливості галузей. Основою логознаку експортного бренду є буква  “U”. Це перша буква в назві Ukraine з якою Україна може і повинна будувати стійку асоціацію: ми, по суті, повинні “приватизувати” букву U.

Слоган експортного бренда України – Trade with Ukraine – спонукає до дії та міжнародного партнерства. Наш експортний слоган – це своєрідна обіцянка: «Україна готова до співпраці зі світом». Як і UkraineNOW експортний бренд є конструктором, котрий легко адаптується під різні галузі та сектори.

Вперше, у повному обсязі експортне брендування буде використано на національному стенді в Китаї під час найбільшої світової експортно-імпортної виставки China International Import EXPO 2018.

Також вже було реалізовано кілька пілотних проектів з новим брендуванням для тестування. Важливо, щоб на усіх наступних заходах за участі українських експортерів використовувалось саме експортне брендування.  Для цього створено виставковий бренд-бук, котрий роз’яснює, як у єдиному стилі забудовувати різні типи стендів від національного та найбільших колективних стендів до найбюджетніших.

Експортний бренд розроблений Офісом з просування експорту за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу. Над розробкою Експортного бренда, його бренд-платформи та бренд-буку, а також  Виставкового бренд-буку працювала агенція BeCentric.

Як це допоможе експортерам?

Експортний бренд є об’єднуючою платформою для всіх національних виробників. Він спрощує виробникам товарів та послуг вихід на нові експортні ринки, надає можливість кожному українському експортерові повсякчас користуватися репутацією всіх інших українських компаній, незалежно від галузі.

Цей ефект називають крос-категорійною підтримкою, коли споживач переносить позитивний досвід взаємодії з однією категорією товарів, походженням з України (наприклад, одяг), на незнайомі товари з іншої категорії (наприклад, продукти харчування).

Сильний Експортний бренд особливо важливий для експортерів сегменту малого і середнього бізнесу. Додаткові витрати, пов'язані з просуванням на зовнішніх ринках, часто стають для них суттєвою перешкодою для виходу на міжнародні ринки.

Кожна країна веде експортну комунікацію зі світом, маючи декілька цільових аудиторій: інвестори, байери, рітейл мережі, виробники, споживачі, уряди інших країн. Експортний бренд є стрижнем комунікації, який потужно, системно та послідовно почне комунікувати експортні можливості України.

Шлях експортного бренду тільки починається. Його просування триватимероками, у цьому процесі вже беруть участь десятки тисяч людей — від державних службовців, дипломатів до підприємців (українських експортерів товарів і послуг), асоціацій.

Чим більше якісних українських товарів і послуг продаватиметься у світі, тим  потужнішим ставатиме український експортний бренд, а з ним і вся Україна. Успіх країни складається з успіху кожної людини, кожного бізнесу, кожного товару та послуги.  

Джерело: Liga.net


 

Навчальний семінар для експортерів

usa26 вересня 2018 р. у Києві відбудетьсянавчальний семінар Програми розвитку комерційного права Міністерства торгівлі США (CLDP): "Експорт до США, Прикладне дослідження: Технічні бар'єри у торгівлі – стандарти та оцінка відповідності" стосовно подолання тех.бар'єрів при виходіна ринок США. Семінар проводиться CLDP за допомогою Мінекономрозвитку та ТПП України для представників вітчизняного бізнесу.

Мета семінару:

- досягти поглибленого двостороннього розуміння стосовно розробки та функціонування американських та українських стандартів, системи регламентів та системи оцінки відповідності;

- розглянути та підтвердити національні підходи, в т.ч. подібності та відмінності, що стосуються торгівлі;

- представити конкретні документальні приклади стосовно вогнетривких кабелів для поглиблення розуміння процесів кожної країни, та можливостей для двосторонньої співпраці.

Програма

Мова навчання - англійська, буде забезпечено синхронний переклад.

Участь в семінарі безкоштовна.

У разі виникнення питань щодо участі у семінарі звертайтесь за тел. +38(067)679-67-81 або по e-mail avk-zed@ucci.org.ua, відповідальна особа - Олександр Колесніков.

Джерело


 

Вебінари від SheExports

Програма She Exports Офісу з просування експорту започатковує новий формат освітніх заходів – вебінар-марафон. Запрошуємо 29 вересня прослухати серію вебінарів за такими темами:

10:00 – 10:45 “Цифрова трансформація в бізнесі”

11:00 – 11:45 “Жінки в бізнесі: ДНК лідера”

12:00 – 13:00 “Тренди майбутнього: Як бути лідером в епоху змін?”

16:00 – 17:00 “Жінки в бізнесі: медіа та репутація”

Реєстрація:
1) Заповніть реєстраційну форму за цим посиланням – https://goo.gl/forms/SyM0dKyzCHijjc6p1 

Після цієї онлайн-реєстрації Ви отримаєте підтвердження за Email та онлайн-посилання для перегляду онлайн-трансляції вебінарів 29.09.2018. 

Онлайн-трансляція запланована на каналі YouTubeОфісу з просування експорту – Export Promotion OfficeEPO.

Контактна особа: Аліна Севастюк (alinasevastyuk@epo.org.ua, +380674628282).

Джерело


 

Презентовано Експортний бренд України

personal_page_cover_fb18 вересня 2018 року був представлений Експортний бренд України, за допомогою якого українські товари та послуги будуть просуватись на міжнародні ринки. Над розробкою Експортного бренда працював Офіс з просування експорту, проект реалізовано за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.

Навіщо Україні Експортний бренд?

Український експорт формує 50% міжнародного іміджу України. Окрім цього сильний бренд країни походження – Експортний бренд –  допомагає експортерам суттєво збільшувати обсяги продажів.

Зростання експорту має стратегічне значення для економіки України. Сьогодні експортери забезпечують 47,9% ВВП та валютних надходжень України. За 6 місяців 2018 року український експорт зріс на $2,8 млрд  у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року.

Українські експортери презентуватимуть Україну у світі ідентично й послідовно, забезпечуючи:

  • єдине візуальне брендування українських експортерів на міжнародних ЕКСПО та галузевих виставках;

  • послідовну комунікацію основних повідомлень Експортного бренда та характеристик українських товарів через маркетингові та рекламні матеріали;

  • систематичне інформування про можливості і конкурентні переваги експортно орієнтованих галузей України.

Експортний бренд – виключно важливий для просування українського експорту, він є стрижнем комунікації про українські товари. Сильний експортний бренд особливо важливий для експортерів сегменту малого й середнього бізнесу. Додаткові витрати, пов’язані з просуванням на зовнішніх ринках, часто стають для них суттєвою перешкодою для розвитку експортного потенціалу.

Експортний бренд на China International Import EXPO 2018

Вже у листопаді цього року українські експортери, об’єднані експортним брендом, представлятимуть досягнення та експортні можливості України на China International Import EXPO 2018, наймасштабніший міжнародній експортній виставці світу.

Експортну пропозицію України представлятимуть харчова промисловість, галузь інформаційно-комунікаційних технологій, креативна галузь, машинобудування, аерокосмічна та авіаційна галузі і сектор туризму.  

Взаємозв’язок загальнонаціонального бренда України UkraineNow та Експортного бренда

Експортний бренд базується на бренді UkraineNow. Це відповідає політиці держави створювати стійкий емоційний та візуальний зв’язок між різними галузями та секторами.

Бренд країни та Експортний бренд мають спільну тему, однак різні практичні завдання.

UkraineNow – загальний бренд країни, що формує сприйняття України та українців у світі. Бренд позиціонує Україну через комунікацію повідомлень про загальнонаціональні цінності, якість життя, інвестиційні можливості, культуру і туризм.

Експортний бренд України презентує Україну як вигідного торгового партнера, що продає якісну, автентичну, інноваційну та креативну продукцію.

До Експортного бренда виставляються також суттєві практичні вимоги. По-перше, Експортний бренд має передбачати виключно високий рівень адаптивності до галузі і товару. По-друге, Експортний бренд повинен працювати для брендування всіх типів виставкових площ: від найбільших та найдорожчих національних павільйонів до найменших виставкових стендів окремих виробників. По-третє, Експортний бренд має з часом трансформуватися у національну відзнаку якості Made in Ukraine.  

Бренд-бук Експортного бренда доступний за посиланням:

https://epo.org.ua/wp-content/uploads/Data/Експортний_бренд-бук_веб.pdf

Виставковий бренд-бук доступний за посиланням:

https://epo.org.ua/wp-content/uploads/Data/Виставковий_бренд-бук_веб.pdf

Відео Експортного бренда: https://youtu.be/NAa0fBjonFM

Конструктор Експортного бренда: http://exportbrand.epo.org.ua

Експортний Бренд є частиною проекту “Консолідація експортного потенціалу МСБ та спрощення доступу до зовнішніх ринків”, що реалізується Офісом з просування експорту на замовлення Європейського Банку Реконструкції та Розвитку в рамках програми EU4Business.

Джерело


 

Торгова місія до Ізраїлю

img_2015-07-23747319452Офіс з просування експорту запрошує у торгову місію до Тель-Авіву виробників харчових продуктів: цукерок і випічки, готових м’ясних виробів і соусів, соків і джемів, сирів і конфітюрів, батончиків і напоїв, ягід, фруктів і овочів готових до вживання (запакованих) та інших.

Дати: 25 – 27 листопада 2018 р.

МЕТА ТОРГОВОЇ МІСІЇ: забезпечити торгівельні можливості в форматі В2В на ринку Ізраїлю для українських підприємств сектору готової їжі.

В ПРОГРАМІ ТОРГОВОЇ МІСІЇ ПЕРЕДБАЧЕНО (попередня програма):

Підготовка до ведення переговорів в Ізраїлі

  • Семінар на тему “Як розпочати бізнес в Ізраїлі в секторі харчових продуктів”
  • Знайомство з бізнес-консультантом, презентація фінальної програми торгової місії, розкладу В2В зустрічей, обговорення цілей
  • Ділові візити на виробництво харчових продуктів для обміну досвідом, можливості задати запитання, дізнатись ВСЕ про ведення бізнесу в Ізраїлі
  • Store price check

Україно-ізраїльський бізнес день

  •  Індивідуальні В2В зустрічі* організовані за допомогою ізраїльського бізнес-консультанта
  •  Ділова вечеря з Посольством України в Ізраїлі ТВС

* Кожна відібрана до участі в місії українська компанія отримає в середньому від 5-ти і більше індивідуально спланованих в2в зустрічей ізраїльським бізнес-консультантом. До початку місії кожна компанія отримає пакет матеріалів з розкладом в2в зустрічей, профілями ізраїльських компаній та аналізом торгівельних можливостей для кожної окремої компанії

Міжнародна виставка Israfood – найважливіша торгова подія для харчової промисловості та напоїв в Ізраїлі.

  •  Огляд виставки
  • Вільні або заплановані зустрічі * між українськими та ізраїльськими компаніями на виставці Israfood

* Є можливість, що деякі з в2в зустрічі будуть організовані на виставці Israfood і відбудуться на стендах “приймаючих” ізраїльських компаній.

ВАЖЛИВО: з зареєстрованих компаній до участі будуть обрані 10 в два етапи: 

1. Перевірка документів компанії на відповідність до критеріїв відбору

2. Проведення індивідуальних співбесід Компанія-Офіс з просування експорту-ізраїльський консалтант щодо потенціалу компанії та продукту на ринку Ізраїлю. 

Переконайтесь, що Ваша компанія відповідає КРИТЕРІЯМ ВІДБОРУ:

  • Компанія є виробником продуктів харчування готових до споживання*
  • Компанія є зареєстрованим суб’єктом (приватний підприємець або юридична особа) згідно чинного законодавства України
  • Компанія є малим або середнім бізнесом – максимум 250 працівників
  • Принаймні 51% акцій компанії належать громадянам України
  • Компанія гарантує готовність покрити витрати свого представника на участь (переліт, проживання, харчування)
  • Учасник торгової місії вільно володіє англійською мовою
  • Хороша репутація
  • Наявність веб-сайту англійською мовою

! Перевага буде надаватись компаніям, які мають сертифікат кошерності !

Реєстрацію відкрито до 2 жовтня 2018 за посиланням: https://goo.gl/4JzaJZ

Програма реалізується Офісом з просування експорту за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу 

За детальною інформацією просимо звертатися до Ірини Онікієнко: + 38 093 285 48 98 або ionikienko@epo.org.ua

Джерело


 

<1 2 ...179 180 181 182 183 ...199 200 >