Огляд, статті
ЄС затвердив чергові ліцензії на українську пшеницю

2458754Єврокомітет по зерновим затвердив до імпорту ліцензії на 35,2 тис. тонн української пшениці в рамках спеціальної тарифної квоти. Таким чином, річна квота по імпорту української пшениці (950 тис. тонн) виконана вже на 14,6%.

Слід зазначити, що за квотою для імпорту в ЄС м'якої пшениці з інших третіх країн на тижні не було виділено жодної ліцензії.

 

 

Джерело


 

Семінар “Як вийти на ринки Європейського Союзу?”

0000eus10 лютого 2015 року Києво-Могилянська бізнес-школа та ГО «Інтерньюз-Україна» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» з метою роз'яснення особливостей роботи з ринками Європейського Союзу в умовах часткового застосування Угоди про асоціацію та автономних торгівельних преференцій ЄС для України проводять практичний семінар для представників українського бізнесу "Як вийти на ринки Європейського Союзу". 

Де: Києво-Могилянська бізнес-школа, Київ, вул. Волоська 8/5, 4-й поверх 

Коли: 10 лютого 2015 року, 18.00 – 21.00 

Для кого: для представників українського бізнесу, які хочуть дізнатися більше про можливості виходу на ринки ЄС 

Участь у семінарі – безкоштовна, але за попереднім записом.

Оскільки кількість місць обмежена, перевага віддаватиметься представникам українського бізнесу.

Заповнити реєстраційну анкету для участі у семінарі 

Дедлайн для реєстрації – 5 лютого, 23.00. 

На семінарі експерти говоритимуть: 

• про алгоритми та практичні поради щодо виходу на іноземні (зокрема, європейські) ринки; 

• про отримання інформації щодо можливостей на ринку ЄС; 

• про пошук ділових партнерів, визначення європейських регулювань та вимог, використання електронних ресурсів ЄС для розвитку бізнесу; 

• про особливості роботи в умовах часткового застосування Угоди про асоціацію та автономних торгівельних преференцій ЄС тощо. 

Крім того, на семінарі презентуватиметься Базовий посібник з інтернаціоналізації бізнесу та виходу на ринки Європейського Союзу (автор – Олег Мірошніченко, Київ, 2014, 180 с.) розроблений та виданий за підтримки Міжнародного фонду «Відродження». Посібник містить базовий гід з експорту та огляд можливостей інформаційної підтримки та інформаційних ресурсів для експорту в ЄС. На семінарі можна буде отримати друковану версію посібника. 

Експерти семінару: 

• Тарас Качка, в.о. президента Американської торгової палати, учасник переговорної групи щодо Угоди про асоціацію між ЄС та Україною 

• Олег Мірошніченко, бізнес-консультант, колишній експерт торгової секції Представництва Європейського Союзу в Україні (2010-2013) 

• Люк Дер'єп, французький бізнесмен, який працює в Україні, президент компанії Gaelys France 

Контактна особа:  Володимир Гушулей, ГО «Інтерньюз-Україна», 0937084334, vgushuley@internews.ua

Джерело


 

Що потрібно змінити у вашій бізнес-моделі для роботи з ЄС - 5 простих порад

3055Бізнес-модель повинна забезпечувати компанії конкурентоспроможність і стійке зростання.

Наведу п'ять простих порад українському бізнесу - що потрібно врахувати у своїх підходах, щоб ваша бізнес-модель стала конкурентоспроможною в ЄС.

1. Рівні правила гри для всіх.

Це дозволяє бізнесу в ЄС перевести фокус з відносин з владою на маркетинг і ключові види діяльності. Чим ближче країна до типу суспільства "відкритого доступу", тим важливіше маркетингова стратегія, а не GR (government relationship). Сила цього правила в Європі зростає в північно-західному напрямку. Безумовно, якщо мова йде про великий бізнес або його специфіка така, що він торкається питань національної безпеки, то без цивілізованого лобіювання та GR не обійтися. В цілому ж в середовищі SMB (small and medium business) конкуренція побудована на ринкових (або маркетингових) факторах і ключових компетенціях. Як вважають наші фінські партнери, український бізнес недооцінює, а іноді й відверто ігнорує маркетинг при виході в ЄС.

2. Виробляти якісний продукт, надавати хороший сервіс і встановлювати ринкову ціну - це фактори must have.

Вони не додають конкурентоспроможності, а просто гарантують вам вхід на ринок. Як любить казати власникам бізнесу наш шведський партнер - "або ви робите це, або до вечора вас тут немає!". Якість, сервіс і ціна визначаються ринком так само, як квоти або ліцензії - державою. Ще раз - це просто must have. А конкурентоспроможність будується на унікальному маркетингу, інноваційних технологіях або геніальних людях.

3. В Україні ми звикли вимірювати конкуренцію кількістю гравців, а в ЄС вона вимірюється їх якістю.

На наших ринках зазвичай ведуть боротьбу кілька гравців (або навіть десятки), але у всіх сили і рівень продукту приблизно рівні. В ЄС у вас може бути всього один конкурент, але його відрив становить "10 світлових років", - як любить жартувати мій друг, який побудував компанію, яка увійшла в ТОП-500 в Східній Європі (за версією Fortune). І ось тоді це серйозна проблема. Говорячи мовою маркетингу, ваш конкурент дає клієнтові велику цінність за ті ж гроші і при цьому добре заробляє. Або створює унікальну цінність, якої у вас немає. І не важливо, що він всього один. Важливо, що він це може робити, а ви ні. І клієнт це бачить.

4. Принципові для компанії рішення в Україні найчастіше приймаються власниками і "під настрій".

В ЄС частіше - найманими менеджерами і на основі політики компанії. Принципи цих рішень (навіть на різних ринках) можуть бути схожими. Від вас очікують, що ви знайомі з ними і дієте в рамках прийнятої бізнес-культури. Взяти тільки привітністю, подарунками та чарівністю (як ми любимо) майже нереально. Для результативних переговорів потрібні плани, прогнози і багато гарантій. А ось до них вже добре підійдуть яскраві фото, емоційні ролики і українська чарівність.

5. Я попросив свого друга, який давно працює в Берліні в одній з компаній "великої четвірки": назви найголовніше, що заважає українському бізнесу працювати в ЄС? І він швидко відповів - ненадійність.

Німці жартують, що коли на переговорах бізнесмен з України показує тобі красиву цікаву річ, ти ніколи не знаєш, чи є у нього ще хоча б одна така ж і побачиш ти цього хлопця в наступний раз. Ми концентруємося на разових угодах, в ЄС люблять довгострокові відносини. І гарантії. І ще обсяги. В ЄС не люблять прощати помилки, не люблять невиконання зобов'язань, не люблять "передомовлятися" (точніше, не розуміють, як це).

Наше бізнес-правило, яке свідчить: "Ну, якщо щось не так - опустилися в ціні", там не спрацює. В ЄС інше правило - "just in time" важливіше знижки. Слово - це закон.

Джерело


 

Київський цикл подій «EUROбізнес. Вихід на ринок ЄС»

eurobiznes

На зустрічах розглядатимуться, зокрема, питання ведення бізнесу в ЄС та торгівлі з Євросоюзом.

7 лютого 2015

Історії виходу на ринки. Практичні консультації:

- Обмін безпосереднім досвідом виходу на ринки і робота в групах:

 а) аграрна галузь та харчова промисловість

  •  інспектування заводів Європейським Союзом та отримання заводами євро номерів. Загальні вимоги до виробництва та складів, логістики та маркування. (Ашан, Метро). Ветеринарні вимоги. Фітосанітарні вимоги.
  •  Вимоги щодо продукції кондитерської галузі.
  •  Вимоги до всього ланцюга виробництва (європейські вимоги до ферм, кормів, сировини, тощо).

 в) промислові товари

  •  Вимоги до промислових товарів: обов’язкові технічні регламенти ЄС.
  •  Процедура оцінки відповідності українських промислових товарів вимогам ЄС)
  •  Успішні кейси
  •  Сертифікація підприємств по міжнародним стандартам ISO. 1,5 год.

 

8 лютого 2015

Вихід компаній в сфері надання послуг на ринки ЄС

  • Кадрові питання: аутсорсинг, аутстаффінг, переведення спеціалістів в європейські офіси. - Легалізація громадян України в ЄС- дозволи на перебування, набуття статусу резидента та ін.
  • Особливості виходу на ринок ЄС для IT компаній.
  • Особливості виходу на ринок ЄС для компаній в сфері консалтингу та юридичних послуг.
  • Співпраця у сфері послуг, HORECA.

 

Участь безкоштовна за умови підтвердженої реєстрації.

 Зареєструватися на участь у заходах можна перейшовши за посиланням

http://britishmba.in.ua/event/14046/

Контактна інформація

вул. Новокостянтинівська 13/10, Київ

+ 38 (044) 221-17-71

                 221-14-41

                 369-59-20

info@britishmba.in.ua

Про Програму

Програма EUROбізнес має допомогти вибудувати тактику просування на нові євроринки для вітчизняних компаній.

Інформаційна кампанія «Сильніші разом!» (Stronger Together information campaign) – проект, метою якого є інформування громадян України щодо переваг посиленої співпраці з Європейським Союзом та використання можливостей, пов’язаних з Угодою про асоціацію між Україною та ЄС. Визначені проекти кампанії здійснюються за підтримки Посольства Великої Британії в Україні.


 

Семінар «Що чекає суб'єктів ЗЕД у 2015 році. Вільна торгівля з Європейським Союзом»

mdofficeЗапрошуємо взяти участь у практичному семінарі-тренінгу з теми: «Що чекає суб'єктів ЗЕД у 2015 році. Вільна торгівля з Європейським Союзом», який пройде з 27 лютого по 02 березня 2015 року в Івано-Франківській обл., м. Яремче.

У семінарі візьмуть участь:
- провідні фахівці Івано-франківської митниці ДФС;
- провідні фахівці Державної фіскальної служби України;
- фахівці НВО "Поверхность МД" (коментарі, консультації).

Питання що обговорюватимуться:

I. Що чекає суб'єктів ЗЕД у 2015 році: Додатковий митний збір. Коли почнуть застосовувати та порядок його нарахування; Акцизний податок; Ввізне (імпортне)/вивізне (експортне) мито для країн ЄАВТ.

II. Огляд положень та основних нововведень, які очікуються найближчим часом з питань митної справи.

III. "Битва" за митну вартість. Що потрібно щоб вовки були ситі та вівці цілі?

IV. Уповноважений(схвалений) експортер

V. Автономний преференційний торговельний режим ЄС для України

VI. Про видачу сертифікатів з перевезення за формою "EUR.1"

VII. Угода про асоціацію між Україною та Європейським Союзом

VIII. Порядок здійснення банківських операцій, як обов'язкова умова здійснення ЗЕД: Особливості правового регулювання розрахунків зазовнішньоторговельними контрактами (банківський переказ, авансові платежі; документарний акредитив; банківські гарантії); Окремі питання укладення та виконання зовнішньоекономічних контрактів.

Кожному учаснику надається:
- Свідоцтво про участь у навчально-практичному семінарі MD Office;
- Ліцензійна копія інформаційно-аналітичної програми нового покоління для ведення ЗЕД - «MD Office» з безкоштовною реєстрацією на місяць;
- Безкоштовна реєстрація на сайті підтримки ЗЕД строком на один місяць - www.mdoffice.com.ua
- Блокнот, ручка;
- Митний кодекс України (актуалізований до дати семінару)
- Інформаційні матеріали по темі семінару на CD.

Завантажити прайс семінару та програму

Завантажити та відправити заявку

Заявки приймаються до 20.02.2015 року. Заповнену заявку слід надіслати на електронну адресу E-mail: seminar@mdoffice.com.ua або на тел./факс 044 489-12-45, 593-74-09.

Більш детальну інформацію про семінар,порядок реєстрації та оплати Ви можете отримати за телефонами: 
+38-044-236-96-20, 236-96-21, 236-96-31, 236-96-39, 236-96-49, координатор проекту - Олександр Андреєв
e-mail: seminar@mdoffice.com.ua або на сайті www.mdoffice.com.ua


 

 

Семінар “Як вийти на ринки Європейського Союзу?”

0000000090898ukraine_eu10 лютого 2015 року в Києво-Могилянській бізнес-школі відбудеться практичний семінар "Як вийти на ринки Європейського Союзу". Семінар проводиться для представників українського бізнесу для роз'яснення особливостей роботи з ринками Європейського Союзу в умовах часткового застосування Угоди про асоціацію та автономних торгівельних преференцій ЄС для України. Семінар проводиться Києво-Могилянською бізнес-школою та ГО «Інтерньюз-Україна» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження».

Де: Києво-Могилянська бізнес-школа, Київ, вул. Волоська 8/5, 4-й поверх
Коли: 10 лютого 2015 року, 18.00 – 21.00
Для кого: для представників українського бізнесу, які хочуть дізнатися більше про можливості виходу на ринки ЄС

Участь у семінарі – безкоштовна, але за попереднім записом. Оскільки кількість місць обмежена, перевага віддаватиметься представникам українського бізнесу.

Заповнити реєстраційну анкету для участі у семінарі можна тут 

Дедлайн для реєстрації – 5 лютого, 23.00.

На семінарі експерти говоритимуть:
• про алгоритми та практичні поради щодо виходу на іноземні (зокрема, європейські) ринки;
• про отримання інформації щодо можливостей на ринку ЄС;
• про пошук ділових партнерів, визначення європейських регулювань та вимог, використання електронних ресурсів ЄС для розвитку бізнесу;
• про особливості роботи в умовах часткового застосування Угоди про асоціацію та автономних торгівельних преференцій ЄС тощо.

Крім того, на семінарі презентуватиметься Базовий посібник з інтернаціоналізації бізнесу та виходу на ринки Європейського Союзу (автор – Олег Мірошніченко, Київ, 2014, 180 с.) розроблений та виданий за підтримки Міжнародного фонду «Відродження». Посібник містить базовий гід з експорту та огляд можливостей інформаційної підтримки та інформаційних ресурсів для експорту в ЄС. На семінарі можна буде отримати друковану версію посібника.

Експерти семінару:
• Тарас Качка, в.о. президента Американської торгової палати, учасник переговорної групи щодо Угоди про асоціацію між ЄС та Україною
• Олег Мірошніченко, бізнес-консультант, колишній експерт торгової секції Представництва Європейського Союзу в Україні (2010-2013)
• Люк Дер'єп, французький бізнесмен, який працює в Україні, президент компанії Gaelys France

Контактна особа:
Володимир Гушулей, ГО «Інтерньюз-Україна», 0937084334, vgushuley@internews.ua

Джерело


 

Служба підтримки експорту Export Helpdesk: з’ясування умов експорту

                                                  Служба підтримки експорту Export Helpdesk: з’ясування умов експорту

http://exporthelp.europa.eu

 exporthelpdesk

Служба підтримки експорту (ExportHelpdesk) є електронною базою даних, яка містить детальну інформацію щодо імпортних тарифів ЄС, вимог до товарів, преференційних угод, квот та торгової статистики. Доступ до інформації бази даних можна отримати англійською, французькою, іспанською та португальською мовами. Для пошуку інформації щодо конкретного товару перейдіть за посиланням Myexport до пошукової форми і уведіть до неї код митної класифікації вашого товару.

  • До відома

Українська система митної класифікації УКТЗЕД є сумісною з системою митної класифікації ЄС. Тому в переважній більшості випадків у роботіз пошуковою формою використовуйте перші 2, 4, 6, 8 або 10 цифр коду УКТЗЕД.

eksporthelpdesk2

Якщо вам невідомий код вашого товару, ви можете переглянути Гармонізовану систему або шукати за ключовим словом, натиснувши на посилання «знайти код мого товару» (Find my product code), справа від поля «уведіть код товару» (Enter a product code).

Вам також необхідно додатково зазначити країну походження (Select a country of origin) – Україна (Ukraine) і країну призначення в ЄС (Select a destination country). База також потребує зазначення очікуваної дати експорту. Після введення цих даних натисніть на кнопку пошуку (Search).

Cистема має надати вам інформацію в кількох блоках (вкладках) включаючи: вимоги до товару (Requirements), тарифи (Tariffs), правила походження/Генеральна система преференцій (Rules of Origin GSP), автономні торгові преференції (Autonomous Trade Preferences).

eksporthelpdesk3

Окрім інформації про вимоги (Requirements), база Служби підтримки експорту містить інформацію про:

Систему класифікації продукції ЄС (EU product classification system), імпортні процедури ЄС (EU import procedures), документи для розмитнення (Documents for customs clearance), митний союз ЄС (EU Customs Union), податок на додану вартість (Value Added Tax (VAT)), акцизні збори (excise duties), а також санітарні та фітосанітарні вимоги (Sanitary and phytosanitary requirements), екологічні вимоги (environmental requirements), технічні вимоги (technical requirements), маркетингові стандарти (marketing standards), обмеження на імпорт (import restrictions).

Всі ресурси доступні англійською мовою.

Джерело: Базовий посібник з інтернаціоналізації бізнесу та виходу на ринки Європейського Союзу (автор-Олег Мірошніченко)


 

Представництво України в Європейському Союзі

00000ukraineineuУкраїна має дипломатичне представництво в Європейському Союзі.

Наразі Представництво намагається досить активно допомагати українським підприємствам у налагодження ділових контактів та співробітництва з потенційними європейськими партнерами.

В залежності від характеру питання, ПУ при ЄС має можливість надавати як консультативну, так й практичну підтримку зацікавленим підприємствам. 

Консультативна підтримка може включати надання інформації щодо величини ввізного мита для окремих видів товарів; нормативно-правових актів, що регламентують сферу обігу певного товару на внутрішньому ринку ЄС; аналітичну інформацію щодо існуючих обсягів торгівлі конкретним товаром між Україною та ЄС; тематичні виставкові заходи, які проводяться в ЄС.

Практична підтримка може надаватись у таких формах: сприяння в пошуку партнерів для бізнесу; організаційне сприяння проведенню зустрічей у форматі «business to business»; пошук та підбір постачальників необхідних послуг (юридичний супровід, маркетинг, страхування, логістика тощо); сприяння у вирішенні проблемних питань, у т.ч. шляхом їх порушення в причетних інституціях ЄС.

Підприємство, що зацікавлене або потребує підтримки з боку Представництва, може направити відповідне звернення на електронну адресу tem_eu@mfa.gov.ua.

Звернення може бути підготовлене в довільній формі, проте повинно максимально повно окреслювати суть питання з обов’язковим відображенням таких відомостей:

  • назва та адреса підприємства, код ЄДРПОУ, веб-сайт;
  • загальна інформація про підприємство (у т.ч. англійською мовою);
  • вид продукції, яку планується експортувати (у т.ч. англійською мовою), її код УКТЗЕД (8 цифр). Якщо йдеться про інший характер співпраці (пошук партнера/інвестора для створення спільного підприємства, франчайзинг, інжиніринг, логістичні послуги тощо) - повна інформація (у т.ч. англійською мовою) по суті питання;
  • відповідність продукції гармонізованим стандартам ЄС;
  • наявні сертифікати відповідності (EN, ISO, ДСТУ);
  • контактна особа на підприємстві.

Нижче можна завантажити для ознайомлення приклади направлення відповідних звернень:

Example_for_partner_search_RUS.doc
Example_for_partner_search_ENG.doc англ.

Контактні дані 

Представництво України при Європейському Союзі

Особа, що опікується запитами українських підприємств:

Пікалов Євген, третій секретар

Телефон: (+322) 340-98-60

Факс: (+322) 340-98-79

pm_eu@mfa.gov.ua 

http://ukraine-eu.mfa.gov.ua

Адреса:

Avenue Louis Lepoutre 99-101, B-1050 Bruxelles.

Години роботи: 08:30 – 18:00

Обідня перерва: 12:30 - 14:00

Вихідні дні: субота, неділя

Твітер: https://twitter.com/UA_EUMission 

Фейсбук: https://www.facebook.com/UkraineEUMission 

Джерело: ПУ в ЄС, Базовий посібник з інтернаціоналізації бізнесу та виходу на ринки Європейського Союзу (автор-Олег Мірошніченко)


Новий практичний посібник для українських підприємців по експорту до ЄС

bazovyposibnykНова книга під назвою Базовий посібник з інтернаціоналізації бізнесу та виходу на ринки Європейського Союзу дає покрокові роз’яснення по розробці експортної стратегії компанії, щодо дій для повноцінного використання нових ринкових можливостей, що виникають, серед іншого, завдяки Угоді про асоціацію між Україною та ЄС. Книга буде особливо корисною для українських малих та середніх підприємств.

Представляючи книгу українській аудиторії, Посол ЄС в Україні Ян Томбінський зазначив: “(український) бізнес, який відповідатиме правилам ЄС стане успішним на європейському ринку і буде краще підготовлений до конкуренції на ринку глобальному. Ті, хто почне власну адаптацію до нових реалій раніше, стануть переможцями та лідерами в (українському) експорті на ринок ЄС …”.

 

 

Книга веде читача до знаходження відповідей на ключові питання (потенційних) експортерів, як:

  • якими мають бути найперші кроки для виходу на європейський та міжнародні ринки?
  • як шукати і оцінювати торгового посередника?
  • якими є культурні відмінності ведення бізнесу з європейськими партнерами?
  • де шукати маркетингову та регуляторну інформацію про ринки Європейського Союзу?
  • які корисні електронні бази даних Європейського Союзу можуть бути використані для ведення бізнесу та експорту?
  • де знайти гроші на фінансування експортної діяльності? Які умови платежу пропонувати?
  • та на багато інших питань.

Автором публікації є Олег Мирошніченко, експерт з питань торгівлі між Україною та ЄС, також, має досвід роботи у торговій секції Представництва Європейського союзу в Україні (2010-2013).

Підготовку та видання Посібника здійснено за підтримки Європейської програмної Ініціативи Міжнародного фонду “Відродження” (www.irf.ua).

Електронний файл Посібника можна завантажити тут.

Для отримання безкоштовної паперової версії посібника звертайтесь до Ольги Квашук, програмного менеджера Європейської програмної ініціативи МФВ kvashuk@irf.kiev.ua.

Джерело


 

Європейський Союз відкрив квоти на безмитний імпорт зернових з України в 2015 році

24587547 січня 2015 року Європейська комісія відкрила нову річну квоту на безмитний імпорт сільськогосподарської продукції з України.

Для зернових культур квота склала 0,95 млн. т пшениці, 0,4 млн. т кукурудзи і 0,25 млн. т ячменю - обсяги відповідають торішнім. Період дії квоти становить 1 січня - 31 грудня 2015 року.

Відкрити квоти довелося на досить активний попит на українське зерно з боку європейських імпортерів. Так, зокрема, квота на імпорт кукурудзи була повністю обрана європейськими покупцями всього протягом тижня.

 

Джерело


 

<1 2 ... 55 56 57 58 59 ... 66 67 >