Огляд, статті
Сприяння розвитку українсько-австрійського економічного співробітництва

   00000avstДо уваги підприємств, зацікавлених в налагодженні ділових контактів з партнерами Республіки Австрія - Посольство України в Республіці  Австрія пропонує своє сприяння.

    Для цього необхідно заповнити відповідні формуляри німецькою або англійською мовою та надіслати разом із супроводжувальним листом на бланку підприємства та за підписом керівника підприємства або уповноваженої на це особи на електронну адресу Посольства: info@ukremb.


 

Пошук партерів в Республіці Болгарія

00000bolgrОсновні економічні адреси в мережі Інтернет, що можуть становити інтерес для  підприємств, які планують працювати в Республіці Болгарія.

Міністерська Рада (Уряд) РБ - http://www.government.bg 
Міністерство економіки та енергетики - http://www.mi.government.bg
Міністерство землеробства і продовольства - http://www.mzgar.government.bg 
Міністерство транспорту http://www.mtc.government.bg 
Міністерство регіонального розвитку http://www.mrrb.government.bg 
Міністерство навколишнього середовища і вод http://www.moew.government.bg 
Міністерство праці і соціальної політики http://www.mlsp.government.bg 
Міністерство оборони http://www.md.government.bg 
Міністерство освіти і науки http://www.minedu.government.bg 
Міністерство охорони здоров’я http://www.mh.government.bg 
Болгарський Національний Банк (БНБ) http://www.bnb.bg 
Агентство «Митниці» http://www.customs.government.bg 
Національний Статистичний Інститут http://www.nsi.bg 
Пловдивський міжнародний ярмарок http://www.fair.bg 
Болгарська господарська палата, http://www.bia-bg.com 
Болгарська торгово-промислова палата http://www.bcci.bg

Довідково-пошукові сайти економічного характеру РБ:
http://www.yes.bg,
http://www.econ.bg,
http://www.stat.bg.


 

В Україні хочуть ввести ліцензії на заготівлю та переробку металобрухту

  000mey2Міністерство економічного розвитку і торгівлі, якому були передані повноваження ліквідованого Міністерства промислової політики, планує ліцензувати заготівлю, переробку та металургійну переробку металобрухту кольорових і чорних металів. Відповідний проект постанови опублікований на сайті Мінекономрозвитку.

0000metal

   Згідно з пояснювальною запискою до документа, міністерство у зв'язку з отриманням нових повноважень вважає за необхідне внесення відповідних змін до переліку органів ліцензування, що затверджується постановою Кабінету Міністрів України.

  Кабінет Міністрів погодився з пропозицією Міністерства економічного розвитку і торгівлі про передачу відомству повноважень ліквідованого Міністерства промислової політики.

 Таким чином, Мінекономрозвитку буде відповідальним за регулювання промислового сектора економіки України, реалізацію програм розвитку промисловості, координацію зовнішньоекономічної діяльності (у тому числі і в оборонному комплексі), розгляд антидемпінгових та антисубсидійних скарг.

Джерело


 

Чи потрапить українська яловичина на європейські ринки?

   0000jal.[1]Європейський Союз щорічно імпортує близько 300 тис. т. м’яса ВРХ. Висока купівельна спроможність європейців та розвинута культура споживання  яловичини і телятини роблять цей ринок привабливим і для українського імпорту. В рамках автономних торгових преференцій Україна має квоту на експорт м’яса ВРХ в розмірі 12 тис. т. Таким чином, експорт української яловичини до ЄС є досить цікавим та перспективним.0000jal2

  Проте для цього потрібно успішно пройти інспектування галузі з боку Європейської Комісії, що стане неможливим без дослідження худоби на губчасту енцефалопатію. Для проведення даних лабораторних досліджень в Україні потрібно щороку брати аналізи від 350 тис. голів ВРХ. Для цього з державного бюджету має бути виділено 21 млн. грн.  Однак у цьому році потрібні кошти на ці дослідження не передбачені, а це означає що шлях української яловичини до ЄС наразі закритий.

   За словами експерта аграрних ринків УКАБ  Аліни Жарко: «Експорт яловичини до ЄС дозволить Україні компенсувати втрати від закриття ринку Росії, адже м'ясо птиці вже успішно експортується до Європи, а м’ясо ВРХ має великий потенціал на її ринках. Дозвіл на експорт яловичини до ЄС вже на перших етапах зможе принести нашій державі близько 50 млн. дол. США додаткових валютних надходжень, а в майбутньому може стати локомотивом розвитку м’ясного скотарства в Україні» 

Джерело


 

 

Верховна Рада вводить мораторій на експорт лісо - та пиломатеріалів у необробленому вигляді

0000zakon

У Верховній Раді України 5 лютого 2015 року прийнято в першому читанні Проект Закону про внесення змін до Закону України «Про особливості державного регулювання діяльності суб'єктів підприємницької діяльності, пов'язаної з реалізацією та експортом лісоматеріалів» 0000les

Законопроектом передбачається

  1.Заборонити строком на 10 років вивезення за межі митної території України (експорт та реекспорт) лісоматеріалів та пиломатеріалів у необробленому вигляді:

      -лісоматеріалів у вигляді необробленої деревини, а саме ліс круглий у вигляді колод, стовпів, з транспортною вологістю більш як 22 %;

        -пиломатеріалів товщиною понад 70 міліметрів з транспортною вологістю більш як 22 %.

  2. Введення додаткової підстави для права експорту певної партії лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів  - сертифіката проходження теплової стерилізації.

    3. Доповнити перелік цінних і рідкісних порід дерев дубом.

    4. Набрання чинності Законом 1 березня 2015 року.

Суб'єкт права законодавчої ініціативи – 11 народних депутатів України наголошують, що метою законопроекту є відновлення деревообробної та меблевої промисловості в Україні, створення робочих місць, переорієнтації експорту з деревної сировини на продукцію більш широкого ступеня обробки.

Також стверджується, що законодавчі пропозиції підпадають під дію норм підпараграфу (а) параграфу 2 статті 11Генеральної угоди з тарифів і торгівлі 1994 року, згідно з якими на заборони чи обмеження експорту, які   тимчасово застосовуються  з метою попередження чи послаблення критичного дефіциту харчових продуктів або інших товарів, що мають вагоме значення для експортуючого члена СОТ, не повинні поширюватися положення  параграфа 1 цієї статті про те, що ніякі заборони чи обмеження, крім мит, податків, чи інших зборів, чи то у формі квот, імпортних або експортних ліцензій чи інших заходів, не повинні встановлюватися або застосовуватися будь-яким членом СОТ щодо імпорту будь-якого товару, який походить з території будь-якого іншого члена СОТ, або щодо експорту чи продажу на експорт будь-якого товару, призначеного для ввезення на територію будь-якого іншого члена СОТ.

В той же час Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради підкреслює, що у супровідних до проекту документах не наведено чітких обґрунтувань щодо доцільності запровадження саме заборони, а не обмеження вивезення за межі митної території України (експорту та реекспорту) лісоматеріалів та пиломатеріалів у необробленому вигляді.

Джерело


 

<1 2 ... 169 170 171 172 173 ... 198 199 >